وبلاگ

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1403

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1403

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402 چگونه است؟ آیا برای کسب و کار شما و ایجاد یک تبلیغات گسترده مناسب است؟ یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی که در بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد، سررسید تبلیغاتی می باشد. تقریبا 80 درصد از افراد هدایای تبلیغاتی را با سررسید تبلیغاتی می شناسند. چرا که از ابتدا مورد استفاده قرار می گرفته و یکی از خاص ترین هدایا محسوب می شود.

سررسید تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که در طی این سال ها از اهمیت، کاربرد و طرفداران آن ها کاسته نشده و تقریبا تمامی شرکت های بزرگ هر سال از این هدیه برای ارائه به کارمندان و مشتریان خود استفاده می کنند. شاید بیشترین دلیل منحصر به فرد بودن آن این است که این هدیه تبلیغاتی دارای صفحات زیادی است که می توانید به طور گسترده به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

اما در این مقاله می خواهیم بدانیم که سفارش سررسید تبلیغاتی در سال جدید چه تغییری خواهد کرد و برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر. شما عزیزان جهت مشاهده انواع سررسیدهای جدید تبلیغاتی می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید و پس از مشاهده اطلاعات هریک از محصولات مناسب ترین سررسید را برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید.

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

سررسید تبلیغاتی چیست؟

سررسید تبلیغاتی نوعی دفتر یادداشت تبلیغاتی می باشد که از آن برای برنامه ریزی و نوشتن کارهای روزانه استفاده می شود. این سررسیدها به گونه ای طراحی می شوند که تمام 365 روز سال را در بر بگیرند و شما می توانید برنامه روزانه را در تاریخ همان روز بنویسید. طبیعتا هر فردی که دارای برنامه ریزی روزانه است نیاز به داشتن این سالنامه دارد و در صورتی که در ابتدای سال یک هدیه به این صورت دریافت کند به هیچ وجه از یاد نخواهد برد.

مهم ترین قابلیت سررسید تبلیغاتی این است که دارای ویژگی های میلادی، شمسی، قمری و همچنین روزها و ماه ها می باشد. و در صورتی که بخواهید از این محصول برای تبلیغات استفاده کنید می توانید کسب و کار خود را در صفحات مختلف آن به نمایش بگذارید و یا لیست خدمات خود را در بخش های مختلف سررسید تبلیغاتی شرح دهید. اما آنچه که مهم است سفارش سررسید تبلیغاتی می باشد. چرا که این روزها بر قیمت کاغذ به شدت افزوده شده و استفاده از یک سررسید تبلیغاتی می بایست به صرفه باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تقویم جیبی ارزان 1402

سالنامه و یا سررسید تبلیغاتی به این صورت است که هرساله توسط شرکت های مختلفی به چاپ می رسد و در هر کدام از آن ها اطلاعات جالب تاریخی و هنری در پایین صفحه به چشم می خورد. عموما موضوع سررسید تبلیغاتی توسط مشتری تعیین می شود و بنا به طراحی ممکن است سفارش سررسید تبلیغاتی تغییر کند. به عنوان مثال ممکن است محتوای یک سررسید تبلیغاتی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، شعر و یا ورزشی باشد.

انواع جلد سررسید تبلیغاتی

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

یکی از مهم ترین عواملی که به طور مستقیم بر روی سفارش سررسید تبلیغاتی تاثیرگذار است جلد سررسید تبلیغاتی می باشد که با توجه سلیقه شما می تواند سبک و سیاق متفاوتی داشته باشد. در فروشگاه فاخر گیفت می توانید بالغ بر 100 مدل متنوع از طرح و جلد مختلف از سررسید تبلیغاتی مشاهده کنید که قیمت سررسید تبلیغاتی برای هریک متفاوت است. شما می توانید هریک از جلدهایی را که در ادامه برای شما بیان می کنیم را به مجموعه فاخر گیفت سفارش دهید.

سررسید با جلد سلفون:

سلفون همان جلد سخت است که طرح شما بر روی کاغذ گلاسه 135 گرمی با گرماژ مناسبی، چاپ می شود که روکش آن از نوع سلفون است. از ویژگی های این نوع جلد، تنوع چاپ طرح شما با هر نوع رنگی است. جهت دریافت قیمت و سفارش سررسید تبلیغاتی با جلد سلفون به فاخر گیفت مراجعه کنید.

سررسید با جلد جیر:

پارچه‌های جیر، در مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد. اگر می‌خواهید سررسید شما از جلد جیر باشد، بایستی برای اینکه لوگو و یا اطلاعات آدرس خود را بر روی آن درج کنید، از چاپ لیزر و یا  چاپ سیلک استفاده کنید. جهت دریافت قیمت و سفارش سررسید تبلیغاتی با جلد جیر به فاخر گیفت مراجعه کنید.

سررسید با جلد چرم:

سررسید با جلد چرم، شیک ترین و پرطرفدارترین نوع سررسید است. این قبیل سررسیدها همراه با چاپ طلاکوب و یا داغکوب، فوق العاده زیبا هستند. گاهی اوقات نیز بنا بر سلیقه‌ی مشتری، پلاک زیبایی بر روی سررسیدهای با جلد چرم زده می شود که زیبایی خاصی به آن می بخشد. جهت دریافت قیمت و سفارش سررسید تبلیغاتی با جلد چرم به فاخر گیفت مراجعه کنید.

سررسید با چاپ گالینکور:

گالینکور یک نوع پوشش مصنوعی از جنس پی وی سی است که دارای مقاومت بالایی می باشد، گالینکور از بافت‌های متعدد، کیفیت بالاتر، لطافت و رنگ‌بندی جذابی تشکیل شده است که همانند سررسیدهای دیگر، از چاپ سیلک، چاپ طلاکوب و یا چاپ داغکوب برای درج اطلاعات بر روی آنها استفاده می‌شود. جهت دریافت قیمت و سفارش سررسید تبلیغاتی با جلد گالینکور به فاخر گیفت مراجعه کنید.

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدیه تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

مزایای استفاده از سررسید تبلیغاتی

پیش از اینکه قیمت سررسید تبلیغاتی را بررسی کنیم می خواهیم بدانیم استفاده یک سررسید و یا سالنامه تبلیغاتی به عنوان هدیه چه تاثیری دارد و مزایای استفاده از آن چیست. با ما همراه باشید.

کاربردی، ماندگار و مقرون به صرفه

در کنار سررسیدهای تبلیغاتی محصولات دیگری مانند بروشور و کاتالوگ نیز وجود دارد که برای نمایش محصولات و یا ارائه خدمات شرکت از آن استفاده می شود. اما عموما افراد این کاتالوگ ها را تنها یک روز نزد خود نگاه می دارند و چون استفاده دیگری ندارد ارزشی برای آن ها ندارد. بهترین راه حل این است که هدیه ای ارائه بدهید که مشتری از آن استفاده متداول داشته باشد و روزانه به آن نیاز داشته باشد. سررسید تبلیغاتی جزو هدایایی است که تقریبا تمامی افراد هرروز از آن استفاده می کنند که این امر موجب ماندگاری هدیه شما خواهد شد. همچنین سفارش سررسید تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغاتی سنتی مقرون به صرفه می باشد.

امکان یادداشت برداری و برنامه ریزی دقیق

اکثر مردم به‌ویژه کارمندان و معلمان، یادداشت‌های روزانۀ خود را در سررسید تبلیغاتی می‌نویسند و این امر سبب می‌شود هرروزه با لوگوی برند چاپ شده روی سررسید سروکار داشته باشند.

فضای زیاد برای اراده تبلیغات

سررسید تبلیغاتی به اندازۀ تمام روزهای یک سال صفحه دارد و این امر سبب می‌شود که فضای زیادی برای تبلیغات برندها وجود داشته باشد. به‌طور مثال سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند لوگوی خود را پایین هر صفحه از سررسید چاپ کنند یا می‌توانند آن را فقط در صفحات نخستین سررسید قرار دهند. به هرحال این امکان برای سازمان‌ها وجود دارد که در ۳۶۵ روز سال، در تمامی صفحات برند و اطلاعات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

برای هر نوع کسب و کاری قابل استفاده است

تمامی سازمان‌ها در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشند، می‌توانند در پایان هر سال سررسید تبلیغاتی چاپ کنند و لوگو و اطلاعات مربوط به حوزۀ فعالیت خود را روی آن درج کنند و در نهایت آن را به مخاطبان و مشتریان خود جهت تبلیغ سازمان خود بدهند.

اهمیت سررسید تبلیغاتی در بازاریابی

همانطور که در بخش های پیشین اشاره کردیم، یکی از بخش های مهم هر کسب و کاری تبلیغات و استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. شما می توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب جهت تبلیغات برند خود استفاده کنید. برخلاف برخی از کسب و کارها که میلیاردها تومان برای تبلیغ برند خود از طریق چاپ آگهی های تبلیغاتی در روزنامه، رادیو، تلویزیون هزینه می کنند، می توانید با هزینه کمتر و با استفاده از سررسید تبلیغاتی به بازاریابی محصولات و خدمات خود ادامه دهید.

سررسیدهای تبلیغاتی علاوه بر کاربردی بودن ارزان نیز می باشند و گامی بسیار باارزش در جهت تبلیغات برند شما محسوب می شود. در واقع با سررسید تبلیغاتی اثرگذاری بالایی در بازاریایی کسب و کارها و سازمان ها خواهید داشت.

همچینین سررسید تبلیغاتی گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات طولانی مدت برند شرکت‌ها محسوب می‌شود. چرا که کمتر کسی پیدا می‌شود که حتی سررسید های تبلیغاتی باطله را دور بیاندازد و این موضوع نوید دهندۀ این است که تا مدت‌ طولانی، مخاطبان با نام و نشان کسب‌وکار شما همراه خواهد بود. بنابراین به صاحبان برندها و مشاغل توصیه می‌شود تا به‌جای صرف هزینه‌های بالا برای روش‌های تبلیغاتی بی‌تاثیر، هرساله سررسیدهای تبلیغاتی و یا سالنامه چاپ کنند وبه مشتریان و مخاطبان خود هدیه بدهند.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش فلش مموری تبلیغاتی با طرح دلخواه

سفارش سررسید تبلیغاتی

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

سفارش سررسید تبلیغاتی در سال 1402

موضوع دیگری که در رابطه با تبلیغات و هر یک از هدایای تبلیغاتی وجود دارد میزان مبلغی است که صرف خرید آن می شود و سفارش سررسید تبلیغاتی می باشد. در حالت کلی پیشنهاد ما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی که در حوزه تبلیغات و گسترش کسب و کارهای مختلف فعالیت دارد به مشاغل مختلف پیشنهاد می دهیم هر ساله بودجه ای مشخص جهت تبلیغات برندشان تعیین کنند. به همین جهت می توان گفت هزینه ای که صرف خرید هر یک از این سررسید تبلیغاتی ها می شود امری مهم است.

شما عزیزان می توانید جهت مشاهده انواع هدایای تبلیغاتی و اطلاع از قیمت و سفارش سررسید تبلیغاتی و دیگر محصولات به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید. همچنین این هدیه ارزشمند درمیان ست مدیریت تبلیغاتی نیز استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد. در صورتی که می خواهید هدیه خود ارزشمندتر جلوه کنید و می توانید سررسید تبلیغاتی را در قالب یک ست مدیریتی تبلیغاتی ارائه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *