وبلاگ

تقویم رومیزی فانتزی 1401

به صراحت می توان گفت یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در ایام عید تقویم رومیزی فانتزی 1401 می باشد که می تواند لبخند رضایت را بر لباس مشتریان شما بنشاند. تقویم رومیزی تبلیغاتی در واقع حاوی یک جدول است که در آن تاریخ میلادی و شمسی درج شده است. در قسمت پایین هر صفحه نیز اطلاعات کاملی در مورد تمامی مناسب ها ذکر شده است. همانطور که مشخص است تقویم رومیزی فانتزی 1401 یک هدیه کاربردی برای تمامی افراد است چرا که عموم افراد با تقویم سر و کار دارند. تقویم های رومیزی انواع مختلفی دارند که شما می توانید هریک از آن ها را در مجموعه فاخر گیفت مشاهده کنید. انتخاب هر یک از تقویم ها بنا به سلیقه و بودجه مشتری می باشد.

تقویم رومیزی فانتزی 1401 در تعداد صفحات با یکدیگر متفاوت است و تعداد صفحات آن را مشتری می تواند تعیین کند.به عنوان مثال تقویم رومیزی فانتزی 1401 7 صفحه و یا 12 صفحه وجود دارد. همچنین از دیگر ویزگی های منحصر به فرد تقویم رومیزی فانتزی 1401 می توان به عمومی و یا اختصاصی بودن آن ها اشاره کرد.

تقویم رومیزی عمومی: غالبا این نوع تقویم برای کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد و طرح های مختلفی بر روی آن ها چاپ می گردد. حتما شما نیز تقویم هایی با طرح گل و یا طراحی فصل ها دیده ایدکه تمامی این نوع تقویم ها قابل انتخاب و یا سفارش دادن می باشند.

تقویم رومیزی فانتزی 1401

تقویم رومیزی فانتزی 1401

تقویم اختصاصی: تقویم اختصاصی یک تفاوت اساسی با تقویم های عمومی دارد و آن هم این است که شرکت مورد نظر می خواهد عکس هایی که به خواسته خودش می باشد و نمایی از شرکت و یا محصولاتش را بر روی تقویم طراحی کند. در این حالت عکس ها و آرم شرکت به صورت اختصاصی بر روی تقویم رومیزی فانتزی 1401 طراحی می گردد.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی چیست؟

تقویم رومیزی در واقع به تقویمی گفته می شود که می توانید در جاهای گوناگون روی میز قرار دهید و از آن استفاده کنید. بر روی تمامی میزهای مدیریت یک تقویم رومیزی تبلیغاتی به چشم می خورد که می تواند یک تقویم رومیزی فانتزی 1401 باشد. تقویم رومیزی باید دارای پایه سفت و محکمی باشد و بر روی میز محکم قرار بگیرد.

تقویم های رومیزی دازای مدل های متنوعی می باشد که یکی از آن ها تقویم رومیزی فانتزی 1401 می باشد. این محصول می تواند جزو هدایای تبلیغاتی باشد که برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از راه های جذب مشتری محسوب می شود و می تواند جای مناسبی برای قرار گرفتن تبلیغات شما بر روی آن باشد.

با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از انواع مختلف تقویم رومیزی تبلیغاتی را برگزینید و برای تبلیغات شرکت خود از آن استفاده کنید. شرکت فاخر گیفت با داشتن یک سابقه طولانی و درخشان در زمینه طراحی، چاپ و تبلیغات ارائه دهنده خدمات طراحی و چاپ تقویم رومیزی فانتزی 1401 می باشد.

کاربرد تقویم رومیزی فانتزی 1401

تقویم رومیزی فانتزی 1401

تقویم رومیزی فانتزی 1401

جهت تهیه تقویم رومیزی فانتزی 1401 برای کامندان و مخاطبین خود متناسب با برند خودتان می توانید تاریخ روزانه و اتفاقات روزانه را نمایش دهید و هم روی صفحات ان بر روی جای مناسبی برند شما نمایش داده شود. تقویم رومیزی فانتزی 1401 توانسته جایگاه بسیار ویژه ای را در برندینگ و تبلیغات داشته باشد به همین دلیل بسایری از شرکت های بزرگ در امر تبلیغات خود از تقویم رومیزی فانتزی 1401 استفاده می کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تقویم جیبی ارزان 1401

بسیاری از شرکت های برای یافتن مشتری جدید و یا حفظ و نگهداری مشتریان قبلی می بایست از هدایای تبلیغاتی استفاده کنند تا به مرور زمان بتوانند برند خود در میان مردم حفظ کنند. با هدایای تبلیغاتی زیبا مانند تقویم رومیزی تبلیغاتی می تواید خاطره دلنشینی از خود در ذهن مخاطب جای دهید.

چرا تقویم رومیزی هدیه دهیم؟

با افزایش قیمت تمام هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین، کارآمد ترین و مفید ترین هدیه ای است که می توان نام برد. تقویم رومیزی درست مانند سالنامه و سررسید تبلیغاتی، تقریبا برای تمام افراد قابل استفاده است و می توان گفت، تقریبا تمام میز کارها یک تقویم رومیزی نیاز دارند. با درج لوگو و طرح تبلیغاتی خود بر روی این آیتم می توانید تبلیغاتی موثر داشته باشید و برند خود را در طی سال در چشم مخاطب نگه دارید.

انواع پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی

به طور کلی پایه های تقویم رومیزی در دو نوع سخت و غیر سخت دسته بندی می شوند. در تقویم رومیزی با پایه سخت، مقوای جلد سازی یا مقوای سخت در وسط پایه استفاده می شود. برروی آن معمولا کاغذ گلاسه یا گالینگور قرار داده می شود. در نهایت با استفاده از فنر که نوع فنر هم معمولا دوبل است، به کاغذ صفحات متصل می شود. تقویم رومیزی با پایه سخت، مقاومت مناسبی داشته و ایستایی تقویم معمولا بیشتر از پایه غیر سخت خواهد بود.

کسب اطلاعات بیشتر: خودکار تبلیغاتی فلزی

منظور از پایه غیر سخت تقویم رومیزی، پایه ای از جنس مقوای اینورد بورد است. در این مدل پایه ها از این نوع مقوا با گرماژی بین 300 تا 400 استفاده می شود. در این نوع پایه می توانید طرح دلخواه خود را به چاپ برسانید. از ویژگی های مثبت این نوع پایه تقویم رومیزی باید به هزینه کم آن نسبت به پایه سخت و سرعت بالای تولید اشاره کرد. اما باید این نکته را مدنظر قرار دهید که این نوع پایه به نسبت پایه سخت، مقاومت بسیار کمتری دارد.

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی فانتزی 1401

تقویم رومیزی فانتزی 1401

تقویم رومیزی فانتزی 1401

تا بدنیجا در مورد لزوم و ضرورت استفاده از تقویم رومیزی به بحث و بررسی پرداختیم. همانطور که می دانید امر تبلیغات از دیرباز در میان مردم رایج بوده است و بسیاری از افراد از این روش توانسته اند به برندسازی و فروش و افزایش مشتری دست پیدا کنند. شاید پیش از این تعداد هدایای تبلیغاتی بسیار محدود بود اما این روزها از لوازم مختلفی در امر تبلیغات استفاده می شود که تقویم رومیزی تبلیغاتی فاتتزی 1401 یکی از آن ها می باشد. شما عزیزان برای مشاهده انواع مختلف تقویم رومیزی و با سفارش آن ها می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *