وبلاگ

انواع جاکارتی تبلیغاتی

انواع جاکارتی تبلیغاتی

اگر که به دنبال راهی برای تبلیغات و گسترش کسب و کار خود هستید، بهتر است که با انواع جاکارتی تبلیغاتی هم آشنا باشید. همان طور که احتمالا بدانید، دنیای تبلیغات و مارکتینگ یک دنیای بزرگ و بسیار وسیع و است و طیف گسترده ای از شیوه های مختلف را شامل می شود. شیوه هایی که هر کدام میزان اثر گذاری مشخصی دارند و برخی بسیار اثر گذار، و برخی منسوخ شده و تقریبا بی اثر هستند. یکی از این راه های تبلیغات و مارکتینگ اما که میزان اثر گذاری زیادی هم دارد، استفاده از هدایای تبلیغاتی و به خصوص انواع جاکارتی تبلیغاتی است. برای آشنایی بهتر و بیشتر با مسائلی مثل این که جاکارتی تبلیغاتی چیست، این بحث که انواع جاکارتی تبلیغاتی کدام اند، و یا این که برای سفارش جاکارتی تبلیغاتی باید چه کرد، در ادامه مطلب هم همراه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت بمانید.

جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

پیش از صحبت درباره این که جاکارتی تبلیغاتی چیست یا این که انواع جاکارتی تبلیغاتی کدام اند، بهتر است که کمی درباره هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم. هدایای تبلیغاتی، هدیه‌ هایی هستند  که اغلب موسسات  و صاحبان کسب و کار برای جلب توجه و وفاداری به کارمندان و مشتریان خود اهدا میکنند. این هدایا در به دست آوردن و حفظ مشتریان وفادار کمک بسیار زیادی به کسب‌ و کارها میکنند. هر چه هدایایی که یک شرکت اهدا مینماید، جذاب تر و خلاق ‌تر باشند تاثیر بیشتری روی مخاطبین مجموعه شما خواهد گذاشت. این تاثیر بیشتر هم به طبع سبب افزایش رضایت و حس وفاداری مخاطبین میگردد، و در نهایت به فروش و سود بیشتر شرکت منجر خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی عمده از تهران

اما در مورد انواع جاکارتی تبلیغاتی هم باید گفت که نمونه ای مناسب از هدایای تبلیغاتی به شمار میروند، که میتواند به طور گسترده برای انواع اقشار و بیزنس های مختلف به کار گرفته شود. جاکارتی تبلیغاتی به دلیل پر کاربرد بودن میتوانند بسیار تاثیر گذار واقع شوند. با هدیه دادن این محصول به پرسنل خود میتوانید خاطری خوش از کمپانی بر روی ذهن آنها به جای بگذارید. همچنین از طرفی هم هدیه دادن انواع جاکارتی تبلیغاتی به مشتریان نیز، گزینه ای مناسب و بهینه ای به شمار میرود.

انواع جاکارتی تبلیغاتی

انواع جاکارتی تبلیغاتی

انواع جاکارتی تبلیغاتی

اما شمایی که به دنبال سفارش جاکارتی تبلیغاتی هستید، باید این را بدانید که انواع جاکارتی تبلیغاتی تنوع بسیار بالایی در شکل و فرم و رنگ و قیمت دارند. جاکارتی تبلیغاتی  به‌ عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مورداستفاده قرار میگیرد و شما می‌توانید با چاپ لوگو و برند شرکت خود بر روی آن، به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی شرکت خود دست پیدا کنید. جاکارتی تبلیغاتی، در جنس‌های مختلف مانند فلز، پلاستیک و غیره در بازار موجود می‎باشد. این مدل‌ها قابلیت چاپ به‌ صورت حک را دارند. در قسمت پایینی یکسری از انواع جاکارتی تبلیغاتی که می توانید آن ها را از مراکز معتبری مثل فاخر گیفت تهیه کنید را، با هم می بینیم.

جاکارتی تبلیغاتی چرم

یکی از معروف ترین انواع جاکارتی تبلیغاتی، از جنس چرم مصنوعی میباشد. این جاکارتی‌ ها هم از انعطاف‌ پذیری و ماندگاری بالایی برخوردار اند و تنوع رنگی این محصول بسیار بالا میباشد. شما میتوانید این جاکارتی تبلیغاتی را طبق سلیقه‌ ی خود از فاخرگیفت سفارش دهید. جاکارتی چرم به راحتی در جیب قرار میگیرد، ضربه ‌گیر دارد، تهویه مناسبی برای کارتها فراهم می‌کند، از خیس شدن و تغییر شکل کارتها جلوگیری میکند و درنهایت مقاومت زیادی در مقابل کشش و سایش دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی فلزی

جاکارتی تبلیغاتی فلزی

انواع جاکارتی تبلیغاتی فلزی معمولا با طراحی شیک و زیبا تولید میشوند. این جا کارتی ها با قابلیت نگهداری چندین کارت، بسیار سبک و کاربردی برای مخاطبان هستند، جاکارتی های فلزی از دوام بسیار بالایی برخوردارند و مدت زمان زیادی توسط افراد مورد استفاده قرار میگیرند . مخاطبان برند شما باهر بار استفاده از جاکارتی تبلیغاتی و دیدن نام و لوگوی برندتان، از کسب و کار شما یاد میکنند.

انواع جاکارتی تبلیغاتی

انواع جاکارتی تبلیغاتی

جا کارتی تبلیغاتی پوست ماری

این نوع از انواع جاکارتی تبلیغاتی، می تواند بدون اشغال جای زیاد به راحتی در جیب و یا داخل کیف دستی شما قرار بگیرد و کارتهای شما را از خطر آسیب دیدگی حفظ کند. طرح پوست ماری به دلیل استحکام بالایی که نسبت به چرم مصنوعی از جنس فوم و پارچه دارد، از محبوبیت بسیار ویژه ای بین مشتریان برخوردار است. نخ های مورد استفاده در این جا کارتی از نوع نخ موم زده می باشد که مقاومت چرم کیف را در محل دوخت چندین برابر می کند. نخ موم زده علاوه بر وصل کردن اجزای کیف به هم، باعث تزیین کار هم می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی با چرم ترمو

در مورد چرم ترمو که این نوع از انواع جاکارتی تبلیغاتی با آن ساخته می شوند باید گفت که< نوعی چرم مصنوعی است که از ترکیب مواد شیمیایی و پیلیمری تشکیل میشود و شباهت زیادی به چرم های طبیعی دارد. چرم مصنوعی ترمو حالتی سوخته و تغییر رنگ یافته دارد که معمولا برای حک کردن مهر یا برند شرکت به کار میرود و جلوی زیبا و دلنشینی به مهر ایجاد شده میدهد.

جاکارتی تبلیغاتی مگنتی یا آهنربایی

انواع جاکارتی تبلیغاتی مگنتی یا آهنربایی، کیفی ایمن برای کارت های بانکی می باشد ترکیب استیل و چرم مرغوب ظاهری بسیار شکیل و جذاب به این جاکارتی ها افزوده است، درب این جاکارتی ها توسط آهنربا هایی که در داخل آن نسب شده است باز و بسته کردن آن را برای استفاده کننده بسیار آسان کرده است همچنین فضای داخل جاکارتی بسیار جا دار است که می تواند تعداد زیادی کارت ویزیت و کارت بانکی را در خود جای دهد.

سفارش انواع جاکارتی تبلیغاتی

پس از این که تحقیقات و بررسی های لازم را با خواندن مطالب این مقاله، یعنی مطالبی مثل این که جاکارتی تبلیغاتی چیست، انواع جاکارتی تبلیغاتی، سفارش جاکارتی تبلیغاتی و… انجام دادید، و به این نتیجه رسیدید که از هدایا تبلیغاتی و به خصوص جاکارتی تبلیغاتی استفاده کنید، احتمالا به دنبال این باشید که یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی مناسب را پیدا کنید. در صورتی که این گونه است پیشنهاد می شود که حتما سری به سایت فاخر گیفت که یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی حرفه ای است، بزنید.

گروه فاخر گیفت دارای تیمی مجرب از متخصصین حوزه ی هدایای تبلیغاتی و بازاریابی تبلیغاتی هستند که انواع و اقسام هدایای تبلیغاتی مختلف را مثل جا کارتی های تبلیغاتی، ست های مدیریتی، پوشاک تبلیغاتی، فلش مموری های تبلیغاتی و… را به شما ارائه می دهند. همچنین یکی دیگر از خدمات گروه فاخر گیفت هم این می باشد که دارای مشاوره های تخصصی پیش و پس از سفارش جاکارتی تبلیغاتی هستند و شما می توانید اطلاعات لازم را در هر زمان که خواستید از متخصصین فاخر گیفت بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *