وبلاگ

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی چقدر می باشد؟، آیا در این زمینه اطلاعاتی دارید؟. روش ها و شیوه های مختلفی در جهان و همین کشور خودمان ایران وجود دارند که افراد از آن ها برای جذب مشتریان و مخاطبان حوزه کاری خود استفاده می کنند، که این موضوع نشان دهنده وسیع و گسترده بودن دنیای تبلیغات و مارکتینگ است. یکی از این راه های پر استفاده و پر بازده اما در بحث تبلیغات و مارکتینگ هم، روشی نیست جز استفاده از هدایای تبلیغاتی که به دلیل احساس خاص و ارزشی که در ذهن مخاطب ایجاد می کند، یک شیوه تبلیغاتی مناسب و پر بازده می باشد. در ادامه بحث قیمت لیوان تبلیغاتی هم همراه فاخر گیفت باشید تا بیشتر با لیوان های تبلیغاتی که خود یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند آشنا شوید و در مورد مسائلی مثل لیست قیمت لیوان تبلیغاتی، انواع لیوان تبلیغاتی، قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی، قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی، قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی، قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان و مطالبی از این قبیل بیشتر بدانید.

لیست قیمت لیوان تبلیغاتی

همواره یکی از مسائل تاثیر گذار در زمان خرید هر وسیله یا محصولی، قیمت آن وسیله یا محصول می باشد. اهمیت این قضیه بر روی تصمیم انسان به قدری است که می تواند باعث پشیمانی کامل انسان از انجام آن کار شود. از همین منظر این که شما پیش از خرید لیوان تبلیغاتی با لیست قیمت لیوان تبلیغاتی و برای مثال قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی آشنا باشید موضوع مهمی است و تا حدی می تواند مشخص کند که آیا برای تان ممکن است که از این روش تبلیغاتی موثر استفاد کنید، یا این که این روش به درد شما و به بودجه بندی تان نمی خورد.

جهت دریافت لیست قیمت لیوان تبلیغاتی تماس بگیرید: 09125373413

اما در مورد لیست قیمت لیوان تبلیغاتی باید گفت که به مسائل و موارد مختلفی بستگی دارد و نمی شود نظر قطعی ای درباره آن داد، زیرا در بازار امروز قیمت ها دائما در حال بالا و پایین شدن هستند و مقدار ثابتی ندارند، به همین خاطر، در صورتی هم که مبلغی برای قیمت لیوان تبلیغاتی در اینجا بیان شود، نمی توانید قیمت مرجع شما برای سفارش لیوان تبلیغاتی باشد، زیرا ممکن است در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه، اعتبار خود را از دست بدهد. به همین دلیل به شما توصیه می شود که برای اطلاع از قیمت انواع لیوان تبلیغاتی و در کل هدایای تبلیغاتی مختلف سری به سایت فاخرگیفت بزنید.

انواع لیوان تبلیغاتی

اما نمی شود که در مورد قیمت لیوان تبلیغاتی مثل لیوان سرامیکی تبلیغاتی صحبت کرد اما با تعریف خود لیوان تبلیغاتی آشنا نبود. هدایای تبلیعاتی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که برخی از آن ها تحت عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی که تاثیر و بازده بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند، شناخته می شوند که لیوان تبلیغاتی هم در این دسته قرار میگرد. زیرا لیوان وسیله ایست که همواه انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی آب که ساده ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می کند، و وسیله ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از انواع لیوان تبلیغاتی معرفی شده اند که آن ها را با هم مشاهده می کنیم.

قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی که به آن لیوان سابلیمیشن هم می گویند، یک لیوان از جنس سرامیک است که به دلیل خاصیت سرامیکی و سفالی بودنش طرفداران زیادی را دارد. لیوان تبلیغاتی سرامیکی از بدو معرفی شدن به بازار، به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. از دیگر ویژگی های به خصوص لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم می توان به قابلیت چاپ بر روی آن و سبک بودنش اشاره کرد. شما برای مطلع شدن از انواع قیمت لیوان تبلیغاتی مثل قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی مثل قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی می توانید سری به سایت فاخر گیفت بزنید.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز چاپ لیوان سرامیکی در تهران

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی

لیوان شیشه ای (شفاف) یکی از کالا هایی است که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی، از آن برای تبلیغ و گسترش کسب و کارتان استفاده کنید. استفاده از لیوان های شیشه ای تبلیغاتی با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی مثل پرداخت قیمت لیوان یخی تبلیغاتی، در دنیای امروز طرفداران بسیاری دارد.  امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای پرسنل و کارمندان، و حتی برای میهمانان خود ترجیح می دهند که ظروفی را در نظر بگیرند که آرم و یا لوگو بر روی آن ظروف چاپ شده باشد تا بصورت مداوم آرم، لوگو و یا شعار تبلیغاتی آنان در معرض دید همگان قرار گیرد.

قیمت لیوان یخی تبلیغاتی

در مورد قیمت لیوان یخی تبلیغاتی پیش از صحبت درباره قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی، و در کل در مورد لیوان یخی تبلیغاتی می توان گفت که این مدل از لیوان ها، همانطور که از نامشان مشخص می باشد از جنس شیشه ای که به اصطلاح به آن  یخی می گویند تولید می شوند از مشخصات آن ها می توان گفت، دارای مدل های مختلف و متنوعی هستند و بدنه این لیوان ها از شیشه ساخته شده است. در ابعادهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند. لیوان های یخی تبلیغاتی دارای رنگی مات و شفاف هستند. برای چاپ لوگو یا تصاویر از چاپی که به عنوان چاپ کوره ای نام دارد استفاده می شود. هیچ وقت در زمان شستشوی، لیوان دچار خراشیدگی و پاک شدن نمی شود.

این لیوان ها به دلیل کیفیت چاپ بالایی که دارند با حرارت زیاد هم پاک نمی شوند چون زمانی که لوگو و برند بر روی لیوان چاپ می شود در کوره پخته می شود به همین علت به هیچ عنوان طرح از روی لیوان یخی تبلیغاتی پاک نمی شود. از دیگر قابلیت هایی که این نمونه از لیوان های تبلیغاتی نسبت به سایر لیوان های تبلیغاتی دارا می باشد امکان چاپ بر روی دو طرف لیوان می باشد. البته برای چاپ لوگو یا برند تبلیغاتی بر روی یک طرف یا دو طرف لیوان یخی یا غیره باید به یک فروشگاه چاپ تبلیغاتی معتبر مثل فاخرگیفت مراجعه نمایید، و با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی، لیوان های تبلیغاتی با کیفیت خود را تحویل بگیرید.

قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی یا همان لیوان تبلیغاتی پلاستیکی از انواع لیوان تبلیغاتی می باشد که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی مثل پرداخت قیمت لیوان و ماگ تبلیغاتی، آن ها را تهیه نمایید. لیوان های پلاستیکی در دو مدل یکبار مصرف و چند بار مصرف در بازار ایران وجود دارند که معمولا از مدل چندبار مصرف آن ها برای تبلیغات استفاده می شود. اما درباره لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف هم باید گفت که دقیقا شراطی به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی دارد، با این تفاوت که باز، ممکن است از لیوان تبلیغاتی کاغذی چند باری استفاده شود اما از لیوان تبلیغاتی پلاستکی یکبار مصرف به طور معمول تنها یک بار استفاده می شود و بهتر است به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی به طور عمده و به تعداد هدیه داده شود.

اما در مورد قیمت لیوان تبلیغاتی پلاستیکی چند بار مصرف باید گفت که استفاده روز ‌افزون از ظروف یکبار مصرف یک تهدید بزرگ برای تخریب محیط زیست به‌شمار می ‌رود، به همین منظور استفاده از لیوان‌ های پلاستیکی چند بار مصرف می ‌تواند قدمی بزرگ برای جلوگیری از تخریب اکوسیستم و طبیعت باشد. این نوع لیوان ‌ها از پلاستیک فشرده درجه یک تهیه شده که بر خلاف لیوان‌ های یکبار مصرف مقاومت بالایی در برابر فشار و حرارت دارد. از مزایای این نوع لیوان نسبت به لیوان یکبار مصرف هم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

باید توجه داشت این لیوان‌ ها از پلاستیک درجه یک تولید شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، به همین منظور در صورتی که از این لیوان برای نگه ‌داری نوشیدنی داغ استفاده شود، بر خلاف برخی لیوان‌ های یکبار مصرف پلاستیکی محتویات داخل آن با مواد اولیه لیوان ترکیب نخواهد شد.

جنس این لیوان به شکلی است که مانع انتقال حرارت از داخل به سطح خارجی آن خواهد شد و مصرف کننده به راحتی می ‌تواند از آن استفاده کند.

هنگام استفاده از لیوان یکبار مصرف ممکن است به دلیل فشار وارده به لیوان ترک بردارد یا بشکند. در صورتی که این نوع لیوان چند بار مصرف مقاومت بالایی در برابر فشار خواهد داشت.

همان‌ طور که از اسم لیوان‌ های یکبار مصرف پیداست پس از هر بار استفاده از لیوان یکبار مصرف این ظروف دور ریخته خواهند شد، این امر باعث افزایش میزان تولید زباله خواهد بود. همچنین با توجه به این‌ که این ظروف به مدت زمان زیادی برای بازیافت نیاز خواهند داشت، این موضوع موجب تخریب محیط زیست خواهد شد.

بر روی سطوح خارجی لیوان از سطح خارجی این نوع لیوان می ‌توان با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی، برای انجام تبلیغات برند شرکت‌ های مختلف استفاده کرد.

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان و ماگ تبلیغاتی

ماگ ها که با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی و واضح تر قیمت لیوان و ماگ تبلیغاتی مثل پرداخت قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی می توانید آن ها را تهیه کنید، لیوان هایی از جنس شیشه یا سفال اند که دارای روکش های مختلفی از جمله سفال، سرامیک و… می باشند. ماگ ها غالبا برای نوشیدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی ها برای درست کردن برخی کیک و کاپ کیک ها هم از ماگ ها استفاده می کنند. ماگ ها هم درست به مانند لیوان ها این امکان را به شما می دهند که ازشان برای نوشیدن نوشیدنی ها گرم و سرد، مثل انواع قهوه، نوشابه،‌ چای، دم نوش ها و… استفاده کنید. تفاوت ماگ ها با لیوان ها هم در بحث اندازه می باشد و به طور معمول ماگ ها از لیوان های معمولی و فنجان ها بزرگ تر بوده و حجم بیشتری از نوشیدنی را در بر می گیرند. همچنین درست است که گفتیم ماگ ها هم برای نوشدنی سرد کاربرد دارند هم برای نوشدنی گرم، اما استفاده اصلی و بیشتر آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های گرم است.

ماگ و لیوان تبلیغاتی خود نیز به مانند تمامی وسایل در این دنیا انواعی دارد، این انواع هم از آن جهت مورد اهمیت هستند که ، شمایی که قرار است از ماگ برای تبلیغات کسب وکار خود استفاده کنید، می توانید بر حسب علاقه یا نیاز یکی از این انواع را انتخاب و بر روی آن مانور دهید. به طور کلی ماگ های تبلیغاتی به سه دسته عمده تقسیم می شوند. در بخش پایینی یکسری از این ماگ ها که امکان تهیه آن ها با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی، از مراکز معتبری مثل فاخرگیفت فراهم می باشد را با هم دیگر می بینیم.

ماگ گلس Glass Mug: از انواع ماگ ها که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی از آن به عنوان ماگ تبلیغاتی، برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، گلس ماگ که به همان معنای ماگ شیشه ای است، می باشد. تفاوت عمده این ماگ با ماگ معمولی دراین است که جنس آن از شیشه است و با توجه به همین هم بیشتر برای نوشیدنی های سرد کاربرد دارد تا نوشیدنی های گرم.

ماگMug : همانطور که دیدیم تعریف ماگ در قسمت قبل گفته شد اما در اینجا هم صرفا آن را مروری می کنیم. ماگ که همان نوع معمول و ساده ماگ است، پر استفاده ترین نوع ماگ ها می باشد و به طور معمول از جنس سفال یا سرامیک ساخته شده است و سایزی بزرگ تر از لیوان های ساده دارد.

ماگ کاپCup Mug : این دسته از ماگ ها هم ماگ هایی هستند که هم می توانند در نوع شیشه ای یا گلس ماگ تولید شوند و هم می توانند همان از جنس سفال یا سرامیک ماگ ساده باشند، تفاوت اصلی این ماگ ها با دو ماگ قبلی در این است که ماگ کاپ ها سایز کوچک تری دارند و اغلب برای نوشیدن چای و قهوه از آن ها استفاده می شود.

قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی

این روزها تولید لیوان های کاغذی بهترین جایگزین استفاده از لیوان های پلاستیکی شده است. دلیل این جایگزینی، تجدید پذیر بودن کاغذ و بازگشت آن به طبیعت می باشد. همانطور که می دانید لیوان پلاستیکی تجدید ناپذیر است و چند صد سال طول می کشد تا به چرخه ی طبیعت بازگردد. در سال های اخیر طی تحقیقاتی که انجام شد، بسیاری از سازمان ها متوجه شدند که پلاستیک باعث ایجاد اختلال در چرخه طبیعت می شود و ضررهای زیادی برای بدن انسان دارد. با توجه به این نکته تولید لیوان پلاستیکی محدود و تولید لیوان کاغذی جایگزین آن شد. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از مزایای لیوان تبلیغاتی که شما می توانید با پرداخت قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی یا همان قیمت لیوان تبلیغاتی، درست به مانند پرداخت قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی، آن را تهیه کنید را، با هم مشاهده می کنیم.

از لحاظ قیمت لیوان تبلیغاتی و در کل هزینه، محصولات و ظروف ساخته شده از کاغذ به نسبت گران ‌تر از محصولات پلاستیکی هستند اما باید در نظر داشت که با وجود گران تر بودن، حفظ سلامتی انسان ها از هر چیز مهم تر می ‌باشد.

محققان اعلام کرده اند که نوشیدن هر نوع نوشیدنی گرم و سرد در لیوان های کاغذی یکبار مصرف اشکالی ندارد. لیوان های کاغذی اغلب نوعی پوشش مومی شکل به دور خود دارند تا دوام آن ها افزایش یابد و کیفیت موادی که داخل آن ها ریخته می‌ شوند تغییر نکند. اگر به سلامتی خودتان اهمیت می ‌دهید، به دلیل احتمال خطری که در اثر مصرف نوشیدنی یا غذای داغ در ظروف و لیوان ‌های پلاستیکی ایجاد می‌ شود، از این کار خودداری کنید.

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی

لیوان های کاغذی در مقایسه با لیوان های پلاستیکی گرما را کمتر از خود عبور می‌ دهند. بنابراین هنگامی که نوشیدنی داغ در داخل لیوان کاغذی ریخته می ‌شود، راحت ‌تر می توان آن را در دست گرفت.

یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های ظروف و لیوان‌های کاغذی یک‌ بار مصرف قابلیت تجزیه است، ولی لیوان‌ های پلاستیکی یکبار مصرف تجزیه پذیر نیستند و سال ‌های بسیاری طول می‌ کشد تا شاید تجزیه شوند. همین امر، نگرانی افراد مسئول را برای تولید انبوه محصولات پلاستیکی افزایش داده است.

قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی

یکی از لیوان هایی که این روزها در بسیاری از فروشگاه ها آن را مشاهده می کنید لیوان های حرارتی می باشند که طرح اولیه آن ها عموما مشکی است و با ریختن آب داغ درون آن ها نقش جدیدی روی لیوان آشکار می شود. این نوع لیوان از همان روزهای ابتدایی جلب توجه کرده و از مد نمی افتد چرا که هربار مخاطب به تغییر رنگ روی لیوان دقت می کند. برای این تغییر رنگ می توانید نام فروشگاه و یا برند خود را درج کنید و یا اینکه شماره تماس شما ظاهر شود که در ذهن مخاطب جای می گیرد. برای خرید عمده لیوان حرارتی با پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی یا همان قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی نیز می توانید به مانند پرداخت قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان، به فروشگاه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت و فروش عمده لیوان تبلیغاتی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به بهترین قیمت تهیه کنید.

قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان

نکاتی مثل قیمت لیوان یخی تبلیغاتی، قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی، قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی، قیمت لیوان حرارتی تبلیغاتی قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان و… در طول بحث قیمت لیوان تبلیغاتی بیان شدند که امید است برای شما کاربردی و به درد بخور واقع شده باشند. در صورتی که به دنبال سفارش لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت هستید، به شما توصیه می شود که برای اطلاع از قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان یا گران، سری هم به سایت فاخر گیفت بزنید. فاخر گیفت یکی از مجموعه های قوی در حوزه هدایای تبلیغاتی است که آمادگی دارد با دادن مشاوره های کاملا تخصصی، خرید هدایای تبلیغاتی را برای شما عزیزان فراهم کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *