دسته‌بندی نشده, وبلاگ

هدایای تبلیغاتی تابستان

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در تابستان

فصل تابستان بهترین زمان برای تبلیغ می باشد چرا که در این فصل رفت و آمدها بیشتر است و همایش های زیادی نیز برگزار می بشود. اما در این مقاله می خواهیم بدانید بهترین هدایای تبلیغاتی در تابستان که می توانید با استفاده از آن ها خاص شوید کدام هستند. محصولاتی را باید انتخاب کنید که منحصر به فرد باشند و در واقع در همان روزها تابستان به آن ها احتیاج داشته باشند. این استراتژی تبلیغاتی باعث می شود برند شما ویژه تر دیده شود.

فاخر گیفت یکی از شرکت های تولید کننده هدیه تبلیغاتی می باشد که با ارائه هدایای خلاقانه و خاص به شما در زمینه برندسازی و رشد کسب و کار شما کمک می کند. هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده هستند و انتخاب از میان آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی تابستانه کمی سخت است. در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از این هدایا را به شما معرفی کنیم.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در تابستان

فصل تابستان بدیلیل نور آفتاب شدید و گرمایی که دارد معمولا هدایای تبلیغاتی که برای این فصل در نظر میگیرند که به جلوگیری از نور خورشید کمک کند و راحتی و آسایش را برای مخاطبان ارمغان بیاورد.

در اینجا به معرفی چند کالای پرفرش از هدایای تبلیغاتی فصل تابستان می پردازیم. این کالاها کالاهای خوش فروش و یا به عبارتی پرفروش می باشند که متناسب فصل تابستان می باشد که سعی شده است در انتخاب آن از هر طریقی برای فرار از گرما استفاده می‌شود و همین نکته نقطه عطفی برای خرید هدایای تبلیغاتی فصل تابستان خواهد بود.

آفتاب گیر شیشه جلو ماشین

این وسیله در تابستان بسیار پرکاربرد است و افرادی که مجبور به پارک خودرو زیر آفتاب هستند از آفتاب گیر استفاده می کنند. استفاده از این وسیله به عنوان تبلیغات بسیار خاص است. خودرو هدیه گیرنده قرار است زیر آفتاب بماند و روزانه هزاران نفر آفتاب گیر آن را مشاهده می کنند و اگر بر روی آن نوشته و یا لوگویی باشد توجه آن ها به لوگو جلب می شود.

این یک روش تبلیغاتی طولانی مدت می باشد. برای خرید آفتاب گیر شیشه تبلیغاتی باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس آن مناسب باشد تا در کوتاه مدت خراب نشود و در عین حال از پلاستیک نباشد که زیر ور آفتاب باعث پخش بوی پلاستیک در داخل خودرو شود.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در تابستان

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در تابستان

کلاه آفتابی تبلیغاتی

کلاه آفتابی در تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد تا افراد از تندی نور خورشید در امان باشند. این وسیله به قشر خاصی تعلق ندارد و شما می توانید از کلاه تبلیغاتی برای عموم مردم استفاده کنید. با حک لوگو خود بر روی کلاه تبلیغاتی و هدیه دادن آن به مشتریان می توانید صدها بیلبورد تبلیغاتی داشته باشید که روزانه در حال حرکت در خیابان ها می باشند. بدین صورت می توانید از هدیه تبلیغاتی تابستان استفاده کنید.

فلاسک تبلیغاتی

با وجود گرمای تابستان همیشه یک نوشیدنی خنک تحمل این گرما را برای ما آسان تر میکند. فلاسک تبلیغاتی از آن دسته هدایای تبلیغاتی تابستانی است که در این فصل به شدت پرکاربرد بوده و مورد استفاده قرار میگیرد. این فلاسک تبلیغاتی نه تنها در تابستان بلکه در فصل های دیگر حتی در زمستان نیز برای گرم نگه داشتن چای و قهوه مورد استفاده قرار میگیرد. پس می توان گفت که بسیار پرکاربرد خواهد بود. می توانید نام ، شماره و لوگوی شرکت خود را بر روی این فلاسک ها حک کنید.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در تابستان

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در تابستان

تیشرت تبلیغاتی

در فصل تابستان پوشیدن لباس های نخی ، نازک و  آستین کوتاه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. از همین رو تیشرت تبلیغاتی می تواند یک گزینه ی بسیار منحصر بفرد و عالی برای هدایای تبلیغاتی تابستان باشد. شما میتوانید این تیشرت ها را با طرح ها و رنگ های متنوع سفارش داده و لوگو شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید. مشتریان شما از گرفتن همچین هدیه ای بسیار راضی خواهند بود.

جاکارتی تبلیغاتی

این هدیه برای همه ی فصل ها استفاده می شود و صرفا نمی توان گفت که هدیه تبلیغاتی تابستانی است. اما می توانید در هر فصل از سال که تبلیغات داشته باشید از این هدیه استفاده کنید. جاکارتی تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی است که از دیرباز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پرکاربرد می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *