دسته‌بندی نشده, وبلاگ

قیمت کیف دستی تبلیغاتی

قیمت کیف دستی تبلیغاتی

قیمت ساک دستی تبلیغاتی چقدر است؟ تبلیغات به عنوان  یک عنصر اصلی در برندسازی کسب و کار شما محسوب می شود. روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از هدیه تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند و  یکی از آن ها ساک دستی تبلیغاتی می باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که به هنگام خرید یک وسیله آن را درون یک ساک دستی قرار می دهند که نام فروشگاه، شماره تماس و آدرس بر روی آن درج شده است. بدین ترتیب در صورتی که نیاز مجدد به فروشگاه مورد نظر داشته باشید می توانید از روی ساک دستی شماره آن را بردارید و تماس بگیرید.

قیمت ساک دستی تبلیغاتی چقدر است؟

بوتیک ها و فروشگاه های خوار و بار و دیگر فروشگاه ها عموما از ساک دستی مخصوص خود استفاده می کنند. زمانی که شما لوگوی شرکت یا فروشگاهتان را به همراه خدماتی که ارائه می دهید یا محصولاتی که می فروشید بر روی ساک دستی چاپ می کنید قطعا می توانید منجر به افزایش شناخت برندتان شوید و همچنین یک تبلیغات رایگان را به صورت مداوم برای خود ایجاد کنید.

سفارش ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی ها دارای انواع مختلفی هستند و با توجه به قیمت می توانید یکی از آن ها برگزینید. برای دریافت قیمت می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید. استفاده از ساک دستی تبلیغاتی یک روش مناسب برای برندسازی می باشد. اگر قیمت ساک دستی تبلیغاتی را نمی دانید با فاخر گیفت همراه باشید.

قیمت ساک دستی تبلیغاتی

قیمت ساک دستی تبلیغاتی

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی گلاسه

مقوای گلاسه در صنعت چاپ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع چاپ شما هیچ محدودیتی در طرح و رنگ ندارید و می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. قیمت ساک دستی تبلیغاتی گلاسه را می توانید از فاخر گیفت دریافت کنید. ساک دستی های گلاسه علاوه بر جلوه زیبایی چاپ بر روی آن روکشی برای استحکام و زیبایی  چه بیشتر بر سطح آن کشیده می شود مانند سلفون مات و یا سلفون براق.

ساک دستی تبلیغاتی کرافت

کرافت نوعی کاغذ با رنگ قهوه ای و مات است که از خمیر چوب سولفاته تهیه و تولید می شود. از کاغذ کرافت در صنایع بسته بندی نیز بسیار مصرف استفاده می شود. کرافت طبیعتا به رنگ قهوه ای است اما اگر نیاز باشد در طی مراحل ساخت کاغذ، با استفاده از روش bleach می توان آن را سفید نیز کرد.

ساک دستی تبلیغاتی، به عنوان نوعی بسته بندی و یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، به خصوص در یک دهه گذشته جایگاه خاصی پیدا کرده است. برای دریافت قیمت ساک دستی تبلیغاتی در جنس های مختلف می توانید با فاخر گیفت همراه باشید.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

۱- بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت،  قطعات کامپیوتری و الکتریکی . طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، و غیره.

۲- بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، کتاب های گرانبها ، ست های مدیریتی، لوح بزرگداشت و یادبود و غیره.

۳- بسته بندی جهت  کاتالوگ ها، برشور ها .  فولدر ها، اسناد و فهرست بها و غیره . خصوصا در هنگام برگزاری فستیوال ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *