وبلاگ

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

با معرفی انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 در خدمت شما هستیم. حتما می دانید یکی از پرکاربردترین هدایا در ابتدای هر سال تقویم رومیزی تبلیغاتی می باشد. این هدیه جذاب را می توان به تنهایی و یا با سررسید تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی به مشتریان خود هدیه بدهید. به بیان دیگر تقویم رومیزی تبلیغاتی به تنهایی می تواند یک هدیه موثر و همیشگی محسوب شود که در طول روز بارها نام و برند شما را در ذهن مخاطب تداعی می کند. یکی از مهم ترین خصوصیات تقویم رومیزی تبلیغاتی این است که مخاطب یک سال به طور کامل با آن سر و کار دارد و می توانید تمامی روزهای ماه را در یک نگاه مشاهده کند.

اگر به دنبال یک هدیه کارآمد با قیمت مناسب هستید اول انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 را مشاهده کنید. تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مورد جزو گزینه هایی است که بر روی هر میز کاری یافت می شود و همه ی افراد به آن نیاز دارند. حتی در منازل نیز حتما مشاهده کرده اید که افراد یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 را بر روی میز خود دارند. با درج لوگو و یا شعار تبلیغاتی خود بر روی تقویم رومیزی 1401 می توانید برند خود را به مدت حداقل یکسال ماندگار کنید.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

تقویم های رومیزی دارای انواع مختلفی هستند به طور مثال شما می توانید به تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری، پایه دار، اختصاصی و … اشاره کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 اشنا کنیم تا برای تبلیغات خود انتخاب راحت تری داشته باشید. در نظر داشته باشید انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند و عوامل مختلفی بر روی قیمت آن ها تاثیرگذار است. به عنوان مثال مهم ترین مسدله تاثیرگذار بر قیمت، طراحی آن می باشد. زیرا هرچه تقویم خاص تر و حرفه ای تر باشد به طبع نظر مخاطب را بیشتر جلب می کند و تجارت مربوطه را حرفه ای تر معرفی می کند. برای مشاهده انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 با فاخر گیفت همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش جاکلیدی تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 تقویم رومیزی اداری می باشد که دارای چندین زیر مجموعه است. اکثرا این نوع تقویم ها به صورت ایستاده طراحی می شوند و فقط دارای چندین تفاوت جزئی هستند. طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی ادارای جای مانور بسیار زیادی دارد. این مدل عموما در ابعاد مستطیلی تولید می شود و به صورت افقی و یا عمودی بر روی میز قرار داده می شود. مدل دیگری از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 مدل اداری نیز وجود دارد که به آن ها مدل خشتی گفته می شود و در اندازه مربعی طراحی می گردد.

پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری دارای سه نوع پایه مختلف است که هریک از آن ها را می توانید برای خود برگزینید. این مدل ها به صورت تقویم رومیزی با پایه سلفونی، تقویم رومیزی اداری با پایه گالینگور و تقویم رومیزی اداری با پایه چوبی تقسیم بندی می شود. دو مدل اول از نظر استحکام باهم فرق می کنند اما از نظر ظاهری هیچ یک برتری ندارد. تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری با پایه گالنگور استقامت بالاتری در ایستا بودن دارد. اما پایه سلفونی مانند یک پل معلق است و در صورت تکان های احتمالی دارای لغزش هایی می باشد. در صورتی که برای خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی قیمت آن در اولویت قرار دارد و می خواهید به صرفه باشد، تقویم رومیزی اداری با پایه سلفونی بهترین گزینه می باشد.

اما تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری با پایه چوبی یکی از زیباترین گزینه ها می باشد که مرکز توجه بسیاری از خریداران است. این پایه با استفاده از چوب تبدیل به یکی از زیباترین عناصر شده است و طبیعی است که استفاده از چوب باعث بالا رفتن قیمت تقویم رومیزی اداری می شود.

نوع صحافی تقویم رومیزی اداری

صحافی این نوع از تقویم ها معمولا به صورت فنری است و حتما می دانید که فنر دوبل بهترین نوع صحافی برای هدیه های تبلیغاتی محسوب می شود و در سالنامه تبلیغاتی هم مشاهده شده است. در اکثر انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 این فنر در قسمت بالایی تقویم قرار گرفته است و متداول ترین نوع صحافی نیز محسوب می شود.

تقویم رومیزی تبلیغاتی یادداشتی 1401

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

تقویم رومیزی یادداشتی یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 می باشد، که در ست‌های اداری حضور دارد و به صورت روزشمار طراحی و چاپ می‌شود. شیرازه‌ی تقویم رومیزی تبلیغاتی یادداشتی، به صورت پانچ است و ابعاد استانداردی دارد. این نوع تقویم رومیزی، به دلیل ابعاد کوچک و جمع‌وجور خود، قیمت نسبتا ارزانی دارد و می‌تواند به عنوان یک گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه لحاظ شود؛ اما همین خصیصه‌ی ظریف و کم‌حجم بودن، به نقطه ضعف تقویم رومیزی یادداشتی هم بدل شده است و از چشم کسانی که به دنبال خرید تقویم رومیزی شیک و لوکس هستند، افتاده است.

شرکت‌های کوچک، اشتیاق بیشتری برای خرید تقویم رومیزی یادداشتی دارند و برندهای بزرگ، بیشتر به خرید مدل‌هایی از تقویم رومیزی اداری تمایل دارند که ظاهری لوکس دارند و در عین حال، محل قرارگیری کاغذ یادداشت هم در کنار آن‌ها تعبیه شده است. هرساله در فاخر گیفت، مدل‌های جدیدی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 ارائه می‌شود که طراحی‌های نوینی دارند و هر مشکل‌پسندی را مجذوب خود می‌کنند. برای تقویم رومیزی 1401 نیز شما را از دردسرهای پیدا کردن یک تقویم رومیزی یادداشتی شیک و متفاوت خلاص کرده‌ایم.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش فلش مموری تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی اختصاصی 1401

در میان انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 فضایی نیز برای افرادی که می خواهند مطابق با سلیقه خود تقویم مورد نظر را طراحی کنند، وجود دارد. تقویم رومیزی 1401 با طراحی اختصاصی، در چند بخش قابلیت تغییر دارد. در وهله‌ی اول می‌توانید اندازه‌ی تقویم را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنید. اگر به فکر خرید تقویم رومیزی ارزان هستید، انتخاب درست ابعاد می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد.

در مرحله‌ی بعد می‌توانید تصاویر و سبک صفحات تقویم را به دلخواه انتخاب کنید و در هر صفحه (یا پشت صفحه)، تعدادی از خدمات یا کالاهای خود را معرفی نمایید. مورد دیگر به نوع چاپ بر روی پایه مربوط می‌شود که می‌تواند به صورت طلاکوب و نقره‌کوب یا چاپ سیلک و حکاکی لیزری و… باشد. تعداد صفحات تقویم نیز قابل تغییر است که معمولا 12 یا 13 برگ استفاده می‌شود. 12 برگ برای ماه‌های سال است و یک برگ هم می‌تواند به عنوان پیش‌درآمد باشد و لوگو و نام برند بر آن نقش ببندد. این ویژگی‌ها در انواع تقویم رومیزی اداری پیاده‌سازی می‌شود و تقریبا محدودیتی در اجرای آن‌ها وجود ندارد.

چرا تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 بهترین انتخاب است؟

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

قیمت مناسب: تمام انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 واحد سالنامه برگ علیرغم کیفیت بسیار بالا و طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

طراحی زیبا: در طراحی انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 واحد سالنامه برگ به استفاده از ترکیب رنگ های خاص و چشمگیر، مورد توجه قرار گرفتن طرح های گرافیکی و استفاده صحیح و مناسب از اجزای مختلف، توجه مناسبی شده است. همچنین امکان استفاده از طرح، لوگو یا شعار تبلیغاتی خاص در صفحات پشتی، جلویی و حتی پایه انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 موجود می باشد.

کیفیت ساخت بالا: چاپ صفحات تقویم رومیزی واحد سالنامه برگ توسط مدرن ترین دستگاه های چاپ انجام شده و در ساخت پایه آن نیز از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود. به همین دلیل است که انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 این مجموعه از کیفیت بینظیری برخوردار هستند و در طی زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند، به هیچ عنوان تغییر شکل یا تغییر رنگ نخواهند داد.

قابلیت اختصاصی سازی: به بیانی می توان گفت شما می توانید تک تک اجزای انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 را به صورت اختصاصی سفارش دهید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی هر صفحه، پشت هر صفحه، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توان مطابق با خواسته شما طراحی و تولید نمود.

فضای تبلیغاتی کارآمد: فضایی که برای درج لوگو، طرح یا شعار تبلیغاتی و تصاویر شما در نظر گرفته شده است، بیشترین توجه را به خود جلب کرده و باعث می شود بتوانید برای یک سال متوالی، آیتم های مورد نظر خود را در دید مخاطب تان قرار دهید.

ساختار مستحکم و ایستا: در ساخت پایه انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 تماماً از متریال های مرغوب، ضخیم و با کیفیت استفاده شده است. علاوه بر آن، با اطمینان می توان گفت انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 این مجموعه از ایستایی بسیار بالایی برخوردار بوده و کاملا محکم و استوار هستند. از بین رفتن فرم، واژگون شدن، کنده شدن صفحات و کج شدن فنر، در مورد این محصول به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد.

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401

تقویم رومیزی از آن دسته هدایای تبلیغاتی است که در محیط شرکت‌ها بسیار به چشم می‌خورد و اگر می‌خواهید در این مکان‌ها حضور داشته باشید و همه‌ی کارکنان با برند شما آشنا شوند، تقویم رومیزی 1401 را حتما در گزینه‌های خود قرار دهید. آمار هم به نفع مؤثر بودن انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 برای این هدف است. شما عزیزان برای خرید و یا سفارش انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی 1401 می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین هدیه را برای شرکت خود انتخاب کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *