وبلاگ, دسته‌بندی نشده

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی با مناسب ترین قیمت _ یکی از راه های تبلیغات استفاده از هدیه تبلیغاتی است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هر ساله بر تعداد محصولاتی که به عنوان هدیه استفاده می شود افزوده می شود و عموما از لوازمی استفاده می شود که بسیار پرکاربرد می باشد. فلاسک های تک نفره نیز جزو لوازمی هستند که عموما مردم در محل کار، در مسافرت و یا در باشگاه استفاده می کنند. اگر قصد تبلیغات دارید می توانید از فلاسک تبلیغاتی استفاده کنید. برای مشاهده نمونه کارها با فاخر گیفت مراجعه کنید.

اصول چاپ روی فلاسک تبلیغاتی

چاپ روی فلاسک در فاخر گیفت با استفاده از دستگاه های بروز و با کیفیت انجام می شود و به همین دلیل یک می توانید یک چاپ یک دست و زیبا را داشته باشید بدون اینکه هیچ گونه خرابی  روی فلاسک بر اثر چاپ باشد. برای چاپ روی فلاسک از رنگ های بسیار زیبا می توان استفاده کرد تا نمای آن بر روی فلاسک بیشتر شود.

در مجموعه فاخر گیفت از رنگ های باکیفیت خارجی استفاده می شود تا طرح ایجاد شده کاملا یکدست باشد و به مرور زمان پاک نشود. به این طریق انواع فلاسک چاپ خورده کاملاً قابل شست و شو خواهند شد و در اثر عوامل محیطی مانند رطوبت، گرما و سرما احتمال از بین رفتن چاپ ایجاد شده کاهش چشم گیری می یابد. برای چاپ با توجه به طرح ایجاد شده می ‌توان از روش های مختلفی استفاده نمود.

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی

چاپ روی فلاسک چگونه انجام می شود؟

فلاسک تبلیغاتی یکی از محصولات پرطرفدار در میان هدایای تبلیغاتی است. این هدیه جذاب در تمامی طول سال و به هر مناسبتی می‌تواند به مخاطبان ارائه شود. یکی از نکاتی که در سفارشی‌سازی این محصول تبلیغاتی جذاب مورد توجه است، شیوه چاپی است. روش های چاپ بسیار متنوع است که در ادامه می خواهیم در مورد انواع روش های چاپ روی فلاسک تبلیغاتی به بحث و بررسی بپردازیم. با فاخر گیفت همراه باشید.

مطالعه بیشتر: بهترین تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران

روش های چاپ روی فلاسک

چاپ تامپو

یکی از شیوه‌های رایج چاپی، چاپ تامپو است. در این روش که از جوهر برای چاپ بر روی محصول استفاده می‌شود، می‌توان به صورت تک رنگ لوگو یا پیام مورد نظر را بر روی فلاسک تبلیغاتی پلاستیکی چاپ کرد. در حقیقت، به دلیل عدم استفاده از گرما برای چاپ در این روش، این روش چاپی مناسبی برای درج لوگو بر روی محصولاتی است که از جنس پلاستیک ساخته شده باشند.

چاپ لیزری

از روش های محبوب و ایده آل برای چاپ روی فلاسک تبلیغاتی می باشد. در این روش از تبدیل انرژی نوری به گرمایی استفاده می شود. مزیت اصلی آن در خلق یک تصویر زیبا و ماندگار می باشد. اما بزرگترین مشکل این است که نمی توان با این نوع چاپ از از چاپ های رنگی استفاده کرد.

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی

چاپ روی فلاسک تبلیغاتی

چاپ دیجیتال

یکی دیگر از روش‌های چاپی متداول برای چاپ بر روی انواع محصولات تبلیغاتی، چاپ دیجیتالی است. این شیوه چاپی جذاب قادر است تا طرح دیجیتالی مورد نظر را با چاپگر لیزری یا با جوهر به روی سطح فلاسک تبلیغاتی منتقل کند. این شیوه چاپی که برای اکثر هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود، روشی عالی برای چاپ بر روی فلاسک تبلیغاتی است. فلاسک تبلیغاتی از جنس شیشه‌ای، پلاستیکی و فلزی را با این روش می‌توان آماده کرد.

چاپ سابلیمیشن

اگر به دنبال یک روش چاپ هستید که بر روی هر محصول تبلیغاتی بتوانید از آن استفاده کنید و هیچ دردسری برای چاپ لوگو روی جنس های مختلف نداشته باشید می توانید از چاپ سابلیمیشن استفاده کنید. این نوع چاپ طیف رنگی مختلفی دارد و از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه است. برای چاپ روی فلاسک تبلیغاتی می توانید از این نوع چاپ استفاده کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *