دسته‌بندی نشده

انواع خودکار تبلیغاتی فلزی برای برندینگ

انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

انواع خودکار تبلیغاتی فلزی را بشناسید. خودکار فلزی یکی از انواع خودکارهای تبلیغاتی است که می توانید با چاپ و حکاکی نام برند و لوگوی خود به موسسات و شرکت های فعال در زمینه خدمات ارائه دهید. خودکارهای تبلیغاتی فلزی یکی از انواع خودکارهای تبلیغاتی هستند که دارای تنوع بسیار زیاد و کیفیت های متفاوتی هستند. این خودکارها با رنگ ها و ژانرهای متنوع از جمله بدنه آلومینیومی و استیل هدایای تبلیغاتی بادوام محسوب می شوند. خودکارهای فلزی در دو طرح موجود می باشد. قلم فشاری و قلم پیچی ارائه می شود که نوع خودکار فلزی چاپ لیزری می باشد که بر روی قسمت فلزی آن حک شده است.

ویژگی های مهم خودکار فلزی تبلیغاتی

مهمترین ویژگی خودکار تبلیغاتی فلزی قابلیت حک نام برند و لوگو بر روی بدنه فلزی آن است که باعث می شود تبلیغات و لوگوی حک شده بر روی آن بسیار بادوام باشد که البته باعث تکرار و حداکثر کارایی می شود.

انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

خودکار تبلیغاتی فلزی انواع مختلفی دارند که بر اساس ویژگی هایشان به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند. آنها می توانند از آلومینیوم، فولاد، نیکل یا تیتانیوم ساخته شوند و از نظر طراحی بسیار متنوع هستند. با این حال، آنها را می توان از نظر ساختار طراحی به چهار دسته کلی طبقه بندی کرد که عبارتند از:

خودکار فلزی کمرپیچ:  از انواع خودکار تبلیغاتی فلزی میتوان به خودکار کمرپیچ اشاره کرد.خودکارهای فلزی کمرپیچ از انواع خودکار هایی هستند که نوک آنها با چرخاندن خودکار از وسط یا کمر بیرون آمده و آماده نوشتن می شوند که به آن خودکارهای کمرپیچ می گویند. معمولاً این چرخش خودکار از وسط، اگر در جهت عقربه های ساعت انجام شود، مغز بیرون می آید و با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه های ساعت، آن را به سمت «داخلی» می کشد. قلم فلزی تسمه ای به دلیل مکانیزم مناسب تسمه ای از محبوبیت بالایی برخوردار است و از این مکانیزم در بسیاری از مدل های خودکار فلزی استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر: تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

خودکار فلزی فشاری : از انواع خودکار تبلیغاتی فلزی به خودکار فشاری هم اشاره می شود. این نوع خودکارهای فلزی مکانیزمی دارند که با فشار دادن یک قاب یا کلید در انتهای خودکار مغز بیرون آمده و آماده نوشتن می شود. همچنین با فشار دادن روی قاب انتهای خودکار، مغز به داخل می رود. استفاده از این نوع خودکارهای فلزی نیز آسان است و این مکانیسم عملکردی از خاموش شدن مغز خودکار در زمان عدم استفاده از آن جلوگیری می کند و باعث پاشیدن جوهر ناخواسته نمی شود.

خودکار فلزی تاچ دار: از انواع خودکار تبلیغاتی فلزی میتوان به خودکار تاچ دار اشاره کنیم. خودکار فلزی تاچ دار اما به آن خودکار فلزی تاچ دار می گویند که یک طرف آن نوک دارد که می توانید روی سطوح کاغذی بنویسید و طرف دیگر آن لمسی است که روی دستگاه ها قابل استفاده است. تاچ به صورت گوشی و تبلت طراحی شده است. از این رو امروزه با توجه به گسترش استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی، خودکار فلزی تاچ دار نیز کاربرد بیشتری پیدا کرده و حتی در زمینه تبلیغات نیز به عنوان یک هدیه شیک و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

خودکار فلزی ابزار دار: از انواع خودکار تبلیغاتی فلزی میتوانیم به خودکار ابزاردار اشاره کنیم. خودکارهای فلزی ابزاردار، به قلم هایی گفته می شود که دارای یک یا چند ابزار هستند و به اصطلاح چند کاره هستند. مثلا خودکار فلزی با فلش مموری، خودکار فلزی با جای موبایل، خودکار فلزی با چراغ قوه و ... که از این دست خودکارها هستند. این مدل از ماشین های اتوماتیک نیز امروزه بسیار پرطرفدار هستند و در زمینه تبلیغات کاربرد دارند.

خودکار فلزی اداری: از انواع خودکار تبلیغاتی فلزی به خودکار اداری هم اشاره می شود. خودکارهایی که در ست های اداری یا به طور کلی در ادارات استفاده میشوند، گاهی اوقات بی کیفیت هستند و از پلاستیک ساخته می شوند. این در صورتی است که همان بخش ها اسناد مهم زیادی را امضا کنند یا با استفاده از همان قلم ها متون و نامه ها را بنویسند. حال می توانید با انتخاب خودکار اداری فلزی که متریال فلزی دارد و روان و با کیفیت می نویسد، این کیفیت را افزایش دهید.

اطلاعات بیشتر: چرا خودکار تبلیغاتی پر استفاده است؟

مزایای انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

حال که با انواع خودکار تبلیغتی فلزی آشنا شدید میخواهید درباره مزای آن نیز صحبت کنیم:

مزایای انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

مزایای انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

  • به لطف ساختار فلزی بدنه اتوماتیک، طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند.
  • می توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ساده اما بسیار کاربردی باشند. کاربردی چون ما در زندگی روزمره و حرفه ای خود زیاد از آنها استفاده می کنیم و هر بار که از آنها استفاده می شود تبلیغاتی که روی آنها ایجاد می شود قابل مشاهده است.
  • جنس فلزی آنها باعث مقاوم و بادوام می شود و در نتیجه تبلیغات شما برای مدت طولانی تری دیده می شود.
  • آنها دارای قیمت های متنوعی از ارزان تا گران هستند که این امکان را فراهم می کند تا یک خودکار فلزی متناسب با بودجه خود تهیه کنید.
  • رنگ های جذاب و متنوعی دارند.
  • خودکارهای فلزی از برندهای مختلف و برندهای بزرگ آمریکایی و اروپایی موجود می باشد.
  • آنها مخاطبان گسترده ای در تمام سنین و طبقات را هدف قرار می دهند.
  • خودکارهای متالیک قابلیت چاپ و حکاکی لیزری روی بدنه را دارند.
  • سبک و قابل حمل هستند که با توجه به اینکه معمولاً توسط افراد حمل می شوند، می توانند به عنوان یک محصول تبلیغاتی موبایلی عمل کنند و تبلیغات انجام شده بر روی آنها را در هر کجا که استفاده می کنند به نمایش بگذارند.

اطلاعات بیشتر: بزرگترین تولید کننده خودکار تبلیغاتی در تهران

خرید انواع خودکار تبلیغاتی فلزی

برای خرید خودکارهای فلزی تبلیغاتی با کیفیت، همیشه بهتر است از جایی خرید کنید که این محصولات را با قیمت مناسب عرضه می کند و خدمات پس از فروش خوبی هم دارد. در این راستا می توانید محصولات فلزی تبلیغاتی اتوماتیک خود را از مجموعه فاخر گیفت خریداری نمایید. زیرا علاوه بر خدمات پس از فروش خوب و ضمانت کیفیت، می توانید از بین انواع خودکار فلزی در رنگ های مختلف، خودکار فلزی را انتخاب و خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع خودکار تبلیغاتی فلزی میتوانید به سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و یا با شماره ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *