وبلاگ

خرید جاکارتی عمده از تهران

با معرفی مرکز خرید جاکارتی عمده در تهران در خدمت شما هستیم. یکی از محصولاتی که بیشتر شرکت ها و یا سازمان ها در تبلیغات خود به کار می برند و با استفاده از آن اقدام به تبلیغات می کنند، جاکارتی می باشد. جاکارتی های تبلیغاتی اغلب برای قشر خاص و یا یک سازمان خاص مانند بانک ها مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی افراد برای دریافت کارت بانکی به بانک مراجعه کرده اند و حتما به هنگام دریافت یک جاکارتی که نام بانک و لوگو آن بر روی جاکارتی چاپ شده را نیز دریافت کرده اند. خرید جاکارتی عمده نیز می تواند مانند دیگر هدایای تبلیغاتی به عنوان یک هدیه برای مشتری و یا کارمندان شما محسوب شود. پس شما نیز می توانید طرح مورد نظر و یا برند خود را بر روی آن ها چاپ کنید و به عنوان تبلیغات از آن ها بهره ببرید.

جاکارتی تبلیغاتی بهترین هدیه 

انسان از دیرباز برای افزایش کسب و کار خود به دنبال جلب رضایت مشتری بوده است. با افزایش برندها و ناشناخته ماندن آن ها، صاحبین شرکت ها برای دیده شدن اقدام به تبلیغات کردند. برای تبلیغ از روش های مختلفی استفاده شده است که یکی از بهترین آن ها استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. جاکارتی ها محدودیت خاصی ندارند و می توانید با خرید جاکارتی عمده و چاپ لوگو، نام شرکت و یا حتی ادرس و شماره تلفن اقدام به تبلیغات سراسری کنید. برای حک لوگو و یا نماد شرکت شما از چاپ لیزری استفاده می شود. شما در زمان سفارش و خرید جاکارتی عمده می توانید رنگ، جنس و یا مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید جاکارتی عمده از تهران

خرید جاکارتی عمده از تهران

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت عمده خودکار تبلیغاتی

به علت اینکه این روزها بسیاری از خریدها از طریق کارت های بانکی انجام می گردد، تقریبا تمامی افراد دارای چندین کارت بانکی می باشند که ترجیح می دهند آن ها را در یک محیط امن نگاه دارند. بهترین راه حل این است که همه ی کارت ها یکجا باشند تا از گم شدن آن ها جلوگیری شود. می توان از جاکارتی استفاده کرد. بنابراین می توان گفت تمامی افراد حداقل یک جاکارتی را دارند و روزانه از آن استفاده می کنند. چه بهتر که این جاکارتی نام شرکت شما را تداعی کند. بنابراین با خرید جاکارتی عمده می توانید به صورت مداوم به امر تبلیغات بپردازید.

انواع جاکارتی تبلیغاتی

قبل از خرید جاکارتی عمده می بایست در ابتدا با انواع جاکارتی تبلیغاتی آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود و تبلیغات خود داشته باشید. انواع جاکارتی های تبلیغاتی فارغ از مدل های متنوع از دو نوع جنس دوخته می شوند. یکی چرم طبیعی و دیگری چرم مصنوعی می باشد. مدل های جاکارتی تبلیغاتی می تواند به صورت های مختلفی ارائه شود که هنگام خرید جاکارتی عمده می توانید هریک از مدل ها را با توجه به بودجه خود برگزینید.

مدل های جاکارتی تبلیغاتی می تواند به صورت های متفاوتی مانند تک لت یعنی فقط جای یک کارت داشته باشد، دولت یعنی جای دو کارت در کنار هم و یا آلبومی رو به روی هم باشند. در جاکارتی های آلبومی چندین کارت در کنار هم جای می گیرد. برای جاکارتی های آلبومی دو مدل ساخت وجود دارد. یکی از آنها یک قفل در وسط دارد و در دیگری قفلی از بالا دارد. در مدل قفل از بالا زمانی که جاکارتی را باز میکنید، کارت ها به صورت رنگین کمان قابل استفاده هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش جاکلیدی تبلیغاتی عمده

خرید جاکارتی عمده از تهران

خرید جاکارتی عمده از تهران

مزایا و معایب استفاده از جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی ها دارای مدل های مختلفی هستند که هریک دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد. در میان جاکارتی های تبلیغاتی، جاکارتی استیل به دلیل اینکه شیک و جمع و جور هستند بسیار مورد توجه افراد می باشند. برای خرید جاکارتی عمده می توانید از نوع فلزی آن استفاده کنید. خاصیت ضربه گیری و آهن ربایی بسیار خوبی دارد و به راحتی قابل حمل می باشد. اما یکی از معایب بزرگ آن این است که هنگام افتادن با ضربه شدید ممکن است دچار شکستگی شود. اگر این مشکل نادیده گرفته شود می توانید برای خرید جاکارتی عمده از نوع فلزی آن استفاده کنید.

نوع دیگری از جاکارتی ها از جنس چرم می باشند. این جاکارتی ها علاوه بر انعطاف پذیری دوام بالایی دارند و می توان از آن ها چندین سال استفاده کرد. خاصیت ضربه گیری و مقاومت در برابر کشش و سایش آن ها قابل توجه است. از دیگر مزایای جاکارتی چرمی می توان به زیبایی آن ها اشاره کرد. برای خرید جاکارتی عمده می توان نوع چرمی آن را انتخاب کنید که دارای مدل های بسیار متنوعی می باشد. جهت مشاهده مدل های مختلف و جاکارتی چرمی و خرید جاکارتی عمده می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید.

نوع دیگری از جاکارتی ها پلاستیکی می باشد که در برابر ضربه های معمولی ایمن هستند و معمولا دارای درب می باشند. به همین دلیل کاربری آسانی دارند اما مزیت اصلی آن ها این است که کارت های زیادی درون آن ها جای می گیرد و برای تبلیغات بسیار مناسب می باشد.

این روزها اگر برای خرید جاکارتی عمده مراجعه کرده باشید حتما جاکارتی های چوبی را نیز دیده اید که یکی از هدایای ناب و شیک محسوب می شود. این گزینه نیز یکی از پیشنهادات ویژه می تواند باشد. جاکارتی های چوبی از چوب طبیعی ساخته شده اند و برای حفاظت از کارت های شما بسیار مناسب می باشند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی فلزی با کمترین قیمت

خرید جاکارتی عمده

خرید جاکارتی عمده از تهران

خرید جاکارتی عمده از تهران

حال که به موضوع خرید جاکارتی عمده پرداختیم، نوبت به معرفی کلی ویژگی های هدیه های تبلیغاتی خوب است. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که بیشتر با لوگو یا شعاری مخصوص که بر روی آن‌ها حک شده است به مشتریان اهدا می‌شود و به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید جاکارتی عمده مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان به عنوان یک روش استراتژیک بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد‌های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان هم همیشه نسبت به دریافت هدایای تبلیغاتی مشتاق هستند. خرید هدایای تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه‌ی کمتری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد.

بهترین هدایا آن‌ هدایایی هستند که به خوبی نشان می‌دهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را می‌شناسند. بیشتر هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت‌کننده را بر طرف کنند، مورد استقبال قرار میگیرند. برای مشاهده انواع جاکارتی و خرید جاکارتی عمده می توانید به فروشگاه فاخر گیفت مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *