وبلاگ

چاپ کلاه تبلیغاتی

چندی به تابستان نمانده و استفاده از کلاه کم کم جزو ملزومات محسوب می شود. در این میان بازار چاپ کلاه تبلیغاتی نیز تکانی می خورد. اما کلاه تبلیغاتی چیست؟ کلاه تبلیغاتی نیز همان کلاه معمولی است با این تفاوت که امکان چاپ کردن نوشته های تبلیغاتی بر روی آن وجود دارد. حتما کلاه هایی را که دارای آرم یک شرکت خاص و یا یک جمله به خصوص که نشان دهنده یک فضای خاص می باشد را مشاهده کرده اید. عموما با چاپ کلاه تبلیغاتی شرکت های بازاریابی از نوعی تبلیغات استفاده می کنند. برخی از افراد نیز ترجیح می دهند در قسمت بالایی و یا پشت کلاه موضوع مورد نظر خود را چاپ کنند که کاملا سلیقه ای است. برای چاپ کلاه تبلیغاتی و خرید عمده کلاه تبلیغاتی می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید و این محصول را پس از مشاهده قیمت سفارش دهید.

تولید کلاه تبلیغاتی همانند تیشرت تبلیغاتی فرایند چندان سختی نمی باشد و مهم ترین بخش آن را چاپ کلاه تبلیغاتی تشکیل می دهد. در این فرایند صاحب شرکت با یکی از شرکت های تبلیغاتی تولیده کننده کلاه تبلیغاتی در ارتباط بوده و پس از مشاده کاتالوگ مجموعه، بهترین گزینه را برای تبلیغات مجموعه ی خود انتخاب می کند. شرکت های تبلیغاتی با استفاده از دستگاه های مخصوصی فرایند چاپ را بر روی قسمت های مختلف دستگاه انجام می دهند و ممکن است برخی از متعلقات کار را به دلخواه و به تناسب کار تغییر دهند.

چاپ کلاه تبلیغاتی

چاپ کلاه تبلیغاتی

چاپ کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی یکی از هدایایی محسوب می شود که مصارف بسیار زیادی دارد. حتما در محیط رستوران ها و فست فودی ها مشاهده کرده اید که پرسنل مجموعه علاوه بر پوشیدن لباس های یکدست، از کلاه هایی استفاده از می کنند که لوگو رستوران و یا فست فود بر روی آن گلدوزی شده است. علاوه بر زیباتر نشان دادن فضای فروشگاه، مشتری برای دریافت خدمات و یا پرسیدن سوال از خدمه نیز دچار مشکل نمی شود و می داند که دقیقا چه کسی را باید صدا بزند. همچنین از این کلاه ها در پمپ بنزین ها و یا کارخانجات بزرگ که دارای بیش از 50 پرسنل می باشند نیز استفاده می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: تیشرت جودون شرکتی تبلیغاتی

بسیاری از ما در طول زندگی خود به شکل‌های مختلف از کلاه استفاده کرده‌ایم، بدون اینکه توجهی به نوشته‌ها و طرح‌های چاپ شده بر روی آنها داشته باشیم، این‌ها همان کلاه تبلیغاتی هستند که به یک ابزار مهم در بازاریابی تبدیل شده‌اند. اگر به گذشته خود برگردیم، پوشاندن کچلی ناشی از دستور ناظم مدرسه، جلوگیری از نور شدید آفتاب، ست کردن کلاه با لباس و تیپ، و گاهی تقلید از هنرمندان تلویزیونی تنها نمونه‌هایی از استفاده ما از کلاه هستند که در بیشتر موارد کلاه تبلیغاتی به عنوان اصلی‌ترین ابزار ما استفاده می‌شد.

انواع کلاه تبلیغاتی

چاپ کلاه تبلیغاتی

چاپ کلاه تبلیغاتی

با توجه به مکانی که از کلاه استفاده می شود، این محصول دارای مدل های متنوعی می باشد. برای دسته بندی این محصول نیز از فاکتورهای مختلفی استفاده می شود که برای هریک باید شاخصه ویژه و منحصر به فردی در نظر گرفت. با توجه به اینکه از کلاه استفاده زیادی می شود و در وهله ی اول قبل از چاپ کلاه تبلیغاتی، جنس کلاه بسیار مهم است؛ شرکت های تولید کننده این محصول را عموما از نظر جنس دسته بندی می کنند. برخی از این دسته بندی ها به شرح زیر می باشد:

کلاه تبلیغاتی کاغذی

این کلاه عموما از جنس مقوا ساخته می شود و عمر چندانی ندارد. چاپ کلاه تبلیغاتی کاغذی عموما برای همایش ها و یا کمپین های کوتاه مدت استفاده می شود و به عنوان یک کلاه تبلیغاتی ارزان شناخته می شود. همچنین مدت زمان استفاده از آن نیز بسیار محدود می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تیشرت تبلیغاتی تعداد کم

کلاه تبلیغاتی فومی

این نوع کلاه نیز مانند کلاه کاغذی در پروژه های کوتاه مدت استفاده می شود با این تفاوت که قیمت بالاتری دارد و تکنولوژی چاپ آن پیچیده تر است. همچنین سبکی و راحتی آن باعث شده است که مورد توجه مشتری برای چاپ کلاه تبلیغاتی قرار بگیرد.

کلاه تبلیغاتی پارچه ای

کلاه‌های سبک، راحت، با تکنولوژی چاپ ساده و سابلیمیشن، قیمت ارزان و بسیار رایج در بازار هستند که طول عمر بیشتری نسبت به کلاه کاغذی و فومی دارند به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغی نامزدهای تبلیغاتی شناخته می‌شود.

کلاه تبلیغاتی کتان

رایج‌ترین کلاه استفاده شده در بین افراد جامعه به شمار می‌روند که از لحاظ طول عمر و کیفیت در سطح بسیار بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی قرار دارند و معمولاً قیمت آنها نیز بالاتر است. کلاه‌های کتانی توسط برخی شرکتها برای مخاطبان و مشتریان خاص سفارش داده می‌شوند.

قیمت خرید کلاه تبلیغاتی

چاپ کلاه تبلیغاتی

چاپ کلاه تبلیغاتی

اگر برای تبلیغات مجموعه ی خود کلاه تبلیغاتی را استفاده کرده اید حتما قیمت برای شما مهم است و برای بررسی آن به وب سایت های مختلفی سر زده اید. یکی از بهترین مراکزی که می تواند شما را در امر تبلیغات یاری کند مجموعه فاخر گیفت می باشد چرا که دارای گیفت هایی با قیمت مناسب است. برای مشاهده کاتالوگ کلاه تبلیغاتی این مجموعه می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. اما به هنگام خرید و چاپ کلاه تبلیغاتی بهتر است مواردی را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید. برخی از این شرایط به شرح زیر می باشد:

کسب اطلاعات بیشتر: هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

جنس کلاه: در بخش پیشین در مورد جنس های مختلف کلاه تبلیغاتی به بحث و بررسی پرداختیم. پیش از چاپ کلاه تبلیغاتی جنس کلاه را در نظر داشته باشید و مناسب ترین گزینه را برای تبلیغات مجموعه ی خود انتخاب کنید.

نقاب کلاه: زمانی که یک مشتری در مراجعه به شرکت‌های تبلیغاتی سفارش یک کلاه با نقاب خاص می‌دهد ممکن است خمیدگی و صافی نقاب، جنس نقاب و اندازه آن را با توجه به سلیقه خود تغییر دهد و همین موضوع باعث دردسر بیشتر شرکت‌های تولیدکننده و افزایش قیمت کلاه تبلیغاتی شود. با این وجود شما در انتخاب نقاب کلاه آزاد هستید و می توانید شکل مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

پیچیدگی لوگو: ترجیحا لوگو و یا شعاری را که قرار است بر روی کلاه چاپ شود به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی خوانا باشد و افراد با دیدن آن سریعا بتوانند نام برند شما را بخوانند. همچنین هرچه لوگو پیچیده تر باشد قیمت کلاه نیز افزایش پیدا می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *