وبلاگ

چاپ تقویم رومیزی 1403

چاپ تقویم رومیزی 1403

وقتی نامی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد در میان است همیشه چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 در ذهن دیگران نقش می بندد. البته این عدد با توجه به تغییر سال عوض می شود اما تقویم رومیزی تبلیغاتی هدیه ای است که هیچ گاه از دور رقابت خارج نمی شود. این محصول علاوه بر کاربردی که دارد یک دکوری شیک نیز محسوب می شود. زمان را به صورت روز، ماه و سال همراه با جزئیات دقیق تعطیلی ها و اعیاد نمایش می دهد. بسیاری از افراد با داشتن یک تقویم رومیزی برنامه های کاری خود را مشخص می کنند.

این هدیه هرساله به مدل هی مختلفی تولید و عرضه می شود اما ماهیت آن قابل تغییر نیست و تاریخ را نمایش می دهد. از دیگر امکاناتی که جدیدا به آن اضافه شده است می توان به امکان یادداشت و جاقلمی اشاره کرد. چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 بهترین استراتژی برای بازاریابی می باسد. اگر قصد سفرش دارید و نیازمند دریافت مشاوره می باشید می توانید در این مقاله با فاخر گیفت همراه باشید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تقویم رومیزی چیست؟

در حالت کلی می توان گفت تقویم رومیزی وسیله ای است که بر روی میز و یا در ذفتر کاری افراد قرار می گیرد و زمان را به صورت تقویمی به ما نمایش می دهد. لذا به هنگام سفارش چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 شما در واقع وسیله ای را سفارش می دهید که مشتری ممکن است روزانه آن را مشاهده کند. این تقویم حاوی اطلاعات زمانی روز، ماه و سال 1403 می باشد و در عین حال اعیاد، تعطیلات و مناسبت ها را نمایش می دهد. در حالت کلی این محصول بسیار با ارزش است و وسیله ای است که مشتری ممکن است روزانه آن را مشاهده کند و برگه های آن را ورق بزند.

از چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 برای تبلیغات نیز استفاده می شود. روند استفاده از هدیه تبلیغاتی و یا انتخاب آن به این صورت است که از وسیله هایی استفاده شود که عموم مردم از آن روزانه استفاده می کنند و یا در مقابل چشم خود قرار می دهند. این می تواند به توسعه و برندسازی شما کمک شایانی کند. نام برند و یا حتی شماره تماس شما بر روی تقویم مورد نظر درج می شود و حداقل یکسال در جلو دید مشتری می باشد.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

هرچقدر تقویم رومیزی تبلیغاتی شما شیک تر باشد می تواند به عنوان دکوری نیز استفاده شود و فضای روی میز را شیک تر جلوه دهد. با این حال علاوه بر تبلیغات مهم ترین استفاده ای که از چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 می شود این است که به استفاده کنندگان کمک می کند بتوانند برای برنامه روزانه خود برنامه ریزی کنند.

نوع صحافی چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

از آنجایی که قرار است تقویم رومیزی به مدت یک سال مهمان روی میز کار یا میز شخصی افراد باشد، معمولا جنس کاغذ و صحافی با کیفیتی را برای آنها در نظر می‌گیرند. برای چاپ صفحات داخلی این دست از محصولات، بیشتر از کاغذ گلاسه استفاده می‌شود. اما با این حال از کاغذ کرافت و تحریر کرم یا تحریر سفید نیز برای این محصولات استفاده می‌شود. همچنین معمولا برای چاپ تقویم رومیزی از کاغذ گلاسه با گرماژ ۲۵۰ گرم یا کاغذ کرافت و تحریر کرم با گرماژ ۲۰۰ گرم استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه برای مدیران سازمان ها

برای صحافی تقویم رومیزی اصولا از صحافی پانچ و فنر استفاده می‌شود. همچنین این فنر‌ها می‌توانند از دسته فنرهای رنگی یا دو تکه باشند. به علاوه تعداد برگه‌های تقویم رومیزی که اعم از روزانه، هفتگی یا ماهانه است، می‌تواند نوع صحافی آن را تعیین کند. همینطور پایه نیز بخشی از صحافی چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ است که به صورت‌های با پایه گالینگور، پایه ایندلبورد، پایه چوبی، فلزی و غیره طراحی می‌شوند. پایه گالینگور جنس مقاوم و خوبی دارد و در عین حال زیباست. ضمن اینکه می‌توان بر روی آن به صورت طلاکوب و نقره‌کوب نیز چاپ کرد. و اما پایه ایندلبورد که نوعی پایه مقوایی غیر سخت با گرماژ ۳۰۰ گرم است. به طور کلی تقویم‌های رومیزی به صورت خوابیده و ایستاده به شکل هر روز یا هر دو روز یک برگ، هفتگی یا هر ماه یک برگ هستند. نوع رایج آنها به صورت ۱۳ برگ، ۱۲ برگ و ۷ برگ صحافی می‌شوند.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

بهترین ابعاد برای تقویم رومیزی 1403 

معمولا هریک از انواع تقویم رومیزی های تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های متعددی تولید می شوند که متناسب با میزهای استاندارد طراحی می شود. لذا در صورتی که از ابعاد بسیار کوچک استفاده کنید تبلیغت جلوه و خوانایی خوبی نخواهد داشت و زیبایی خود را از دست می دهد. بنابراین یک ابعاد مناسب انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشد. هرچند که می‌توان ابعاد چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ را به صورت اختصاصی انتخاب کرد، اما اصولا آنها در ابعاد مشخصی تولید می‌شوند که اعم از در ابعاد A4 یا A5 است.

انواع چاپ تقویم رومیزی 1403

اگر قصد دارید برای تبلیغات نام برند خود را بر روی تقویم رومیزی 1403 درج کنید بهتر است قبل از انتخاب در ابتدا انواع چاپ تقویم رومیزی 1403 را بشناسید و با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اصولا انواع چاپ بر اساس فاکتورهایی مانند جنس، ساخت، ابعاد و اندازه تعیین می شود. برخی از انواع مدل های تقویم رومیزی را که این روزها فروش بیشتری دارد برای شما در ادامه بیان می کنیم. 

چاپ تقویم رومیزی چوبی 1403

یکی از تقویم های رومیزی تبلیغاتی که بسیار پرطرفدار و باکیفیت است تقویم چوبی می باشد که از چوب ساخته می شود. جنس چوبی که برای این تقویم ها استفاده می شود از راش، ماهون، گردو و بلوط می باشد. ظاهر این تقویم ها بسیار شیک می باشد و یک دکوری جذاب نیز محسوب می شود. این تقویم ها قابل بازیافت است و انواع آن را می توانید در فاخر گیفت مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: 10 پیشنهاد هدیه تبلیغاتی لوکس

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

این دست از تقویم‌های رومیزی به جهت ظاهر جذاب و طرح و الگوهای مختلف چوب طبیعی، به خوبی می‌توانند توجه‌ افراد را به خود جلب کنند و از این جهت تبلیغات صورت گرفته بر روی آنها به راحتی در معرض دید قرار بگیرد. همینطور برخی از مدل‌های تقویم رومیزی چوبی ۱۴۰۳ در وب سایت مجموعه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت عرضه کرده‌ایم.

چاپ تقویم رومیزی پایه دار 1403

بیشتر تقویم های رومیزی پایه دار هستند اما مدل های بدون پایه هم وجود دارد. چاپ تقویم رومیزی پایه دار 1403 با پایه های مختلفی قابل انجام می باشد که می تواند از جنس چوبی، پلاستیکی، چرمی و یا حتی مقوای باشد. شما می توانید بر هر دو طرف این پایه ها تبلیغات خود را انجام دهید.

چاپ تقویم رومیزی چندکاره 1403

تقویم رومیزی‌های چندکاره به جهت اینکه چند کار را با هم انجام می‌دهند و معمولا هم فضای کمی را بر روی میز اشغال می‌کنند، بسیار پرطرفدار هستند. از جمله اینکه آنها مثلا می‌توانند علاوه بر تقویم، از قابلیت جاقلمی و جاموبایلی و غیره نیز برخوردار باشند. لذا اگر به دنبال چاپ تقویم رومیزی چندکاره ۱۴۰۳ هستید، بهترین و ارزان‌ترین مدل‌های آن را می‌توانید از طریق وب سایت مجموعه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت سفارش داده و خریداری نمایید.

چاپ تقویم رومیزی چرمی 1403

از دیگر تقویم رومیزی ها می توان به نوع چرمی آن اشاره کرد که از روکش برای آن استفاده می شود. چاپ تقویم رومیزی چرمی 1403 از ظاهری زیبا و شیک برخوردار است و در قالب یک هدیه تبلیغاتی گزینه ای مناسب می باشد. چرم اصولا روکشی محبوب و پرطرفدار می باشد و به دلیل این قیمت بالایی دارد هدیه ای نفیس محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: سفارش هدیه تبلیغاتی خاص

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی فلزی 1403

از باکیفیت ترین و خراب نشو ترین هدیه های تبلیغاتی می توان به تقویم فلزی اشاره کرد که دارای پایه های فلزی و بسیار مقاوم است. این هدیه بسیار ماندگار می باشد و اصولا به گونه ای طراحی می شود که به صورت دفترچه یادداشت بتوان بر روی آن موارد مهم را یادداشت کرد. بدین ترتیب می توان بیش از یک سال از آن استفاده کرد و یک هدیه تبلیغاتی ماندگار به مشتری هدیه داد.

چاپ تقویم رومیزی مدیریتی 1403

اگر به دنبال یک چاپ باکیفیت و مرغوب تقویم رومیزی هستید، حتما چاپ تقویم رومیزی مدیریتی ۱۴۰۳ را انتخاب کنید. این نوع محصو‌لات که بیشتر برای تبلیغات در بین خواص و مدیران یا مشتریان خاص در نظر گرفته می‌شود، معمولا از جنس مواد و متریا‌لهای با کیفیت همچون چوب و فلز یا چرم ساخته می‌شوند و صفحات داخلی آن از چاپ اختصاصی با کاغذ گلاسه یا کاغذ کرافت گرماژ بالا برخوردار است. همچنین طراحی خاصی دارند و با بسته‌بندی‌های‌ شیک و حرفه‌ای عرضه می‌شوند. همینطور ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت، بهترین و باکیفیت‌ترین چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ از نوع مدیریتی را ارائه کرده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما از آنها دیدن کرده و برای توسعه استراتژی بازاریابی و تبلیغات خود در بین خواص و مدیران از آنها استفاده نمایید.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403

اگر دارای طرح خاصی در ذهن خود هستید و می خواهید این هدیه خاص را پیاده سازی کنید می توانید از تقویم های رومیزی اختصاصی استفاده کنید. تنها کافیست با شماره های درج شده تماس بگیرید و آنچه که در ذهن دارید را بیان کنید. این طرح توسط مجموعه فاخر گیفت به بهترین شکل و با کمترین هزینه اجرا می شود. این نوع سفارش می تواند با هدف استراتژی تبلیغاتی شما همسو باشد و تبلیغات خود را هدفمندتر پیش ببرید.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی فانتزی 1403

از میان انواع چاپ تقویم رومیزی 1403 نوع فانتزی آن نیز گزینه ای مناسب است.  محصولات فانتزی به جهت اینکه تداعی کننده یک دنیای خیالی و جذاب هستند و همینطور خلاقیت و آزادی بیشتری به نسبت دنیای واقعی دارند، بسیار محبوب هستند. از این رو امروز در بسیاری از حوزه‌ها از طرح و ساختار‌های فانتزی در تولید محصولات استفاده می‌شود. از جمله در چاپ تقویم رومیزی فانتزی ۱۴۰۳ که با طرح و قالب‌های فانتزی عرضه می‌شود.

چاپ تقویم رومیزی یادداشت دار 1403

این نوع از تقویم‌ها علاوه بر نمایش زمان به صورت روز و ماه و سال، دارای فضایی برای یادداشت کردن هستند. حال یا در خود صفحات تقویم این فضای یادداشت تعبیه شده است یا اینکه به صورت مجزا یک بخش برای یادداشت وجود دارد. چاپ تقویم رومیزی یادداشت‌ دار ۱۴۰۳ به جهت اینکه این امکان را می‌دهند تا وظایف و برنامه‌های خود را یادداشت کنید، بسیار طرفدار دارد و انتخاب آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند باعث توسعه استراتژی تبلیغات و بازاریابی شما گردد. همچنین نمونه‌ها و مدل‌های مختلف چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ از نوع یادداشت‌دار را می‌توانید در وب‌سایت مجموعه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت مشاهده کرده و با قیمت‌های رقابتی سفارش دهید.

چاپ تقویم رومیزی بتنی 1403

هدیه تبلیغاتی بتنی به تازگی به بازار وارد شده است و به دلیل ظاهر زیبایی که دارد علاوه بر کاربردی بودن یک دکوری شیک نیز محسوب می شود. از تقویم رومیزی بتنی می توانید در کنار یک گلدان تبلیغاتی بتنی استفاده کنید و این هدیه را به مشتریان خود بدهید. این هدیه یک گزینه مناسب برای تبلیغات بلندمدت محسوب می شود.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403

چاپ تقویم رومیزی ارزان 1403

این دسته از تقویم‌های رومیزی به جهت اینکه از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار هستند، با عنوان چاپ تقویم رومیزی ارزان ۱۴۰۳ شناخته می‌شوند. معمولا نیز در ساخت این نوع از تقویم‌ها از مواد و متریال‌های ارزان‌تر از سایر تقویم‌ها استفاده می‌شود. اهمیت و محبوبیت آنها نیز در حوزه تبلیغات از این جهت است که به خاطر قیمت ارزان، برای تعداد بیشتری با یک بودجه مشخص قابل تهیه هستند که این‌ یعنی به افراد بیشتری می‌توان هدیه تبلیغاتی داد. لذا از آنجایی که تبلیغات بیشتر باعث توسعه نام و برندینگ شما می‌گردد، محصولاتی فوق‌العاده کاربردی برای تبلیغات به شمار می‌آیند. همچنین شما می‌توانید ارزان‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین چاپ تقویم رومیزی ارزان ۱۴۰۳ را از وب سایت مجموعه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت سفارش دهید.

جمع بندی

باید به این نکته اشاره کنیم که تقویم رومیزی به خاطر ویژگی‌های مهمی که دارد، همواره به عنوان یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی شناخته می‌شود. زیرا همه ما به اطلاع از زمان تقویمی برای مدیریت و برنامه‌ریزی زندگی روزمره خود نیاز داریم و در طی روز شاید چند بار به تقویم مراجعه کنیم. حال اینکه صنعت تبلیغات از این محصول استفاده می‌کند تا تبلیغات خود را به نمایش بگذارد. لذا قطعا با توجه به نیازی که به این محصولات وجود دارد، تبلیغات صورت گرفته بر روی آنها بیشتر دیده می‌شود و این انتظار ایده‌الی است که از تبلیغات وجود دارد.

ضمن اینکه آنها ارزان و مناسب قیمت هستند و می‌توانند در برخی مدل‌ها برای یک سال و در مدل‌های دیگر با تعویض صفحات داخلی برای سالها مورد استفاده قرار بگیرند که این نیز یک ویژگی قابل توجه است. شما می توانید تقویم رومیزی 1403 را با چاپ اختصاصی و یا چاپ عمومی به فاخر گیفت سفارش دهید. در چاپ اختصاصی تمامی صفحات تقویم با توجه به سلیقه شما و تصاویری که شما ارائه می دهید با بهترین کیفیت چاپ می شود اما در چاپ عمومی تنها فضایی برای چاپ نام برند شما بر روی تقویم رومیزی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره های فاخر گیفت تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *