وبلاگ

خرید تابلو مذهبی

با خرید تابلو مذهبی در خدمت شما هستیم. در میان انواع تابلوهای دکوراتیو که برای دکوراسیون منزل استفاده می شود، خرید تابلو مذهبی و استفاده از آن در فضای خانه آرامش خاصی را به همراه دارد. فرض کنید که دارای یک تابلو مذهبی ون یکاد در اتاق نشیمن و یا پذیرایی خود هستید و با دیدن آن بارها قوت قلب می گیرید. این نوع تابلوهای زیبا معرف خانه های پرایمان می باشند که حتما شما نیز یکی از آن ها را در خانه پدری خود دیده اید.

امروزه این نوع تابلوها از تنوع و زیبایی چندین برابر برخوردار هستند و شما حتی می توانید تابلو مذهبی دلخواه خود را سفارش دهید و بر روی دیوارهای خانه و یا محل کار خود نصب کنید . جهت خرید تابلو مذهبی در مدل ها و طرح های مختلف اعم از تابلو مذهبی دیواری، تابلو رومیزی، قاب های کوچک و بزرگ، آیه ها، احادیث و … می توانید با مجموعه فاخر گیفت در ارتباط باشید.

خرید تابلو مذهبی

شاید برای شما نیز جالب باشد که چرا بر روی این تابلوها نام مذهبی گذاشته شده است و در بازار آن ها را با نام تابلو مذهبی می شناسند. مگر تابلو مذهبی هم داریم؟ در پاسخ باید بگوییم که بله، به کار بردن این کلمه برای این است که نشان دهد تابلو مورد نظر دارای ارزش معنوی می باشد و افراد از سر علاقه و ایمان قلبی اقدام به خرید تابلو مذهبی می کنند. در ادامه برخی از انواع تابلوهای مذهبی را که می توانید برای خرید تابلو مذهبی از آن ها استفاده کنید به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

خرید تابلو مدهبی

خرید تابلو مذهبی

انواع تابلو مذهبی دیواری

اگر شما نیز اقدام به خرید تابلو مذهبی کرده اید و نمی دانید کدام مدل را برای خود انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم در ابتدا با انواع تابلو مذهبی دیواری آشنا شوید و سپس اقدام به خرید تابلو مذهبی کنید. این روزها تابلوهای مدرن در مدل های مختلفی وارد بازار شده است که می تواند یکی از انتخابات ویژه شما باشد. در زیر چند نمونه تابلو مذهبی دیواری به شما معرفی شده است.

تابلو مذهبی چهار قل: این تابلو شامل چهار سوره از قرآن کریم می باشد که شامل سوره های توحید، ناس، فلق و کافرون است که در ای تابلو به زیبایی کنار هم نوشته شده است.. با خرید تابلو مذهبی مزین به چهار قل و خواندن آن در طول روز آرامش بینظیری را می توانید نصیب خود کنید.

تابلو مذهبی چهارده معصوم: این تابلو مزین به نام چهارده معصوم می باشد که در کنار یکدیگر با خطی بسیار زیبا نوشته شده است.

تابو مذهبی کاشی آیه الکرسی: یکی از الزامات در خانه هر مسلمانی استفاده از کاشی های آیه الکرسی می باشد. نکته بسیار مهم در مورد این تابلوها این است که از آن برای هدیه به افرادی که تازه خانه دار شده اند نیز استفاده می شود. با خرید تابلو مذهبی می توانید یک هدیه جذاب به نزدیکان خود بدهید.

خرید تابلو مدهبی

خرید تابلو مذهبی

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

ساعت دیواری خاتم و میناکاری شده: این نوع ساعت نیز نوعی تابلو مذهبی شمرده می شود چرا که مزین به نام دوازده امام می باشد که برای هدیه می توانید اقدام به خرید تابلو مذهبی به صورت ساعت شوید.

  • ساعت دیواری معرق طرح آیت الکرسی
  • ساعت دیواری معرق طرح “بسم الله”
  • ساعت دیواری طرح صلوات
  • تابلو دیواری مذهبی ترنج نفیس «آیت الکرسی»
  • تابلو های دیواری مذهبی طرح «آیه و من یتق الله»
  • تابلو دیواری مذهبی صلوات
  • تابلو دیواری «صلوات خاصه اما رضا علیه السلام»
  • تابلو دیواری ترنج ان یکاد
  • تابلو دیواری چهار خلیفه ی اهل سنت

علاوه بر موارد بالا گزینه های زیادی برای خرید تابلو مذهبی وجود دارد. به این صورت که می توانید آیه و حدیث مورد نظر خود را سفارش دهید تا با معرق کاری و یا خوشنویسی بر روی هر چیزی که می خواهید برایتان در بیاورند.

مسئله بسیار مهمی که وجود دارد این است که تابلوهای مذهبی عموما ترکیبی از هنر زیبای خوشنویسی و معرق کاری می باشد. حس و حال خوبی که این تابلوها بر جای می گذارند و حالت معنوی آن ها را نمی توان با کلمات بیان کرد. برای کسانی که مذهبی هستند و علاقه مند به این تابلوها می باشند پیشنهاد می شود خرید تابلو مذهبی را در برنامه خود قرار دهند. شما این تابلوها را می توانید با مناسب ترین قیمت از مجموعه فاخر گیفت خریداری کنید.

تابلو مذهبی یک هدیه تبلیغاتی

یکی از اساسی ترین و مهم ترین کارهای هر شرکت و یا ارگان ها دولتی این است که در انتهای سال اقدام به ارائه یک هدیه تبلیغاتی کنند. بسیاری از ارگان های دولتی در انتهای سال علاوه بر هدیه نقدی از یک یادگاری نیز برای کارمندان خود استفاده می کنند. خرید تابلو مذهبی و هدیه دادن آن به مشتریان یکی از بهترین گزینه ها برای این کار می باشد. همچنین می توانید این هدیه تبلیغاتی را به صورت سفارشی درخواست کنید و نام برند خود را بر روی آن ها حک کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی فلزی با کمترین قیمت

خرید تابلو مدهبی

خرید تابلو مذهبی

سفارش تابلو مذهبی

این تابلوها را با خطاطی کردن توسط دست و یا برش توسط دستگاه لیزر به بازار عرضه می کنند. مطمئنا هزینه های کارهای دستی بالاتر است چرا که دوام و ارزش بیشتری دارند. اما با هزینه های به صرفه تر نیز می توانید موارد خوبی را خریداری کنید. در حالت کلی می توانیم بگوییم که سعی کنید خرید تابلو مذهبی زیبا را از دست ندهید.

قطعا مهمانان و دوستان شما از دیدن این نوع تابلوها احساس خوبی خواهند داشت. البته که می توانید آن را با انواع دیگر تابلوهای دیواری ترکیب کنید. دیوارهای خانه را ساده و کار نشده رها نکنید. بسیاری از کسانی که از دکوراسیون خانه ی خود خسته می شوند، دیوارها را فراموش کرده اند.

پتانسیل دیوارها برای حمل تابلوها و به رخ کشیدن آنها زیاد است. به حدی که می توانید با نصب تنها یک تابلو، جان تازه ای به خانه های خود بدهید.

فاخر گیفت از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای مذهبی فعالیت گسترده ای دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید. همچنین می توانید از دیگر هدایای تبلیغاتی این مجموعه نظیر فلش مموری تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و … نیز دیدن فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *