وبلاگ

خرید عمده سررسید + لیست قیمت عمده

خرید عمده سررسید + لیست قیمت عمده

با خرید عمده سررسید و تقویم یکسال پیش روی مشتریانتان باشید. یکی از مسائلی که صاحبین شرکت ها با آن روبرو هستند، ارائه یک هدیه تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد به مشتریان خود است که بتواند بیشترین بازدهی و تاثیرگذاری را داشته باشد. در میان ابزارهای مختلفی که برای تبلیغات و به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود، تقویم رومیزی تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و یا سالنامه تبلیغاتی یکی از گزینه های خاص بوده و هستن. اگر شما هم صاحب یک شرکتف موسسه و یا برند خصای هستید می توانید با سفارش و خرید عمده سررسید به مدت یکسال پیش روی مشتریان خود باشید.

همه ی ما با تقویم سر و کار داریم و حداقل در هفته چندین بار به تقویم نگاهی می اندازیم و در صورت لزوم برنامه ریزی خود را درون یک دفترچه یادداشت می کنیم. این دفترچه به مدت یکسال همراه ماست و ممکن است روزانه آن را بارها مشاهده کنیم. بنابراین می توان گفت سررسید یکی از پرمصرف ترین لوازم در میان افراد می باشد. چرا که علاوه بر دارا بودن تقویم و روزهای هفته و ماه، امکان یادداشت برنامه ها و یا قرارهای روزانه را نیز دارد.

خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید

سررسید و سالنامه از جمله محصولاتی است که برای تبلیغات سازمان ها و یا شرکت های بزرگ استفاده می شود. این وسیله به افراد کمک می کند تا با تاریخ روز هماهنگ باشند و در بخش های خالی آن برنامه های روزانه خود را یادداشت کنند. به همین دلیل خرید عمده سررسید با قیمتی مناسب یکی از برنامه هایی است که شرکت ها و سازمان های مختلف با خود به همراه دارند. حتما می دانید که هر سررسید دارای حداقل 365 برگ می باشد که می توانید درون تمامی آن ها به تبلیغات بپردازید. شما می توانید با خرید عمده سررسید و ارائه خدمات و یا محصولات خود در آن به تبلیغات مستمر و گسترده خود بپردازید.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدایای تبلیغاتی خود را از کجا بخریم؟

مزایای خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید

استفاده از سالنامه و خرید سررسید عمده باعث می شود که تبلیغات یک شرکت بسیار خاص و کاربردی باشد به گونه ای که می تواند مشتری را وفادار به شرکت شما نگاه دارد. این هدیه باعث می شود که مشتری حداقل به مدت یکسال هر روز برند و نام شرکت شما را مشاهده کند و به صورت ناخودآگاه نام برند شما در ذهن وی ثبت می شود.

سررسید عمده 1401 سالنامه و یا دفترچه یادداشتی است که حاوی تاریخ تمامی روزها می باشد و می توان درون آن اتفاقات روزمره را یادداشت کرد. با ارائه این هدیه ارزشمند به مشتریان خود می توانید در تک تک روزهای مشتریان حضور داشته باشید. برخی از سازمان ها و شرکت های بزرگ از یک قالب ست مدیریتی برای هدیه سال نو استفاده می کنند که درون آن از سررسید تبلیغاتی نیز استفاده شده است. در صورتی که می خواهید اقدام به خرید عمده سررسید تبلیغاتی کنید، می توانید از مجموعه فاخر گیفت بهترین هدایا را با مناسب ترین هزینه دریافت کنید.

تمامی شرکت هایی که در آخر سال برای سفارش و خرید عمده سررسید اقدام می کنند با قیمت های مختلفی از سررسیدها روبرو می شوند. تا جایی که برخی از محصولات با شباهت ظاهری در بخش جلد سررسید دارای قیمت های مختلفی است که باعث سردرگمی مشتریان می شود. برای حل مشکل تنها کافیست که کاتالوگ سررسیدهای تبلیغاتی را دریافت کنید و پس از مشاهده ویژگی هریک از سررسیدها، بهترین مدل را برای تبلیغات خود برگزینید.

کسب اطلاعات بیشتر: نکات طراحی صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی

خرید عمده سررسید وزیری

یکی از رایج ترین قطع ها در میان انواغ مختلف سررسید تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی وزیری می باشد. حدود اندازه این سررسیدها 17*24 سانتی متر می باشد و به دلیل داشتن ابعاد و اندازه بزرگ مورد مناسبی برای یادداشت های روزانه می باشد. این قطع رواج بسیاری در میان مخاطبیت دارد و بسیاری از افراد این نوع سررسید را به سررسیدها کوچک ترجیح می دهند.

خرید عمده سررسید رقعی

مدلی دیگر از انواع سررسید تبلیغاتی که می توانید به صورت خرید عمده سررسید آن را تهیه کنید، سررسید رقعی می باشد که ابعاد آن 15*21 می باشد و اندازه کوچکتری نسبت یه سررسید تبلیغاتی وزیری دارد.

خرید عمده سررسید اروپایی

این نوع سررسید تبلیغاتی شباهت بسیار زیادی به سررسید رقعی دارد. فقط با این تفاوت که مقداری از عرض آن کاسته شده است و با اندازه 12*21 سانتی متر تولید می گردد. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که تنها دلیل زیباتر و شیک تر شدن سررسید تبلیغاتی اروپایی به خاطر همین عرض کمتر آن می باشد. هرچند انتخاب این نوع سررسید و خرید عمده سررسید اروپایی بستگی به سلیقه مشتری دارد و محدودیتی در روش صحافی آن وجود ندارد، اما اکثرا این نوع سالنامه را به صورت فنری و کش روی جلد سفارش می دهند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی فلزی با کمترین قیمت

خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید خشتی

به هر نوع سررسیدی که به شکل مربعی تولید شود,خشتی می گویند.البته دارای ابعاد و اندازه های متنوعی است.معمولا سررسید خشتی به صورت عمومی تولید نمی شود.اما در صورتی که به این نوع طرح از سررسید علاقه داشته باشید,می توانید در تعداد و نسخه بالا آن را به شکل اختصاصی سفارش دهید. البته به هنگام خرید عمده سررسید خشتی این مورد را هم در نظر بگیرید که به دلیل اصراف کاغذ این مورد تقریبا گران تمام می شود.

خرید عمده سررسید پالتویی

دلیل نامگذاری این نوع سررسید کوچک بودن آن است که به راحتی درون جیب و یا کیف جا می شود. ابعاد این سالنامه 10*17 سانتی متر می باشد و به دلیل کوچک بودن فضای زیادی برای یادداشت های طولانی ندارد. این سالنامه یکی از ارزان ترین سالنامه های موجود می باشد و به دلیل قیمت پایین طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. با هزینه کم می توانید به خرید عمده سررسید تبلیغاتی بپردازید اگر انتخاب شما سررسید پالتویی باشد.

خرید سررسید تبلیغاتی مدیریتی

معمولا اکثر افراد برای مشتریان ویژه و برگزیده خود از این سررسید خریداری می کنند.زیرا این سررسید (ارگانایزر) جزء هدایای لوکس و گران قیمت محسوب می شود. این سررسید به دلیل هزینه های زیاد، فروش کمتری دارد. این سالنامه در جعبه های لوکس و زیبا بسته بندی و عرضه می شوند. همچنین یک گیره کوچک در صحافی این سالنامه برای باز و بسته شدن به کار رفته است. برای خرید عمده سررسید تبلیغاتی مدیریتی نیز می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از فاخر گیفت تهیه کنید.

خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید

خرید عمده سررسید با قطع خاص

توضیحاتی که قبل تر به آن ها اشاره کردیم در مورد قطع های رایج تر در تولید سالنامه می باشد. اما گاها بسیاری از تولید کننده ها با توجه به سنجش بازار، سررسید هایی خاص با ابعادی خاص تولید می کنند. که در این رسته می توان از انواع ارگانایزرها و تقویم های جیبی نام برد. در این صورت اگر ابعاد خاصی برای سررسید مدنظر دارید آن را با شرکت تولیدی منتخب خود در میان بگذارید تا هزینه های تولیدی آن را بررسی کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید فلش تبلیغاتی به صورت عمده

زمان مناسب خرید عمده سررسید 

ممکن است سفارشات محدود در زمان های پایانی سال به چاپ برسند ولی هرگز ما این توصیه را به شما نمی کنیم زیرا ثبت سفارش در روزهای پایانی ممکن است بسیاری از مواد اولیه از جمله نوع جلد، کاغذ و مواردی دیگر به اتمام رسیده باشد و شما در انتخاب سررسید دلخواه خودتان دچار محدودیت هایی بشوید و نتوانید سررسید دلخواه خودتان را به چاپ برسانید و به دلیل تاخیر در ارسال سفارشات خود نتوانید در زمان مقرر سررسید ها را به افراد مورد نظر توزیع کنید. اگر نتوانید در زمانی که برنامه ریزی کرده اید و یا در تاریخی که به مشتریان قول دادید، سررسید شما آماده نباشد، هیچ فایده ای ندارد و می توان گفت، هزینه ای که پرداخت کرده اید عملا بی ثمر شده است.

در صورتی که می خواهید یک هدیه خاص را در مدت زمان کوتاهی بدست آورید می توانید با همکاری مجموعه فاخر گیفت به این کار بپردازید. این مجموعه به دلیل داشت مجموعه ای گسترده و تعداد پرسنل بالا می تواند سفارش شما را با کیفیتی بالا در یک محدوده زمانی مناسب تهیه و در اختیار مشتری قرار دهد. برای خرید عمده سررسید تبلیغاتی با فاخر گیفت همراه باشید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *