دسته‌بندی نشده, وبلاگ

تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران

تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران

با معرفی بهترین تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران در خدمت شما هستیم. این روزها همه به دنبال روشی برای تبلیغات کسب و کار خود می باشند. استفاده از هدایای تبلیغاتی از دیرباز مرسوم بوده و همچنان هم ادامه دارد چرا که بازدهی بسیار بالایی دارد. اما هر ساله از هدایای جدیدی برای تبلیغات استفاده می شود. یکی از هدایای تبلیغاتی که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد فلاسک تبلیغاتی است.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران اشنا کنیم تا بتوانید هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. با فاخر گیفت همراه ما باشید.

چرا فلاسک تبلیغاتی؟

سالی که گذشت بیشترین فروش هدیه تبلیغاتی بر روی لیوان تبلیغاتی بود. افراد همواره به دنبال وسیله ای هستند که مردم از آن ها استفاده روزانه دارند. لیوان یکی از لوازمی است که عموم مردم از آن استفاده می کنند و ترجیح می دهند درمحل کار خود یک لیوان شخصی داشته باشند.

این روزها استفاده از فلاسک های یک نفره نیز به همین صورت می باشد. هر فردی برای دم کردن چای و یا دمنوش یک فلاسک کوچک در محل کار خود دارد. در نتیجه فلاسک یک نفره هم می تواند یکی از گزینه های تبلیغات باشد. برای خرید و یا مشاهده لیست قیمت فلاسک تبلیغاتی می توانید به فاخر گیفت مراجعه کنید.

تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران

تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران

بهترین تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران

فلاسک ها به گونه ای تولید می شوند که در برابر گرما و سرما عایق باشند. مایعانی مانند شربت را می توانید چندین ساعت خنک نگه دارید و در عین حال می توانید چای داغ خود را پس از چند ساعت میل کنید. مهم ترین مزیت فلاسک ماندگاری بالای آن می باشد. بنابراین اگر می خواهید برای تبلیغات خود از فلاسک استفاده کنید حتما می بایست از بهترین کیفیت باشد.

بارها مشاهده شده است که افراد با بودجه کم از هدیه های گرانقیمت استفاده کرده اند و به همین سبب کیفیت محصول تبلیغاتی خود را کم کرده اند. در نتیجه مشتری با یکبار استفاده از آن شاهد خراب شدن هدیه تبلیغاتی شما خواهد بود که نتیجه عکس را به همراه دارد.

بهترین راه کمک گرفتن از یک تولید کننده فلاسک تبلیغاتی در تهران با بالاترین کیفیت می باشد. پیشنهاد ما به شما گروه فاخر گیفت می باشد که می توانید انواع هدیه های تبلیغاتی را در رنج قیمتی مختلف مشاهده کنید و سپس بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

فلاسک استیل اسپرت

شناسه: 2005
تومان 0
کد محصول: 2005 فلاسک اسپرت در رنگ های طلایی-نقره ای-قرمز و رنگبندی دیگر قابل عرضه می باشد این فلاسک به راحتی در مسافرت در ورزش های مختلف مثل کوهنوردی - دوچرخه سواری و غیره استفاده می گردد در قسمت بالای این فلاسک بندی از جنس پلاستیک درجه یک تعبیه شده است. فلاسک اسپرت اصل امکان نگهداری آب گرم حداقل 8 ساعت و نگهداری آب سرد حداقل 16 ساعت را دارد حداقل خرید فلاسک 100 عدد می باشد قیمت حک لیزر روی فلاسک هر عدد 8000 تومان

فلاسک استیل یونیک با کاور

شناسه: 2003
تومان 0
کد محصول: 2003 فلاسک استیل مارک یونیک اصل در ظرفیت های 500 میل - 800 میل و 1لیتری موجود می باشد جنس پلاستیک درب فلاسک یونیک اصل از مواد درجه یک تولید شده که باعث ایجاد بوی نامطبوع هنگام نوشیدن چای نمیکند فلاسک یونیک اصل امکان نگهداری آب گرم حداقل 8 ساعت و نگهداری آب سرد حداقل 16 ساعت را دارد فلاسک استیل درجه یک همراه با کاور مشکی عرضه میگردد حداقل خرید فلاسک یونیک 100 عدد می باشد قیمت حک لیزر روی فلاسک هر عدد 8000 تومان

فلاسک تک لیوان درجه یک

شناسه: 2004
تومان 0
کد محصول: 2004 فلاسک تک لیوان درجه یک در طرفیت 500 میل (نیم لیتر) قابل فروش میباشد. درب فلاسک دارای دسته میباشد که به جای لیوان استفاده می شود و قسمت داخلی این لیوان هم از جنس استیل درجه یک می باشد جنس پلاستیک درب فلاسک لیوان دار اصل از مواد درجه یک تولید شده که باعث ایجاد بوی نامطبوع هنگام نوشیدن چای نمیکند فلاسک تک لیوان اصل امکان نگهداری آب گرم حداقل 8 ساعت و نگهداری آب سرد حداقل 16 ساعت را دارد حداقل خرید فلاسک یونیک 100 عدد می باشد قیمت حک لیزر روی فلاسک هر عدد 8000 تومان

فلاسک دماسنج دار یونیک

شناسه: 2002
تومان 0
کد محصول: 2002 فلاسک دماسنج دار یونیک در رنگبندی مختلف با امکان حک لوکو روی بدنه فلاسک درجه دار یونیک امکان نگهداری آب گرم حداقل 8 ساعت و نگهداری آب سرد حداقل 16 ساعت را دارد ظرفیت فلاسک نیم لیتر می باشد حداقل خرید فلاسک یونیک 100 عدد می باشد قیمت حک لیزر روی فلاسک هر عدد 8000 تومان
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *