وبلاگ

انواع روش های چاپ روی کلاه تبلیغاتی

یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی، چاپ روی کلاه تبلیغاتی می باشد که این روزها در مراکز مختلفی مانند رستوران، کافی شاپ، تعمیرگاه، و حتی برخی از صنایع دولتی مشاهده می کنید. در واقع هنگامی که فردی را در خیابان می بینید که از یک کلاه تبلیغاتی استفاده کرده است سعی می کنید لوگو آن را ببینید تا بدانید برای چه صنفی می باشد. همین نگاه های گاه و بی گاه اطرافیان باعث می شود که لوگو و برند شما کم کم در میان مردم جا بیفتد و تبلیغات شما گسترده تر شود. علاوه بر این به دلیل اینکه نزدیک به تابستان است و بسیاری از افراد از کلاه استفاده می کنند از یک کلاه تبلیغاتی می توانید به عنوان هدیه به مشتری استفاده کنید. این روش یکی از بهترین گزینه جهت تبلیغات در تابستان می باشد.

تصور کنید که بخشی از افراد جامعه که روزانه در مکان های مختلفی می باشند از کلاه های یک شکل با آرم شرکت شما استفاده کنند. همین موضوع باعث می شود توجه عابرین و سایر مردم به لوگو شما جذب شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوگو شما تحقیقاتی را انجام دهند. در صورتی که دارای کسب و کار می باشید و به دنبال یک روش مطمئن برای تبلیغ هستید می توانید با استفاده از چاپ روی کلاه تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی به برندسازی بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله با فاخر گیفت همراه باشید.

جهت دریافت کاتالوگ انواع کلاه تبلیغاتی با شماره 09125373413 تماس حاصل کنید

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

انواع روش های چاپ روی کلاه تبلیغاتی

انواع روش های چاپ روی کلاه تبلیغاتی

یکی از مرسوم ترین و پرفروش ترین انواع روش های چاپ روی کلاه تبلیغاتی برای رنگ سفید می باشد که عموما با تیراژ بالایی نیز سفارش داده می شود. بر روی کلاه های سفید چاپ عموما به روش سابلیمیشن انجام می گردد که چاپ روی کلاه سفید به روش مستقیم بوده و رنگ طرح به خورد پارچه می رود. اما در صورتی که کلاه انتخابی شما مشکی باشد عموما از روش لیبلی استفاده می شود که مقاومت پایین تری نسبت به روش چاپ روی کلاه سفید را دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به روش سابلیمیشن

از ویژگی های چاپ روی کلاه سفید به روش سابلیمیشن، امکان چاپ با تیراژ پایین می باشد. به راحتی می توانید از این روش برای تعداد کلاه کم استفاده کنید و نگرانی بابت چاپ نداشته باشید. تفاوت این روش با گلدوزی در این است که نسبت به روش گلدوزی روند چاپ آن بسیار ساده تر می باشد و هیچگونه محدودیتی برای طرحی که می خواهد روی کلاه قرار بگیرد وجود ندارد. اما در صورتی که چاپ به صورت گلدوزی باشد بایستی طرح به صورت تک رنگ باشد و یا از زنگ های تفکیک شده استفاده شود.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به روش لیبلی

عموما بر روی کلاه های مشکی از روش چاپ روی کلاه تبلیغاتی به روش لیبلی استفاده می کنند. این روش برای طرح هایی با تنوع رنگی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از چاپ به راحتی می توانید حتی برای یک عدد کلاه هم سفارش دهید. همین موضوع روش لیبلی را نسبت به روش گلدوزی متمایز می کند. در روش چاپ روی کلاه تبلیغاتی به روش لیبلی هیچ گونه محدودیتی برای طرحی که انتخاب می کنید ندارید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تیشرت تبلیغاتی تعداد کم

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به روش کاتری

انواع روش های چاپ روی کلاه تبلیغاتی

انواع روش های چاپ روی کلاه تبلیغاتی

از دیگر روش های چاپ می توان به کاتری اشاره داشت که برای چاپ روی کلاه مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این نوع چاپ می توانید بر روی کلاه های تبلیغاتی خود لوگو و یا ارم مورد نظر را به صورت تک رنگ چاپ کنید. روش چاپ کاتری به دلیل اینکه تک رنگ می باشد نسبت به روش لیبلی ماندگاری بالاتری دارد.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به روش گلدوزی

اگر می خواهید به هیچ وجه لوگویی که بر روی کلاه چاپ کرده اید از بین نرود می بایست از چاپ گلدوزی استفاده کنید. این روش یکی از سخت ترین روش ها می باشد و صرفا برای کلاه هایی با تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای چاپ به روش گلدوزی می بایست از یک رنگ و یا رنگ های تفکیک شده استفاده کنید. گلدوزی یک روش صنعتی است و برای چاپ کلاه های تبلیغاتی و کارگاهی بسیار مناسب می باشد. توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که به دلیل اینکه در این روش طرح از طریق نخ های رنگی بر روی کلاه گلدوزی می شود طبیعتا دوام و ماندگاری این روش به مراتب بالاتر از روش سابلیمیشن می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *