دسته‌بندی نشده

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که در شرکت های مختلف به کار برده می‌ شود و مورد استفاده قرار می گیرد تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی است. هدیه دادن و هدیه گرفتن در سراسر دنیا مرسوم است و مزایای زیادی را به همراه خود دارد چرا که حس خوشایندی را به همه ی افراد می دهد. یکی از انواع هدایا، هدایای تبلیغاتی می باشند. شرکت ها و برند های مختلف با توجه به مناسبت های مختلف از جمله نوروز و ... هدایای خاصی را برای کارمندان و مشتریان خود در نظر می گیرند.

این هدایای تبلیغاتی می تواند شامل موارد مختلفی بشود و در طرح ها و مدل های مختلفی به عنوان هدیه به کارمندان و یا مشتریان تقدیم شود. تقویم رومیزی چوبی نیز از جمله هدایای تبلیغاتی می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. برای این که با تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی و مطالب دیگری مانند تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی، انواع تقویم رومیزی چوبی، قیمت تقویم رومیزی چوبی، سفارش تقویم رومیزی چوبی و ... هر چه بهتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با سایت فاخر گیفت بمانید.

تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی 

پیش از آن که درباره انواع تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی صحبت شود بهتر است با این نوع از هدایای تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید. همان طور که اشاره شد تقویم رو میزی چوبی تبلیغاتی می تواند به عنوان هدیه به کارمندان یک شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. این تقویم ها علاوه بر این که تقویم و تاریخ روز و اطلاعات مختلف مربوط به آن را نشان می دهند در زیبا تر شدن میز و به طور کلی فضای یک اتاق یا دفتر کمک به سزایی می کنند. این موضوع به دلیل رنگ ها و طرح های زیبایی که برای آن طراحی شده است می باشد. هدیه دادن تقویم های رومیزی چوبی به کارمندان و یا مشتریان می تواند مزایای فراوانی را برای برند یا شرکت به همراه داشته باشد که در ادامه برخی از آن ها معرفی شده اند:

کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای سفارش تقویم و سررسید تبلیغاتی

ایجاد حس اعتماد در مشتری: تقویم های رومیزی و به طور کلی تمامی هدایای تبلیغاتی که به مشتریان یک شرکت هدیه داده می شود، می تواند حس خوشایند و یا به به عبارتی دیگر حس اعتماد در آن ها ایجاد کند و از این رو آن ها را به مشتریان ثابت آن شرکت تبدیل کند.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی 

تمرکز بیشتر کارمندان: هدایای تبلیغاتی و به ویژه سفارش تقویم رومیزی چوبی می توانند با توجه به تاثیری که بر روی کارمندان می گذارند، تمرکز آن ها را نیز در حین کار کردن به طرز عجیبی بالا ببرند. از این رو می توان نتیجه گرفت که کارکرد کارمندان شرکت نیز بهتر می شود.

زیبایی: مورد بعدی را می توان به زیبایی تقویم های چوبی اختصاص داد. زیبایی و شیک بودن از مهم ترین خصوصیت های چوب می باشد که در انواع مختلفی از وسایل از جمله تقویم های رومیزی به کار می رود. وجود این نوع از تقویم ها می تواند ظاهر خاص را به میز و به طور کلی فضای اتاق ببخشد.

تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی

تقویم های رومیزی تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشد. اما پیش از آن که به معرفی آن ها پرداخته شود، بهتر است بدانید که از پلاستیک هم برای ساخت تقویم رومیزی استفاده می شود. به طوری که قالب آن اندازه گیری شده و سپس پلاستیکی که در آن به کار می رود به رنگ چوب، رنگ آمیزی می شود و بسیار شبیه به تقویم های رومیزی چوبی تبلیغاتی می شود. به طوری که فقط با نگاه کردن به آن نمی توان تشخیص داد که جنس آن از چوب نیست.

انواع تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی 

در تولید انواع تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی، از انواع چوب استفاده می شود که می توان به چوب طبیعی و چوب غیر طبیعی اشاره نمود. در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها پرداخته شده است.

چوب طبیعی: رایج ترین نوع تقویم های رومیزی چوبی، تقویم های است که با استفاده از چوب طبیعی ساخته می شوند. برای ساخت این تقویم های چوبی، از چوب درختانی همچون درخت کاج، درخت سرو و راش استفاده می شود.استفاده از چوب طبیعی در این نوع از تقویم ماندگاری و دوام آن ها را نیز به طور چشمگیری بالا می برد. همان طور که شما هم می دانید از آن جایی که از چوب طبیعی برای ساخت این نوع از تقدیم ها استفاده می شود، قیمت بالایی را نیز دارا می باشد. از این رو اگر به دنبال خرید به صرفه تر از نظر هزینه می باشید بهتر است دیگر انواع تقویم های رومیزی چوبی را تهیه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: پکیج هدایای تبلیغاتی 1402

چوب غیر طبیعی: یکی دیگر از انواع تقویم های رومیزی چوبی تبلیغاتی، تقویم هایی هستند که با استفاده از چوب غیر طبیعی و یا به عبارتی دیگر از ام دی اف ساخته شده اند. این نوع از تقویم ها در مقایسه با تقویم هایی که از چوب طبیعی برای ساخت آن استفاده شده است، از ماندگاری و دوام کمتری برخوردار هستند که این موضوع امری طبیعی است. بسیاری از افراد برای کاهش هزینه و به صرفه تر شدن هزینه آن، به سراغ تقویم های رومیزی چوبی تبلیغاتی با چوب غیر طبیعی می روند که البته روند ساخت آن درست به مانند چوب طبیعی می باشد و تفاوت آن ها همان طور که اشاره شد، فقط در ماندگاری آن ها می باشد.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی

قیمت تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی 

نوبتی هم که باشد نوبت این است که درباره ی قیمت تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی صحبت کنیم. تعیین قیمت مشخص و دقیق برای بسیاری از وسایل و تجهیزات دشوار است. این موضوع در رابطه با تقویم های رومیزی چوبی نیز صدق می‌کند.از این رو نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین نمود چرا که به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان طور که اشاره شد اگر چوب به کار رفته این تقویم ها طبیعی باشد، قیمت بالاتری را نیز دارد.

سفارش تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی 

به طور کلی مطالبی که در این بحث عنوان شد با هدف کمک به شما در جهت آشنایی بیشتر با تقویم رومیزی چوبی مطرح شده است. اگر به دنبال سفارش تقویم رومیزی چوبی هستید، به شما پیشنهاد می شود که به سایت معتبر و قابل اطمینان  هدیه تبلیغاتی فاخر گیفت مراجعه کنید تا از خدمات این مجموعه نهایت استفاده را کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *