وبلاگ

4 پیشنهاد برای طراحی تیشرت تبلیغاتی

در صورتی که دارای یک کسب و کار بزرگ و تعداد پرسنل بالا هستید حتما به فکر تبلیغات با طراحی تیشرت تبلیغاتی افتاده اید. لوگوهای تبلیغاتی برای اولین بار در سال 1950 ایجاد شد زمانی که خبری از اینترنت و فضای مجازی به صورت گسترده نبود و مردم برای تبلیغات از روش های حضوری و چشمی استفاده می کردند. از آن زمان به بعد اقلام تبلیغاتی مانند تیشرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، لباس های لانگ تبلیغاتی و … در بازار تبلیغات مشاهده شد. افراد برای اینکه بتوانند لوگو و شرکت خود را به دیگر افراد نشان دهند تا ذهن آن ها جایی داشته باشند از هدیه دادن تیشرت های تبلیغاتی به مشتریان استفاده کردند. این کار باعث شد هر مشتری یک سفیر رایگان برای تبلیغات محسوب شود چرا که این تیشرت در معرض دید عموم قرار داشت.

از طرفی برای هرچه جذاب تر کردن تیشرت ها از طرحی تیشرت تبلیغاتی استفاده شد که مشتریان بیشتری را بتوان به سمت لوگو جذب کرد. با وجود روی کار آمدن اینترنت و فضای مجازی که بخش عظیمی از تبلیغات را به خود جذب کرده است، استفاده از هدایای تبلیغاتی همچنان یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش درآمد می باشد چرا که یک تبلیغات ماندگار و طولانی مدت محسوب می شود. در صورتی که نیاز به طراحی تیشرت تبلیغاتی و یا سفارش این محصول دارید می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید و آن را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش تیشرت کار با چاپ لوگو+قیمت ارزان

طراحی تیشرت تبلیغاتی

طراحی تیشرت تبلیغاتی

طراحی تیشرت تبلیغاتی

شاید در روزهای ابتدایی روی کار آمدن تیشرت تبلیغاتی، طراحی آن چندان اهمیتی نداشت و مهم لوگویی بود که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کرد. با گذشت سالیان و با عادی شدن تبلیغات با استفاده از طراحی تیشرت تبلیغاتی این تیشرت ها و دیگر هدایا عادی شدند و در نتیجه تنها چیزی که می تواند نظر عموم افراد را جلب کند طراحی تیشرت تبلیغاتی به شکلی خاص می باشد. حال برای اینکه بتوانید نظر افراد را جلب کنید در ابتدا طراحی تیشرت تبلیغاتی شما می بایست مطابق با مد روز باشد که اکثریت مردم از آن استفاده می کنند و در مرحله دوم نگاه مشتری و عموم افراد را به خود جلب کند. برخی از پیشنهادات ویژه برای طراحی به شرح زیر می باشد:

چرا لوگو خود را بر روی تیشرت تبلیغاتی چاپ می کنید؟

طراحی تیشرت تبلیغاتی

طراحی تیشرت تبلیغاتی

تیشرت های تبلیغاتی هدایایی هستند که به صورت رایگان در اختیار مردم و افراد قرار می گیرند. شما با استفاده از این هدیه تلاش می کنید برندتان را در ذهن مشتری و تمامی افرادی که این هدیه را مشاهده می کنند درج کنید. این باعث می شود هرکسی که از هدیه ویژه شما استفاده می کند در حال راه رفتن برندتان را تبلیغ کند. در صورتی که طراحی تیشرت تبلیغاتی شما خاص باشد که غوغا می کند و می توانید شاهد افزایش مشتری و کسب درآمد بالاتر باشید.

زمانی که با مشتریان و یا سرمایه گذاران شرکت خود جلسه ای دارید می توانید یک تیشرت تبلیغاتی و یا هر هدیه دیگری که آماده کرده اید به مشتری بدهید تا در خاطر آن ها بمانید. اما عکسی که بر روی تیشرت چاپ می کنید ارزش بسیار زیادی دارد با یک تصویر خاص می توانید به جهانیان بگویید که در حال حاضر چه کاری انجام می دهید و شغل شما چیست؟ اگر طرح شما خوب باشد تاثیر خود را بر روی مشتری می گذارد و به عنوان یک یادگاری خوب عمل می کند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تیشرت جودون شرکتی تبلیغاتی

برای طراحی تیشرت تبلیغاتی فهرستی از موضوعات کلیدی خود تهیه کنید می خواهید تبشرت تبلیغاتی شما دارای طرحی شوخ باشد یا جدی؟ محافظه کار است و یا تند و تیز؟ لوکس و یا مقرون به صرفه؟ پس از بررسی تمامی این موارد و مشورت کافی با مشاورین مجموعه فاخر گیفت می توانید طرح نهایی را برای چاپ به فاخر گیفت ارائه دهید.

بودجه شما چقدر است؟

اگر برای تبلیغات گسترده می خواهید از تیشرت تبلیغاتی استفاده کنید سرمایه زیادی نیاز است. البته برای دریافت قیمت تیشرت تبلیغاتی و یا مشاهده کاتالوگ می توانید با شماره های درج شده فاخر گیفت تماس حاصل نمایید. هرچقدر تعداد تیشرت هایی که سفارش دهید بیشتر باشد هزینه براورد شده برای یک تیشرت کمتر می شود. همچنین در نظر داشته باشید که بخشی از زمان نیز برای طراحی تیشزت تبلیغاتی صرف می شود. بنابراین بازه زمانی را در نظر داشته باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید تیشرت تبلیغاتی تعداد کم

یک طراح پیدا کنید

طراحی تیشرت تبلیغاتی

طراحی تیشرت تبلیغاتی

طراح های بسیار زیادی وجود دارد که می توانند آنچه که در ذهن شماست را بر روی کاغذ پیاده سازی کنند اما یکی از مهم ترین مسائل در مورد انتخاب طراح این است که سعی کنید از طراحی استفاده کنید که در زمینه طراحی تیشرت تبلیغاتی دارای تجربه کاری باشد. برای اینکار می توانید از طراحان مجموعه فاخر گیفت استفاده کنید.

طرحتان را ارزیابی کنید

پس از تمام شدن مقوله طراحی حتما پیش از شروع چاپ طرح را بررسی کنید و تحقیق کنید که تاثیر بسزایی بر روی مشتری دارد یا خیر. سپس می توانید محصول خود را جهت چاپ ارسال کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *