دسته‌بندی نشده

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

اگر به فکر انتخاب یک هدیه تبلیغاتی برای کارمندان و یا مشتریان شرکت خود هستید، انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 گزینه مناسبی برای شما می باشد. شرکت ها و برند های مختلف در دنیا و همچنین کشور ما، سالانه و به مناسبت های مختلف به کارمندان و یا مشتریان شرکت خود هدایای تبلیغاتی را اهدا می کنند تا از طرفی بتوانند از طریق آن محصولات شرکت خود را به بهترین شکل و بیشترین بازده تبلیغ کنند و از طرفی دیگر نیز از دیگر مزایای این هدایا بهره مند شوند.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 نیز یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که توسط بسیاری از شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید با انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی و مطالب دیگری نظیر انواع تقویم ایرانی، انواع تقویم رومیزی فانتزی، خرید انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی و ... بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت بمانید.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

همان طور که اشاره شد انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 جهت هدیه دادن به کارمندان یا مشتریان یک شرکت به مناسبت های مختلفی مانند نوروز داده می شود. تقویم های رومیزی تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که ویژگی هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. در ادامه به معرفی برخی از انواع تقویم ایرانی اشاره شده است:

تقویم های رومیزی تبلیغاتی چوبی

یکی از معروف ترین و محبوب ترین نوع تقویم های رومیزی تبلیغاتی، تقویم های تبلیغاتی از جنس چوب می باشند. تقویم های رومیزی تبلیغاتی چوبی خود به دو دسته تقسیم بندی می شوند. برخی از این تقویم ها از چوب طبیعی و برخی دیگر از این تقویم های رومیزی از چوب غیر طبیعی ساخته شده اند. تقویم های رومیزی که از چوب طبیعی ساخته شده اند، از قیمت بالا تر و همچنین کیفیت بهتری برخورد دار می باشند. اما تقویم هایی که از چوب غیر طبیعی ساخته شده اند، طبیعتا قیمت کمتری دارند و شما می توانید با توجه به بودجه شخصی خود، یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1402

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

تقویم های رومیزی تبلیغاتی چرمی

تقویم های رومیزی تبلیغاتی چرمی نیز از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. این نوع از هدایا قیمت بالا تری نسبت به سایر تقویم های رومیزی دارند. البته این موضوع بستگی به نوع چرمی که در تقویم های رومیزی تبلیغاتی به کار رفته است، بستگی دارد. طبیعتا اگر چرم به کار رفته در این تقویم ها اصل باشد، قیمت بالا تری نسبت به تقویم هایی که چرم غیر اصل در آن ها به کار رفته است دارند و علاوه بر این موضوع، از کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتری نیز برخوردار می باشند.

تقویم های رومیزی تبلیغاتی مقوایی

مورد بعدی در رابطه با انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 تقویم های رومیزی تبلیغاتی مقوایی می باشند. تقویم های رومیزی مقوایی در مقایسه با سایر تقویم از قیمت به صرفه تر و مناسب تری برخورد دار هستند. اکثر افراد بر این باورند که مشکل اصلی این نوع از هدایای تبلیغاتی، ایستادن نا مناسب آن بر روی میز می باشد. با توجه به این که جنس این تقویم ها از مقوا می باشد، مقاومت و ماندگاری کم تری دارند و ایستادن آن ها نیز کمی دشوار می باشد.

تقویم های رومیزی تبلیغاتی پلاستیکی

تقویم های رومیزی تبلیغاتی پلاستیکی یکی از پر استفاده ترین انواع هدایای تبلیغاتی هستند که به دلیل پلاستیک به کار رفته شده در آن ها، انعطاف پذیری نسبتا خوبی نیز دارند.

تقویم های رومیزی تبلیغاتی فلزی

آخرین مورد از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 مربوط به تقویم های رومیزی تبلیغاتی فلزی می باشد‌. مهم ترین ویژگی این تقویم های تبلیغاتی مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر ضربه و صدمات احتمالی می باشد اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که با توجه به این که جنس آن ها از فلز می باشد، انعطاف پذیری بسیار پایینی دارند.

انواع تقویم تبلیغاتی ایرانی

حال که با انواع تقویم ایرانی آشنا شدید بهتر است در رابطه با مزایای این نوع از هدایای تبلیغاتی نیز صحبت شود. تمامی تقویم های رومیزی اعم از انواع تقویم رومیزی فانتزی، انواع تقویم رومیزی چوبی و ... دارای مزیت های فراوانی برای شرکت می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

تقویم های رومیزی تبلیغاتی اداری و به طور کلی هدایای تبلیغاتی می توانند حس رضایت به مشتریان شرکت بدهند و آن ها را نسبت به شرکت وفا دار تر و برای خرید محصولات آن شرکت، تشویق کنند.

انتخاب درست هدایای تبلیغاتی می تواند یک روش تبلیغ مناسب برای محصولات شرکت باشد که اگر این کار به خوبی انجام شود، نتیجه آن جذب مشتریان جدید برای شرکت خواهد بود که این موضوع نیز باعث می شود درامد شرکت نیز بهتر شود.

یکی دیگر از مزایای انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی، ایجاد حس رضایت برای کارمندان می باشد. این تقویم ها می توانند در قالب یک هدیه، حس خوشایندی در کارمندان یک شرکت ایجاد کنند که نتیجه آن تمرکز بیشتر کارمندان و بهره وری بهتر آن ها، خواهد بود.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1402

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

انواع تقویم رومیزی فانتزی

یکی دیگر از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 ، انواع تقویم رومیزی فانتزی می باشند. این نوع از تقویم ها در طرح های مختلف و متنوعی طراحی و تولید شده اند که از جمله آن ها می توان به طرح های عاشقانه، کودکانه و ... اشاره نمود. این نوع از هدایای تبلیغاتی نیز طرفداران خاص خود را دارد و مزیت های زیادی می تواند برای شرکت به همراه داشته باشد. این تقویم های فانتزی در انواع تقویم های روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه طراحی و تولید شده است که شما با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید یکی از این هدایا را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

خرید انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

امیدواریم مطالب بیان شده در طی بحث انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی، انواع تقویم ایرانی، انواع تقویم رومیزی فانتزی، قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی و ... به اندازه کافی برای شما موثر بوده باشد. اگر به دنبال خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی هستید به شما توصیه می شود که به سایت فاخر گیفت که یکی از حرفه ای ترین و بهترین مراکز فروش انواع هدایای تبلیغاتی می باشد، مراجعه بفرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *