وبلاگ

خرید تیشرت کار با قیمت ارزان + چاپ لوگو بر روی تیشرت

[av_productgrid categories=’38’ wc_prod_visible=” wc_prod_hidden=” wc_prod_featured=” wc_prod_additional_filter=” sort=’dropdown’ prod_order=” offset=’0′ columns=’4′ items=’12’ paginate=’yes’ alb_description=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l42be99f’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l42booqs’ admin_preview_bg=”]

یکی از راه های استفاده از انواع تیشرت های تبلیغاتی استفاده از آن ها به عنوان تیشرت کار می باشد. در قصل گرم سال پوشیدن لباس های آستین بلند و یا ضخیم دور از انتظار و بسیار طاقت فرسا می باشد. یکی از نیازهای اصلی کارگران در هر سازمان و یا ارگانی داشتن یک لباس کار مناسب می باشد. عموما سازمان و یا ارگان های خصوصی و یا دولتی برای اینکه ظاهر شرکت شکیل و منظم باشد از لباس های یک شکلی استفاده می کنند که آرم و یا لوگو شرکت نیز بر روی آن نصب شده است. در این حالت است که تیشرت کار معنا پیدا می کند و صاحبین شرکت ها به دنبال مشاهده انواع تیشرت تبلیغاتی کار و خرید تیشرت کار می باشند. برای مشاهده کاتالوگ انواع تیشرت های تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی تنها کافیست به مجموعه فاخر گیفت تماس حاصل نمایید و کاتالوگ مجموعه را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

خرید تیشرت کار ارزان

یکی از دغدغه های اصلی صاحبین شرکت ها هزینه ای است که بابت خرید تیشرت کار باید بپردازند. در نظر داشته باشید که همیشه قیمت ارزان به معنی بی کیفیت بودن کار نیست. برندهای مختلفی در حال حاضر در حال فعالیت در این صنف و تلوی و عرضه انواع تیشرت کار می باشند که هریک از این محصولات دارای ویژگی های خاص خود است. ممکن است برخی از این تیشرت ها کیفیت عالی نداشته باشند و یا حتی دوخت آن منظم نباشد و در عین حال با قیمت بسیار بالایی به مشتری عرضه کنند. در حالت کلی برای خرید تیشرت کار در فاکتور اصلی کیفیت و قیمت را در نظر داشته باشید.

مجموعه فاخر گیفت قادر به تولید انواع تیشرت باکیفیت با دوخت های بسیار زیبا از جنس های مرغوب می باشد که توانست در مدت کوتاهی رضایت مشتریان را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از بهترین ها در صنف خود باشد. همچنین این مجموعه جهت جلب رضایت مشتری با حذف واسطه ها کمترین سود را برای خود در نظر گرفته است. جنس استفاده شده در اکثر تیشرت های کار جودون می باشد که یکی از جنس های مرغوب برای تولید تیشرت محسوب می شود. شما می توانید جهت خرید تیشرت کار با قیمت ارزان به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تیشرت تبلیغاتی تعداد کم

خرید تیشرت کار با قیمت ارزان

خرید تیشرت کار با قیمت ارزان

خرید عمده تیشرت کار + تخفیف ویژه

در صورتی که تعداد پرسنل شرکت شما زیاد است و می خواهید برای کل مجموعه از لباس های یکدست استفاده کنید می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید و انتخاب خود را با تخفیف های ویژه خریداری کنید. برند فاخر گیفت باکیفیتی بی نظیر و قیمتی عالی بهترین تیشرت ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. با خرید عمده می توانید از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره مند شوید.

قیمت درج لوگو بر روی تیشرت کار

عموما افرادی که برای مجموعه خود از لباس های یکدست استفاده می کنند ترجیح می دهند که لوگو مجموعه را نیز روی آن چاپ کنند که نوعی تبلیغات نیز محسوب می شود. برای درج لوگو از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که برای مشاهده قیمت هریک از آن ها می توانید کاتالوگ تیشرت های تبلیغاتی را از مجموعه دریافت کنید و قیمت ها را مقایسه کنید. برای از روش های درج لوگو به شرح زیر می باشد:

  • گلدوزی
  • چاپ سیلک
  • چاپ ژلاتین
  • دوخت لوگوی پلاستیکی، فلزی و یا چرمی

تولیدی انواع تیشرت کار

مجموعه فاخر گیفت سالیان درازی است که در حال خدمت به مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه در حال تولید انواع تیشرت زنانه، مردانه در مدل های مختلف می باشد. و همواره سعی بر این داشته است که با استفاده از مدل روز دنیا و بهترین جنس محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. فاخر گیفت تشکیل شده از کادری مجرب و بهترین و متخصص ترین طراحان آماده همکاری با شما عزیزان و پیاده سازی تمامی پیشنهادات شما می باشد. تیشرت کار مردانه بهترین گزینه برای محیط کاری می باشد که دارای آرم و یا لوگو شرکت نیز است. در هنگام خرید تیشرت کار و یا سفارش آن مشتریان می توانند سفارش چاپ و لوگو خود را بر روی تیشرت بدهند. بهترین راه خرید تیشرت تبلیغاتی خرید اینترنتی از مجموعه فاخر گیفت می باشد.

خرید تیشرت کار با قیمت ارزان

جنس تیشرت کار

مجموعه فاخر گیغت این افتخار را دارد که به صورت تخصصی تیشرت تبلیغاتی کار، تبلیغاتی پخش، تبلیغاتی مامور پخش در مدل های متنوع با بهترین پلی استر و تیشرت ملانژ، تبلیغاتی لاکراه، تبلیغاتی نخی، پارچه تبلیغاتی جودون و تیشرت کار را تولید و عرضه نماید.

انتخاب نوع پارچه تیشرت کار به فصل، سلیقه و قیمت آن بستگی دارد تیشرت های کار در جنس های مختلفی هستند که تیشرت جودون در کار از استقبال بالای برخوردار بوده زیرا بافت پارچه آن دون دون دارد که ضخامت آن نسبت به پارچه های تیشرت دیگر بیشتر است و به همین دلیل به پارچه جودون معروف است.

سبک این نوع پارچه مناسب استفاده برای تیشرت های با پوزیشن رسمی است که جلوه خاص تری را به تیشرت می دهد و دارای تن پوش مناسبی است این نوع تیشرت به دلیل یقه دار بودن بیشتر مصارف مردانه دارد وپوشیدن آن در محیط سازمان ها و شرکتی بسیار مناسب است. تمامی تیشرت ها از بهترین نخ موجود در صنعت نساجی(نخ کویر-نخ نیک ریس)تولید شده و با ضمانت در کیفیت عرضه می گردد.

[/av_textblock]

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *