وبلاگ

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

در این بخش به بررسی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 می خواهیم بپردازیم. یکی از هدایای تبلیغاتی که در ابتدای هر سال بسیار مورد توجه قرار می گیرد تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 می باشد که بسیاری از صاحبین شرکت ها از این هدیه تبلیغاتی برای تبلیغات گسترده خود استفاده می کنند. مجموعه فاخر گیفت نیز در زمینه تولید و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 سال هاست با کسب تجربه های با ارزش در کنار شما عزیزان می باشد که شاهد موفقیت روزافزون و چشم گیر شما باشد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 در واقع یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. شما وارد هر خانه و یا اداره ای بشوید حتما یک تقویم رومیزی مشاهده می کنید. مزیت تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری این است که شما با چاپ تبلیغات خود بر روی ان می توانید به طور مداوم در ذهن مخاطب خود قرار بگیرید. این نوع تقویم ها دارای مدل های مختلفی می باشند که می توانید هریک از آن ها را مشاهده و مطابق با کسب و کار خود یکی از مدل های متنوع آن را برگزینید. برای مشاهده انواع مختلف تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 با فاخر گیفت همراه باشید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 گل

اگر تقویم های رومیزی مختلف را مشاهده کرده باشید برخی از آن ها از تصاویر گل و ابیات حافظ استفاده می کنند و در پایه های رنگی به مشتریان خود هدیه می دهد. این نوع تقویم رومیزی دارای 7 برگ است که یک صفحه آن به تبلیغات کسب و کار شما اختصاص داده می شود و صفحات دیگر روزهای سال را نمایش می دهد. پشت برگه آخر نیز تعطیلات رسمی چاپ می شود و این نموه از تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 جزو تقویم های ارزان قیمت محسوب می شود.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 مدل گرافیکی

این نوع تقویم مدل های مختلفی دارد و معمولا مجموعه فاخر گیفت از ابتدای مهر ماه شروع به ارائه انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری گرافیکی می کنند. مدل تقویم گرافیکی شامل طرح های مختلفی است که می توان گرافیکی آبرنگی، گرافیکی نقاشی، گرافیکی سنتی، گرافیکی جهانگردی و … را نام برد.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت سررسید تبلیغاتی 1401

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

مهم ترین و جذاب ترین بخش هر محصولی طراحی می باش چرا که تنها ظاهر آن تقویم است که می تواند بر روی مخاطب تاثیر بگذارد و باعث شود مخاطب جذب برند شما شود. در مورد تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 نیز مهم ترین بخش طراحی می باشد. مثلا صفحه اول باید به گونه ای طراحی شود که مخاطب با یک نگاه جذب شود و تمایل داشته باشد دیگر صفحات را نیز ورق بزند. در صفحه اول عموما زمان تحویل سال و عدد سال جدید طراحی می شود و با توجه به مضمون تقویم می توان طرح کلاسیک، طبیعت، توریستی، سنتی و … را به کار برد.

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 باید کالا خوانا و همراه با اعداد شمسی، قمری و میلادی باشد. تمامی روزهای تعطیل باید در تقویم قابل مشاهده باشد و حتما باید فضای کافی برای فنر تقویم و فضای برش آن قرار داده شود. مجموعه فاخر گییفت با در دست داشتن مجموعه ای حرفه ای برای طراحی پس از شنیدن نظرات شما در مورد طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری مناسب ترین طراحی را برای شما پیاده سازی می کند تا سهم قابل توجهی در تبلیغات شما داشته باشد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی اداری معمولا بر روی هر میز کاری قابل مشاهده است و دارای انواع مختلفی می باشد. معمولا تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 را به صورت روزشمار و در ابعاد کوچک بر روی پایه های چوبی و یا پلاستیکی و یا فلزی پانچ می کنند. تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری معمولا در ابعاد 10*8 چاپ می شود. شما می توانید بر روی این تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 طرح و یا لوگوی خود را در تمامی صفحات و یا تنها در یک صفحه به دلخواه قرار دهید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 فانتزی

یکی از زیباترین و جالب ترین طرح ها برای تقویم رومیزی تبلیغاتی طرح فانتزی آن می باشد. این مدل تقویم برای مدیران و مشتریانی می باشد که می خواهند هدیه ای جدید و خاص به مشتریان خود هدیه بدهند. این نمونه را عموما همراه با جعبه بوده و دارای جاقلمی می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش جاکلیدی تبلیغاتی

خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401 ارزان

تقویم رومیزی طرح کلاسیک یکی از بهترین نمونه های ارزان قیمت می باشد که می توانیم برای کسب و کارهای حتی کوچک مورد استفاده قرار دهیم. این نوع تقویم ها عموما با 12 صفحه طراحی می شوند و به دلیل ارزان قیمت بودن طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده اند.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری در اکثر چاپ خانه های کشور صورت می پذیرد. کیفیت چاپ و نوع طرح های هر مجموعه با یکدیگر متفاوت است مجموعه فاخر گیفت هرساله با ارائه طرح های جدید به یکی از تولید کنندگان خوش سلیقه تقویم رومیزی تبلیغاتی تبدیل شده است. کیفیت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تمامی چاپ ها در مجموعه فاخر گیفت ارائه می شود که می توانید مطابق با سلیقه یکی از آن ها برگزینید و به مجموعه فاخر گیفت سفارش دهید.

قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

پیشنهاد ما به شما این است اول از تمام شرکت ها و تولید کننده های تقویم رومیزی در کشور قیمت بگیرید و بعد با ما تماس بگیرید. با توجه به افزایش قیمت کاغذ و قیمت بی سابقه مقوا و کاغذ، تمام تلاش خود را بر آن داشتیم که سعی کنیم با کمترین حاشیه سود ممکن و بالاترین کیفیت بتوانیم مناسبترین قیمت را برای تقویم رومیزی های 1401خود انتخاب کنیم. قیمت تقویم رومیزی 1401 مجموعه ما به جرات بهترین قیمت برای تولیدات تقویم رومیزی ارایه شده در کل کشور می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *