وبلاگ

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

با معرفی و چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان و اختصاصی در خدمت شما هستیم. همانطور که می دانید سررسید تبلیغاتی یکی از گزینه های ایده آل برای هر هدیه تبلیغاتی محسوب می شود چرا که از دیرباز در میان مردم رایج بوده و بسیاری از افراد طرفدار چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان می باشند. یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات و حفظ مشتری استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد که از دیرباز در میان صاحبین کسب و کار رایج بوده است. از میان انبوه هدایای تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی یکی از خاص ترین هدایا محسوب می شود که به دلیل محبوبیت هرساله مورد استفاده قرار می گیرد. اما این هدیه دارای مدل های مختلفی می باشد که می بایست مورد بررسی قرار بگیرد. با چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان همراه با فاخر گیفت در خدمت شما هستیم.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

یکی از روش های بازاریابی تاثیرگذار و مقرون به صرفه استفاده و چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان می باشد. همانطور که می دانید سررسیدها در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که می توانید به شکل اختصاصی و عمومی آن را سفارش دهید. چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان را می توانید با مجموعه فاخر گیفت همراه باشید. شما عزیزان با مراجعه به این مجموعه می توانید انواع مختلفی از سررسیدهای تبلیغاتی را با مدل های متنوع مشاهده کنید. این هدیه ها دارای مدل های متنوع در قیمت های مختلفی می باشند.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

مهم ترین کاربرد یک هدیه تبلیغاتی این است که آن را به شرکت های مختلفی که با آن ها سر و کار داریم هدیه می دهیم در حالی که نام برند بر روی سالنامه تبلیغاتی حک شده است و این نام ناخودآگاه در ذهن مخاطب می ماند. بسیاری از افراد هدیه تبلیغاتی مختلفی را دریافت می کنند و آن را پس از مدتی در گوشه ای رها می کنندو به سرعت فراموش می شود. در صورتی که یک هدیه تبلیغاتی درست را انتخاب کنید می توانید مطمئن شوید که حداقل یک سال با مشتری همراه خواهید بود. چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان یکی از آن هدیه هایی است که به دلیل کاربرد فراوان می تواند حداقل یک سال در جلو دید مشتری باشد.

بنابراین هدیه دادن یک سالنامه و تقویم علاوه بر اینکه برای دریافت کننده آن هدیه ای بسیار جذاب است، به احتمال زیاد همواره در طول سال در معرض دید مخاطب قرار میگیرد و این یکی از بهترین روش های معرفی برند خود در طول زمان است. به این صورت نام و لوگو برندی که روی سالنامه چاپ شده است در ذهن مخاطب حک شده و تاثیرگذاری قابل توجهی از نظر بازاریابی و معرفی برند خواهد داشت.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1401

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان اختصاصی

از دیگر هدیه هایی که زیر مجموعه چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان می باشد، سررسیدهای اختصاصی است که بر اساس سفارش شرکت و یا ارگان خاصی در اندازه های مختلف و با توجه به نوع سلیقه و نیاز آن ها چاپ می شود. این هدیه صرفا برای یک مجموعه و با یک برند خاص است. به هنگام چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان اختصاصی، جلد سررسید اختصاصی معمولا رنگ و متن و طرح دلخواه را دارد و گاهی نیز با توجه به شغل افراد و یا خدمات شرکت ها طراحی می شود. همچنین کاغذی که برای چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان اختصاصی استفاده می شود نوع و رنگ خاصی دارد. هرچند استفاده از کاغذ گلاسه در این حالت رایج تر است.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

خرید سررسید ارزان قیمت

سررسیدها عموما برای شرکت های مختلف و به منظور توضیح مختصری از کسب و کار و معرفی خدمات و یا محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از مهم ترین مسائل در مورد سفارش و چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان، قیمت آن می باشد چرا که خرید با تعداد بالا هزینه ی گزافی را به همراه دارد. در نتیجه در این مسئله قیمت به یکی از مسائل مهم تبدیل می شود. در این زمینه بهتر است به فروشگاهی مراجعه کنید که دارای محصولات متنوع از نظر قیمت و طرح باشند. پیشنهاد ما به شما مجموعه فاخر گیفت می باشد که دارای بیش از 80 مدل سررسید تبلیغاتی است.

خرید سررسید برای سازمان ها و کسب و کارها و هدف برند سازی که دنبال می کنند، باید در زمان مناسب انجام شود و بد نیست بدانید بهترین زمان، وقتی است که نمایشگاه ها و جشنواره ها در ماه پایانی سال برگزار می شوند. برای خرید سررسید ارزان قیمت دقت کنید کیفیت آن طوری باشد که جلد و برگه های آن پاره نشود، شیرازه و صحافی آن از هم باز نشود. جلد پوست پوست نشود و همچنین تاریخ ها درست نوشته شده باشد.

عوامل تعیین کننده بر کیفی سررسید

سررسید تبلیغاتی هدیه ای است که به مدت حداقل یکسال و بطور مکرر توسط شخص هدیه گیرنده مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سالنامه هدیه داده شده، نماد و یادآور شرکت یا برند شما در دست مشتریان یا مخاطبان شما است. بنابراین کیفیت چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان به لحاظ طراحی، چاپ و یا تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

کیفیت سررسید ارائه شده باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در طول یکسال از آن استفاده کند و در طول این مدت سررسید دچار پارگی یا جدا شدن جلد از صفحات نشود.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

کیفیت صحافی سررسید: کیفیت صحافی از مهمترین عوامل در تعیین طول عمر یا دوام سررسید است. سررسیدی که کیفیت صحافی آن پایین باشد، پس از مدتی صفحات آن از هم جدا شده و حتی متلاشی می شود. بنابراین برای چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان بهتر است از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

کیفیت جلد سررسید: کیفیت جلد به دو عامل مرغوبیت پوشش بکار رفته و نحوه ساخت جلد وابسته است. برای آشنایی با انواع جلد و عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آنها، می توانید بخش اطلاعات محصول را در فاخر گیفت مشاهده کنید.

کیفیت جلد چسبانی سررسید: جلد چسبانی یکی از مراحل مهم صحافی محسوب می شود. چنانچه جلد چسبانی با دقت صورت نگیرد، به مرور زمان و در اثر استفاده مکرر، جلد از داخل سررسید جدا می شود. همچنین عدم دقت در جلد چسبانی تاثیری منفی بر ظاهر سررسید خواهد گذاشت.

کیفیت کاغذ و چاپ داخلی سررسید: کاغذ مورد استفاده در سررسید دارای انواع گوناگون و سطوح کیفی متفاوت است. کشور سازنده کاغذ، اغلب نشان دهنده میزان کیفیت آن است. در بازار ایران، کاغذ تحریر اندونزی به عنوان کاغذ مرغوب و کاغذ های چینی به عنوان کاغذ نا مرغوب شناخته می شوند. نوع کاغذ استفاده شده تاثیر بسزایی بر کیفیت و قیمت نهایی سررسید دارد.

کیفیت چاپ اوراق داخلی کاغذ های تحریر و لت های گلاسه به تکنولوژی دستگاه چاپ مورد استفاده، نوع مرکب و میزان مهارت و دقت اپراتور چاپ وابسته است. یک چاپ با کیفیت دارای ویژگی هایی مانند تراکم رنگ بالا، زنده بودن رنگ، یکدست بودن رنگ ، عدم تغییر در محل چاپ اجزا و روی هم خوری مناسب است.

کیفیت لیزر و حک لوگو روی سررسید: روش های متفاوتی برای درج یا حک لوگو روی جلد سررسید وجود دارد. از آنجا که لوگوی روی جلد، نشان دهنده هویت سازمان سفارش دهنده آن است، می بایست دقت و تکنولوژی لازم جهت هر چه بهتر نمایش دادن لوگو بکار گرفته شود.

کیفیت طراحی سررسید: طراحی سررسید تاثیر بسزایی بر کیفیت ظاهری آن خواهد داشت. علاوه بر نوع جلد و قطع سررسید مانند سررسید وزیری و یا سررسید اروپایی و…، عواملی مانند نحوه طراحی صفحات، چیدمان اعداد و نوشته ها، فونت های بکار رفته، ترکیبات و فواصل و رنگ بندی صفحات داخلی سررسید نیز از عوامل تاثیرگذار بر جذابیت بصری چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان خواهند بود.

ارزیابی میزان زیبایی طراحی، به سلیقه و دیدگاه سفارش دهنده بستگی دارد. اما در انتخاب تولید کننده مورد نظر، میزان توجه وی به عوامل زیبایی شناختی و نوآوری در طراحی را مد نظر قرار دهید. طراحی سررسید باید بسته به مدل آن بر مبنای روزانه ، دوروزه و هفتگی به طور مناسب صورت پذیرد تا بتوان استفاده درستی از سررسید تولید شده داشت. مثلا در سررسیدهای روزانه به دلیل اینکه فضای بیشتری جهت نوشتن مورد نیاز است باید طراحی به گونه ای باشد که فضای مناسب در اختیار کاربر قرار گیرد.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

کسب اطلاعات بیشتر: تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

سفارش سررسید تبلیغاتی

موضوع دیگری که در رابطه با تبلیغات و هر یک از هدایای تبلیغاتی وجود دارد میزان مبلغی است که صرف خرید آن می شود و سفارش سررسید تبلیغاتی می باشد. در حالت کلی پیشنهاد ما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی که در حوزه تبلیغات و گسترش کسب و کارهای مختلف فعالیت دارد به مشاغل مختلف پیشنهاد می دهیم هر ساله بودجه ای مشخص جهت تبلیغات برندشان تعیین کنند. به همین جهت می توان گفت هزینه ای که صرف خرید هر یک از این سررسید تبلیغاتی ها می شود امری مهم است.

شما عزیزان می توانید جهت مشاهده انواع هدایای تبلیغاتی و اطلاع از قیمت و سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان و دیگر محصولات به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید. همچنین این هدیه ارزشمند درمیان ست مدیریت تبلیغاتی نیز استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد. در صورتی که می خواهید هدیه خود ارزشمندتر جلوه کنید و می توانید سررسید تبلیغاتی را در قالب یک ست مدیریتی تبلیغاتی ارائه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *