وبلاگ

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

اگر به دنیال فلش تبلیغاتی 2 گیگ هستید با ما همراه باشید. بهترین ها را برای شما تدارک دیده ایم. امروزه با گسترش تبلیغات شرکت ها و برندهای مختلف از جمله محصولات تبلیغاتی پرکاربرد، فلش مموری نیز وارد بازار تبلیغات شده است و تبدیل به یکی از عناصر برای تبلیغات گستده شده است. اگر شما نیز می خواهید از این محصولات برای معرفی کالا و خدمات خود به مشتری استفاده کنید در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله علاوه بر معرفی فلش تبلیغاتی 2 گیگ، پیشنهادات دیگری نیز برای شما داریم.

فلش تبلیغاتی چیست؟

فلش مموری یک محصول کوچک است که به صورت کارتی و یا یک شی کوچک آن را حتما دیده اید. از این وسیله برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می شود. البته کاربرد دیگر این محصول استفاده از آن در جهت تبلیغات می باشد. بنابراین بسیاری از صاحبین مشاغل و کسب و کارهای مختلف برای آشنایی افراد با کالا، خدمات و یا برند از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. یکی از انواع فلش تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی 2 گیگ می باشد.

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

برای اینکه از یک فلش تبلیغاتی 2 گیگ برای تبلیغات استفاده کنید آن چیزی که مهم است شکل ظاهری فلش مموری تبلیغاتی می باشد. به این صورت که آرم، لوگو و یا تصویر مربوط به برند مورد نظر را می بایست بر روی فلش تبلیغاتی 2 گیگ حک کنید. فلش تبلیغاتی 2 گیگ از آن جایی که حجم کمی دارد و در عین حال برای بسیاری از افراد کاربرد دارد، یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه خود، تصویر لوگو، کارت ویزیت و یا هر تصویر و یا نوشته ای را که تمایل دارید بر روی فلش مموری حک کنید.

چاپ انواع فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش های تبلیغاتی خود دارای انواع مختلفی می باشند که می توان فلش تبلیغاتی فلزی، کریستای، چرمی، کلیدی و … را از میان آن ها نام برد. هریک از این فلش مموری ها می توانند با فضای ذخیره سازی مختلف و به فراخور سلیقه مشتری چاپ و منتشر گردند.

فلش مموری چرمی یکی از انواع فلش مموری های شیک و رسمی می باشد. فلش تبلیغاتی 2 گیگ با ظاهری زیبا و بادوام می تواند چندین سال توسط مشتریان شما استفاده شود و تبدیل به یک تبلیغ ماندگار گردد. چاپ تبلیغات بر روی فلش تبلیغاتی 2 گیگ در مناسب ترین جای فلش انجام می شود و بسته به نوع فلش می تواند متفاوت باشد. بسیاری از افراد با توجه به نوع خدمات و یا محصولات خود، ظاهر فلش را تغییر می دهند.

به عنوان مثال در صورتی که یک آژانس هواپیمایی بخواهد از فلش تبلیغاتی 2 گیگ به عنوان تبلیغ استفاده کند می تواند ظاهر فلش را به صورت یک هواپیما طراحی کند که جلب توجه بیشتری را جذب می کند. این گونه فلش ها علاوه بر کارایی، به دلیل زیبایی و خاص بودن نیز بسیار مورد توجه مشتریان و کاربران قرار می گیرند. در نتیجه می توان گفت فلش تبلیغاتی 2 گیگ یکی از بهترین گزینه ها در امر تبلیغات می باشد چرا که همیشه می تواند همراه مشتری باشد و در معرض دید است.

کسب اطلاعات بیشتر: تقویم رومیزی فانتزی 1401

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

مزایای استفاده از فلش تبلیغاتی 2 گیگ

از مهم ترین مزایای یک فلش تبلیغاتی، در دسترس بودن آن می باشد. این فلش نه تنها در معرض دید مشتری است، بلکه در معرض دید مردم نیز قرار می گیرد و با استفاده از این محصول تبلیغاتی می توان حتی به مدت چندین سال به صورت رایگان به تبلیغات پرداخت در نتیجه این محصول تبلیغاتی به راحتی می تواند پیام بازاریابی شما را به دیگران هم منتقل کند اگر فلش تبلیغاتی 2 گیگ شما محصولی با کیفیت باشد، در این صورت مخاطبین، شرکت شما را به عنوان یک شرکت عرضه کننده محصولات با کیفیت بالا می شناسند و همیشه با رضایتمندی از شما یاد خواهند کرد.

خرید و سفارش فلش تبلیغاتی 2 گیگ

از زمانی تکنولوژی پای به عرصه گذاشته است، از روش های مختلفی برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود یکی از این حافظه های قابل حمل، فلش مموری ها می باشند که به دلیل ابعاد کوچک و ظرفیت بالا تبدیل به یکی از تجهیزات جانبی پرطرفدار در میان کاربران شده است انسان همواره در تلاش است که از یک وسیله کوچکتر که قابل حمل باشد برای جابجایی اطلاعات استفاده کند در نتیجه فلش مموری های امروزی به دلیل حجم کم و فضای ذخیره سازی بالا تبدیل به یک گزینه خوب شده است

جهت خرید و یا سفارش فلش تبلیغاتی 2 گیگ می توانید پس از مشاهده انواع مختلفی از فلش ها در طرح ها و جنس های مختلف به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کرده و بهترین فلش خود را انتخاب کنید این وسیله می تواند تبدیل به یکی از وسیله ها برای تبلیغات چندین ساله شما شود.

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

انواع طرح های فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش تبلیغاتی 2 گیگ انواع مختلفی دارند. طرح چرمی، طرح استیل، طرح فلزی، کارتی، کریستالی، خودکاری، جاکلیدی و … تنها بخشی از انواع فلش تبلیغاتی 2 گیگ می باشند. در ادامه برخی از انواع فلش های تبلیغاتی را برای شما به صورت اختصار شرح خواهیم داد. با مجموعه فاخر گیفت همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

فلش تبلیغاتی 2 گیگ طرح چرمی: فلش مموری طرح چرمی یا فلش چرمی نوع دیگری از فلش های تبلیغاتی است . این مدل دارای بدنه چرمی بسیار شیک و اسپورت می باشد و میتواند به عنوان یک هدیه یا محصول تبلیغاتی شیک و رسمی مورد استفاده قرار گیرد، در این نوع فلش های تبلیغاتی طرح تبلیغاتی شما ، متن شما یا لوگوی مورد نظر شما بر روی بدنه جرم با لیزر حک خواهد شد.

فلش تبلیغاتی 2 گیگ طرح فلزی: فلش مموری کلیدی یا فلش کلیدی فلزی نوع دیگری از این محصول می باشد ، طراحی زیبا و شبیه به کلید در کنار بدنه فلزی سرتاسر براق و جذاب این طرح را به متفاوت ترین فلش تبلیغاتی تبدیل نموده است ، ظاهر جذاب آن چشم همه اطرافیان را به این فلش خیره می کند . لوگو و متن تبلیغاتی شما در بدنه کالا درج خواهد شد و میتواند یک هدیه ماندگار برای برند شما تبدیل شود.

فلش تبلیغاتی 2 گیگ طرح کریستالی: فلش مموری با بدنه کریستالی امکان لیزر لوگو و متن مورد نظر را بر روی بدنه ان ایجاد می کند که پس از اتصال به پورت لوگو یا متن لیزر شده بصورت چشمک زن نمایش داده می شود. این فلش ها بدنه ای سه بعدی دارد و رنگ ال ای دی نیز قابل تغییر می باشد. اینگونه فلش های جذاب و زیبا را می توان در گروه هدایای تبلیغاتی لاکچری به حساب آورد.

فلش تبلیغاتی 2 گیگ طرح خودکاری: هدیه ای است که مخاطب همیشه همراه خود خواهد داشت، فلش خودکاری به گونه ای طراحی شده است که در زمان استفاده از فلش به سادگی امکان بهره بردن از قابلیت های دیگر وجود داشت باشد. چیپ حافظه مخفی در یک انتها و قلم مخصوص صفحات لمسی در انتهای دیگر تعبیه شده است و با استفاده از اهرم چرخشی می توانید از حالت قلم لمسی به حالت مغزی خودکار تغییر حالت دهید.

کسب اطلاعات بیشتر: چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان

فلش تبلیغاتی 2 گیگ طرح کارتی: یکی از مهم ترین محصولات در زمینه یک تبلیغات قوی و ارزنده محصولی به نام به مموی کارتی یا کارت ویزیتی می باشد که سطح بزرگی از فلش مناسب تبلیغات در آن قرار دارد. شما می توانید لوگو یا عکس کارت ویزیت خود و یا هرتصویر و نوشته ای بر روی آن چاپ کنید تا علاوه بر داشتن تبلیغاتی خاص چهره شرکت یا محل کارتان طور دیگری عنوان، و در اذهان باقی بماند.

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش تبلیغاتی 2 گیگ

مزایای استفاده از فلش تبلیغاتی 2 گیگ

اولین جاذبه مهم و یکی از مزایای فلش تبلیغاتی 2 گیگ قابلیت حمل آنها است. به سادگی می توانید یکی از این اقلام را بر روی دسته کلید خود قرار بگذارید و در جیب خود به همه جا ببرید یا آن را دور گردن خود بیاندازید.

با وزنی ناچیز و اندازه ای در حد یک انگشت هستند فلش تبلیغاتی 2 گیگ بسیار مناسب تر از درایو های حافظه خارجی هستند. شما تعداد فایل های زیادی را می توانید بر روی یک فلش 2 گیگا بایتی ذخیره کنید. هر چه حافظه این اقلام بیشتر شود و سایز آنها کوچکتر شود، مزایای مربوط به قابلیت حمل بیشتر خودش را نشان می دهد.

فلش تبلیغاتی 2 گیگ بدون نیاز به منبع انرژی کار می کنند و دارای اجزای قابل حرکت و جداسازی نیستند پس احتمال از دست دادن اطلاعات بر روی آنها بسیار کم می باشد. از آنجایی که نیاز به منبع انرژی ندارند و قابل حمل هستند به کاربر این اجازه را می دهند که فایل های خود را بین خانه و محل کار بدون از دست دادن حتی 1 بیت آن جابجا کنند و کار خود را انجام دهند.

این کالای تبلیغاتی در مقایسه با سایر گزینه های ذخیره سازی در کامپیوتر با دوام تر هستند. ضربه خوردن به آنها یا تحت دماها و فشارهای مختلف قرار گرفتن صدمه ای به اطلاعاتی که در آن قرار دارد وارد نمی کند چرا که دوام آنها در این زمینه بسیار بالا می باشد.

مزیت آخر آنها سهولت در پاک کردن اطلاعات موجود بر روی آنها هست که بسیار ساده تر از هر نوع حافظه دیگری می باشد. افزودن یا پاک کردن فایل از آن ها سریع و مطمئن می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تابلو مذهبی تبلیغاتی

قیمت فلش تبلیغاتی 2 گیگ

قیمت فلش همیشه در حال تغییر است و با در نظرگرفتن هزینه های چاپ و شخصی‌سازی رسانه های تبلیغاتی، این تفاوت قیمت بین سایر کالاهای تبلیغاتی کمتر و کم‌تر میشود و می توانیم در نهایت فلش تبلیغاتی 2 گیگ را به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت نیز در نظر بگیریم. مشابه تمامی تکنولوژی های در حال پیشرفت، قیمت آنها با توزیع بیشتر در بازار با کاهش مواجه خواهد شد. شما عزیزان می توانید برای سفارش فلش تبلیغاتی 2 گیگ با مجموعه فاخر گیفت در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *