وبلاگ

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

اواخر سال است و انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی یکی از چالش های اصلی هر سازمان و یا شرکتی است که در ابتدای سال جدید به مشتریان وفادار و یا کارمندان خود هدیه می دهد. امروز می خواهیم در ابتدا شما را با انواع هدیه تبلیغاتی آشنا کنیم و سپس به شما بگوییم که بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا می توان تهیه کرد که هم ارزان باشد و هم زیبایی چشم گیری داشته باشد.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که هدیه تبلیغاتی شبیه به دیگر هدیه دادن های معمولی نیست و باید میان هدف و ارزش کاری شما اشتراکی وجود داشته باشد تا بتوانید به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید. هدیه ای که می بایست تدارک دیده شود در وهله اول باید یادآور ارزش ها و تعهدات برند شما به مشتریان یا همکاران شما باشد. این هدیه نفیس باید بتواند نام برند شما را در ذهن و قلب مخاطب حفظ کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد بهترین هدایای تبلیغاتی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین هدایای تبلیغاتی

یکی از سیاست های بزرگ بازاریایی و برندینگ کسب و کار ها استفاده از بهترین هدایای تبلیغاتی می باشد. هدیه تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی قدرتمند محسوب می شود که به وسیله آن می توانید نام و برند خود را در ذهن مشتری ثبت کنید. هدیه تبلیغاتی باید به نوعی باشد که بتواند مخاطب را به یاد شما بیندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل ایجاد کند. این موضوع دلیل بر این نیست که هدیه ای که استفاده می کنید حتما باید خاص و منحصر به فرد باشد بلکه می توان با کمی خلاقیت کالایی زیبا برای هدیه دادن انتخاب کرد. در نظر داشته باشید مهم ترین گزینه برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی، ماندگاری آن می باشد به طوری که مدت ها جلو چشم مشتری باشد.

در مجموعه فاخر گیفت با بهره گیری از جدیدترین و بهترین هدایای تبلیغاتی می توانید ارزان ترین هدایا را با انواع متریال ها خریداری کنید. شما عزیزان می توانید به بخش فروشگاه این مجموعه مراجعه کنید و انواع هدیه های تبلیغاتی را با مناسب ترین قیمت مشاهده کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

انواع بهترین هدایای تبلیغاتی

محصولاتی که به عنوان تبلیغات استفاده می شود روشی برای یادآوری نام برند و کسب و کار شما می باشد. تبلیغات دارای مدل های مختلفی است شما می توانید برای تبلیغات از آگهی های تلویزیونی و یا رادیویی استفاده کنید و یا حتی اقدام به چاپ بنر کنید. اما از دیگر راه های تبلیغ استفاده از هدایای تبلیغاتی است که یکی از موثرترین راه ها محسوب می شود.

هدایای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال هایی که برای ساخت آن ها به کار برده می شود و یا حتی موضوع کاری می توانند در دسته بندی های مختلفی قرار بگیرند. در حقیقت با استفاده از محصولات تبلیغاتی می توان به بهترین وجه به تبلیغات پرداخت. انواع بهترین هدایای تبلیغاتی می توانند به شرح زیر دسته بندی شوند:

ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ست مدیریتی می باشد که دارای مدل های مختلفی می باشد. شما می توانید بخش های مختلف این ست را خودتان تعیین کنید. در نظر داشته باشید که بر روی تمامی تکه های این ست نام برند شما نقش می بندد. عموما بخش های مختلف این ست از گزینه های انتخاب می شود که دارای بیشترین کاربرد روزانه باشند. این تکه ها می تواند فلش، سررسید، جاکارتی، جاکلیدی، خودکار، پاوربانک و … باشد.

ست مدیریتی، مجموعه ای از لوازم کاربردی برای مدیران و کارمندان و حتی دانشجویان می باشد که می تواند شامل اجزای متعدد و متنوعی باشد که نه تنها برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه یک هدیه ارزنده برای ارائه به دوستان و آشنایان است. اما این نوع هدیه، کاربرد زیادی در تبلیغات دارد و توسط بسیاری از شرکت ها برای ارائه به مدیران سایر شرکتها مورد توجه است که در جلب اعتماد، نمایش اعتبار یک برند، وفاداری و ارتباط خوب با مخاطبان تاثیر مستقیم زیادی دارد.

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

جاکارتی تبلیغاتی

از دیگر انواع بهترین هدایای تبلیغاتی می توان به جاکارتی تبلیغاتی اشاره کرد. این وسیله یکی از پرکاربردترین لوازم در میان تمامی افراد است. تقریبا همه مردم این روزها دارای کارت بانکی می باشند و نگهداری از آن ها امری مشکل است. برای اینکه از گم شدن کارت های بانکی جلوگیری شود بهتر است از یک وسیله برای جابجایی آن ها استفاده کنید. جاکارتی تبلیغاتی بهترین گزینه برای شما می باشد.

جاکارتی تبلیغاتی نمونه ای مناسب از هدیه های تبلیغاتی به شمار میرود. که میتواند به طور گسترده برای انواع اقشار و بیزنس های مختلف به کار گرفته شود. جاکارتی تبلیغاتی به دلیل پر کاربرد بودن میتوانند بسیار تاثیر گذار واقع شوند. با هدیه دادن این محصول به پرسنل خود میتوانید خاطری خوش از کمپانی بر روی ذهن آنها به جای بگذارید و از طرفی برای مشتریان شما نیز این گزینه گزینه مناسب و بهینه ای به شمار میرود.

فلش مموری تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

این روزها تمامی زندگی به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود و استفاده از ابزارهای الکترونیکی به شدت گسترش یافته است. به همین دلیل استفاده از فلش در میان بسیاری از مردم رایج است و افراد برای انتقال اطلاعات خود از این وسیله استفاده می کنند. شما می توانید این هدیه تبلیغاتی را به صورت تکی یا در قالب یک پک در میان ست مدیریتی به مشتریان خود هدیه بدهید.

فلش مموری تبلیغاتی یکی از انواع بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار میرود. حال هدف از این هدایا چیست؟ بهترین هدایای تبلیغاتی به منظور تبلیغات برای شرکت ها و مجموعه های بزرگ و کوچک، در اختیار پرسنل شرکت و یا مشتریان قرار میگیرند که اهدافی کاملا تبلیغاتی دارند. برای مثال، فلش مموری تبلیغاتی سبب میشود تا فرد در هر زمانی که اقدام به بهره گیری از آن میکند، نام شرکت و برند را مشاهده کند و نام مجموعه در ذهن او برای مدت زیادی ماندگار شود. این اتفاق سبب میشود تا فرد یک حس خوب به برند پیدا کرده و از آن ناخواسته جانبداری کند.

خودکار تبلیغاتی

یکی از قدیمی ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی می باشد که از دیرباز مورد توجه عموم مردم بوده است. چرا که خودکار یکی از ابزارهایی است که تمامی افراد آن را استفاده می کنند و در هر خانه ای حداقل یک خودکار به چشم می خورد که تا زمان تمام شدن جوهر آن در مقابل چشم تمامی افراد خانواده می باشد. چه بهتر که خودکار مورد نظر معرف برند شما باشد.

خودکار تبلیغاتی از محبوب ترین هدیه های سازمانی به شمار می آیند که این امر را میتوان به قیمت مناسب و قابلیت سفارش بالای آنها اشاره نمود. سازمان های متفاوت و بزرگ برای افزایش اعتبار خود علاوه بر در اختیار قرار دادن خودکار تبلیغاتی در دسترس مشتریان، خود نیز از خودکار تبلیغاتی استفاده نموده تا کیفیت ای خودکار ها را ثابت نمایند. این شرکت ها علاوه بر خودکار تبلیغاتی مشتریان، ست های خودکار تبلیغاتی را در اختیار کارکنان و مدیران خود نیز قرار میدهند.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

بر روی میز کاری تمامی مدیران حتما یک لیوان مخصوص دیده اید که مختص خودشان است. این لیوان تا زمان شکسته شدن مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی هستند همواره سعی می کنند هدیه ای را انتخاب کنند که بیشترین کارایی را دارد و افراد روزانه را آن مشاهده می کنند. لیوان تبلیغاتی نیز یکی از آن بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که افراد استفاده زیادی از آن دارند. شما می توانید نام برند خود را بر روی این لیوان تبلیغاتی حک کنید و آن را به مشتریان خود هدیه بدهید.

با توجه به رشد روزافزون کسب و کارهای اینترنتی و افزایش سرعت رقابت میان شرکت ها، نیاز به روش های متنوع تبلیغاتی و سبقت گرفتن در مسیر تبلیغات پربازده از اصلی ترین دغدغه های مدیران به شمار می آید؛ لذا فروشگاه های اینترنتی گیفت تبلیغاتی نظیر فاخرگیفت با ارائه طیف گسترده ای از هدایای تبلیغاتی نظیر لیوان و ماگ سرامیکی و شیشه ای با امکان چاپ لوگو و محتوای مورد نظر شما بر روی محصول،‌ در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه شما را در راه رسیدن به تبلیغاتی پر بازده با افتخار همراهی خواهد کرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

جاکلیدی تبلیغاتی

تقریبا همه ی افراد دارای چند کلیدی اعم از کلید منزل، فروشگاه و یا شرکت خود را دارند و یا اینکه دارای یک سوییچ خودرو می باشند. در کنار کلیدها همواره شیی برای گم نکردن کلید و زیباتر کردن آن وجود دارد که به آن جاکلیدی گفته می شود. با استفاده از این وسیله می توانید تمامی کلیدهای خود را در یک جا آویزان کنید. این وسیله نیز جزو بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که افراد از آن استفاده زیادی دارند و روزانه آن را مشاهده می کنند.

جاکلیدی تبلیغاتی نیز یکی از انواع ارزان قیمت هدیه های تبلیغاتی به شمار میرود و بهره گیری از آنها نتیجه بازاریابی بی نظیری را ارائه میدهد. مفید و کاربردی بودن کالای تبلیغاتی یکی از بخش های مهم برای انتخاب یک کالای تبلیغاتی به شمار میرود و جاکلیدی تبلیغاتی یک کالای تبلیغاتی کاربردی به شمار میرود. به گونه ای که یک جاکلیدی تبلیغاتی علاوه بر کیفیت و دوام فوق العاد، در طول شبانه روز، نیاز مخاطبین هدف شما را بر طرف میسازد و این خود سبب ایجاد حس خوب در مخاطب شما نیز خواهد شد.

تیشرت تبلیغاتی

خرید تیشرت تبلیغاتی سفارشی روشی موثر برای تبلیغ برند و ایجاد آگاهی هرچه بیشتر از آن خواهد بود. امروزه روش های متعددی جهت برندینگ و تبلیغات استفاده می شود که تیشرت های تبلیغاتی سهم زیادی در این زمینه دارند. بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها ، به منظور بازاریابی و شناساندن بیشتر خود به مخاطبان از این نوع تیشرت استفاده می کنند که به علت کاربردی بودن آن برای افراد تاثیر بسیار پررنگی در معرفی یک برند دارد. فاخرگیفت طیف وسیعی از تیشرت تبلیغاتی با جنس پارچه ، قیمت و طرح متفاوت و  متناسب با نیاز و کسب و کار شما ارائه داده است که بنا به خواست شما و با سفارشی سازی کامل محصول ، طرح و رنگ متفاوتی بر روی هرکدام نقش خواهد بست.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که معمولا میان افراد و شرکت ها ردوبدل می شود و با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سال 1401 هجری شمسی ، شما نیز می توانید با سفارش و خرید تقویم رومیزی 1401 در زمینه تبلیغات و ارائه هرچه بهتر برند خود اقدام نمایید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی گزینه محبوب برای تبلیغات شرکتها در سال نو است. در نزدیکی های شروع سال جدید ، درخواست برای چاپ و تولید تقویم ها افزایش می یابد و معمولا اگر این کار عجله ای انجام شود ، محصول نهایی جالب و اثرگذار نخواهد بود. فاخرگیفت با طراحی تقویم رومیزی 1401 از الان ایده های متفاوتی را پیش روی شما می گذارد، حتی با نظر شما می توان محصول را سفارشی سازی کرد و از المان های بیشتری از برند شما در آن به کار برد. تقریبا می توان گفت که تقویم رومیزی یکی از رایج ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی در ورود به سال نو است که جزئی جدایی ناپذیر از کمپین های بازاریابی بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها شده است.

سررسید تبلیغاتی

سالنامه تبلیغاتی در میان دانش اموزان و دانشجویان کاربرد گسترده ای دارد به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی شده است. این محصول را می توان به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در نظر گرفت که میان شرکت ها، سازمان ها و حتی اماکن دولتی کاربرد بسیار فراوانی دارد. بیشتر شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی که دارای محصولاتی خاص هستند از این هدیه تبلیغاتی برای معرفی خدمات و کالای خود عموما از سررسید و سالنامه تبلیغاتی استفاده می کنند و انتها و یا ابتدای سالنامه محصولات خود را همراه با اطلاعات محصول نمایش می دهند. این امر سبب می شود مشتری به مدت طولانی محصولات شما را در مقابل چشم داشته باشد.

تقویم جیبی تبلیغاتی

تقویم جیبی تبلیغاتی در واقع یکی از همان تقویم های سفارشی محسوب می شود که می تواند توسط بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و یا صاحبین مشاغل برای تبلیغات و یا به جهت ماندگاری در ذهن استفاده شود. شما می توانید بر روی این هدیه تبلیغاتی لوگو و یا نام برند خود را به مانند پلاک سررسید تبلیغاتی در جلد آن حک و یا داغ کوب کنید و در صفحات آن برای آشنایی بیشتر مخاطبین کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید.

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

از چه شرکتی بهترین هدایای تبلیغاتی را خریداری کنیم؟

به هدایای تبلیغاتی نگاهی ارزشمند داشته باشید: بهترین هدایای تبلیغاتی در اصل یادگارهای ارزشمندی هستند که باید بتوانند داستان برند شما و حس و حال خوب جاری در کسب و کارتان را به مخاطب انتقال دهند. از این رو بهترین هدایای تبلیغاتی رسالتی سنگین بر عهده دارند. پس پیشنهاد می کنیم از شرکتی هدیه تبلیغاتی تهیه کنید که چنین رویکرد و نگاه ویژه و خاصی را  نسبت به هویت هدایای تبلیغاتی داشته باشد و بتواند بهترین پیشنهاد را در زمان مناسب با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار دهد.

به تنوع محصولات شرکت مورد نظر دقت کنید: این شرکت باید آن‌قدر تنوع محصولات داشته باشد که دست شما را برای انتخاب باز بگذارد. از ارزان ترین هدایا تا نفیس ترین و لوکس ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را داشته باشد. اگر شرکتی آن‌قدر تنوع محصول نداشت که شما را شگفت‌زده کند، بدانید که جای درستی برای سفارش هدایای تبلیغاتی انتخاب نکرده‌اید. چرا که فرصت جست‌وجو در بین محصولات مختلف از شما گرفته شده است.

حضوری قدرتمند در فضای آنلاین داشته باشد: شرکت هایی که در فضای آنلاین فعال هستند و در این بازار رقابتی از جایگاه قدرتمندی برخوردار هستند می توانند این اطمینان را در شما ایجاد کنند که تیمی کاملا به روز و حرفه ای و مسلط بر بازار رقابتی دارند. همچنین وجود یک سایت فروشگاهی به شما امکان بررسی قیمت، جنس و ابعاد محصولات را می‌دهد.

هدفمند هزینه کنید: استفاده از بهترین هدایای تبلیغاتی یک تبلیغ هدفمند است که سودآوری می‌کند نه تبلیغی که پول کمتری بابت آن بدهید. بااین‌حال هر کسب‌وکاری یک بودجه‌ی مشخصی برای تبلیغ دارد؛ بنابراین شرکت تبلیغاتی در هنگام مشاوره متناسب با نوع بودجه‌ی شما محصولات را به شما معرفی می‌کند. شرکت موردنظر شما باید آن‌قدر تنوع قیمت داشته باشد که بتوانید متناسب با بودجه‌ی تبلیغاتتان از آن خرید کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

بهترین شرکت در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی

شرکتی که تخصص آن بهترین هدایای تبلیغاتی باشد، قطعاً گزینه‌ی مناسبی برای سفارش هدایای شماست. مجموعه‌ی فاخر گیفت یکی از شرکت‌هایی است که متنوع‌ترین، به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات را در زمینه‌ی هدایای تبلیغاتی دارد. بهره مندی از تیم مشاوره تخصصی و حرفه ای که شما را در تمام مراحل انتخاب و سفارش هدیه تبلیغاتی همراهی می کنند یکی از مزیت های این شرکت نسبت به سایر رقبا است. اطمینان داشته باشید که مشاوران فاخر گیفت به شما کمک خواهند کرد تا بهترین و هدفمند‌ترین انتخاب را برای بهترین هدایای تبلیغاتی داشته باشید و برنامه بازاریابی تان را به بهترین نحو پیش ببرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *