دسته‌بندی نشده, وبلاگ

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی یکی از مراحل اصلی برای برند سازی محسوب می شود. یعنی اگر بر روی جاکارتی یا هر محصول دیگری که به عنوان گزینه ای برای تبلیغات در نظر گرفته اید لوگو و یا آرم شرکت خود را بیندازید می توانید یک تبلیغات گسترده چندین ساله داشته باشید. پس مهم ترین نکته در مورد انتخاب هدیه تبلیغاتی چاپ بر روی آن می باشد.

در این مقاله می خواهیم در مورد چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی به بحث و بررسی بپردازیم. اگر شما نیز برای تبلیغات برند خود جاکارتی تبلیغاتی را انتخاب کرده اید در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد نحوه چاپ و انواع چاپ داشته باشید. با فاخر گیفت همراه باشید.

جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که یکی از آن ها استفاده هدیه و گیفت های تبلیغاتی می باشد که می توانید با یک یادبود مشتری را به خود وفادار کنید. این هدایا عموما از میان لوازمی انتخاب می شود که کاربرد روزانه دارند و عموم مردم از آن استفاده می کنند. حجم کارت های بانکی باعث شده است که مردم حتما یک جاکارتی در جیب و یا کیف خود داشته باشند تا از گم شدن کارت ها جلوگیری شود.

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

کارت یک وسیله مهم است و مردم در نگهداری آن کوشا هستند. حال اگر جاکارتی که استفاده می کنند مزین به برند شما باشد، تا زمانی که جاکارتی خراب شود از این وسیله نیز نگهداری می کنند و روزانه ممکن است چندین بار نام برند شما را ببینند. از این رو تهیه جاکارتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. با چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی می توانید یک تبلیغات گسترده راه اندازی کنید.

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی وابسته به جنسی که انتخاب کرده اید می تواند متفاوت باشد. یعنی عموما نوع چاپ بر اساس جنس انتخاب می شود. برخی از انواع روش های چاپ را در ادامه برای شما بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

جاکارتی فلزی: جاکارتی فلزی از جمله جاکارتی های محبوب به ویژه برای آقابان محسوب میشود.این نوع جاکارتی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. بنابرین میتواند گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی باشد.نوع چاپی که برای این نوع جاکارتی درنظر گرفته میشود عموما حک به وسیله لیزر است.

جاکارتی پلاستیکی یا چرم: این نوع جاکارتی ها دارای دوام و انعطاف بالایی هستند.البته بدیهی است که جاکارتی های چرم نسبت به جاکارتی های پلاستیکی از کیفیت و انعطاف بالاتری برخوردار هستند.اما نوع چاپی که برروی این نوع جاکارتی ها اعمال میشود از طریق داغی رو جلد است. پس نمیتوان برای همه انواع جاکارتی ها از یک روش چاپ استفاده نمود.

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

خرید جاکارتی تبلیغاتی

در بخش های پیشین اشاره شد که انتخاب جاکارتی تبلیغاتی به عنوان یک هدیه گزینه ای مناسب برای انواع کسب و کار ها می باشد. با چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی می توانید یک برندسازی گسترده را شروع کنید. این محصول وسیله ای است که عموم مردم از آن استفاده می کنند و در عین حال تلاش می کنند که آن را گم نکنند. 

برای خرید جاکارتی و یا مشاهده انواع مختلف آن می توانید به سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و دسته بندی های مختلفی از هدایای تبلیغاتی را مشاهده کنید. برای تبلیغات برندتان همین حالا هم دیر است پس عجله کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *