دسته‌بندی نشده, وبلاگ

هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

بهترین بسته های هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی چه هدیه هایی می باشند. همایش های علمی جزو گزینه هایی می باشد که هرساله در شهرهای مختلف و با عناوین مختلف برگزار می شود. عموما این همایش ها اسپانسر دارند و برای جذب مشتری و بازاریابی از هدیه ها و پک هایی استفاده می کنند.

با استفاده از هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی می توانید در بدو ورود حضار، نظر آن ها را به سمت خود جلب کنید و نسبت به کسب و کار خود کنجکاو کنید. استفاده از هدیه یک روش کاملا هوشمندانه است که می توانید به حضار نیز با استفاده از آن ها خوشآمد بگویید. اما سوال اصلی این است که عموما از چه پک هایی برای همایش های علمی و دانشی استفاده می شود؟

اگر قصد انتخاب یک هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی شیک را دارید و نمی دانید کدام یک مناسب تر است همین حالا با شماره های درج شده شرکت فاخر گیفت تماس بگیرید و مشورت های لازم را در این زمینه کسب کنید. مشاورین فاخر گیفت تمامی تجربه های خود را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

اهمیت هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

هدیه گرفتن یک حس عالی برای همه است که باعث می شود چندین دقیقه از تایم خود را صرف کسی بکند که از او هدیه گرفته است. هرچقدر این هدیه کاربردی تر باشد حفظ و نگهداری آن توسط مشتری بیشتر است. به همین دلیل است که صاحبین کسب و کار ترجیح می دهند که از هدایای ماندگار و کاربردی استفاده کنند. 

رویدادهای مهم و عظیمی چون نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و پژوهشی فرصت‌هایی هستند که شرکت‌ها، موسسات، برندها و سازمان‌ها، نتیجه علمی و تحقیقاتی‌شان را با هم به اشتراک گذارند و شرکت ارائه دهنده بتواند از محصولات و خدمات جدید خود رونمایی کند.

هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

درواقع همایش‌های علمی راهی موثر برای گردهم آوردن نامبروان‌های علم و صنعت هستند. فرصتی برای اینکه شرکت برگزارکننده رویداد، اهداف، مقاصد، محصولات و خدمات خود را در معرض توجه مخاطبان هدف قرار دهد.

در این میان، هدایای تبلیغاتی کمک می‌کنند که در کنار موفقیت‌ها و مهارت‌های علمی و صنعتی، حسن نیت، سخاوت، ارزشمندی و احترام برند نیز به اثبات برسد.

در واقع هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی میزان اهمیت اسپانسر را نیز نشان می دهد. هرچقدر هدیه شما نفیس تر و جذاب تر باشد توجه بیشتری از مخاطبین کسب خواهید کرد. در واقع پک های هدیه این پیام را القا می کند که برند ورد نظر اهمیت زیادی برای مشتریان خود قائل است بنابراین با رشد خود می تواند مفید باشد.

ویژگی های هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

در بخش پیشین در مورد اهمیت پک های تبلیغاتی برای همایش ها صحبت کردیم. حال در این بخش می خواهیم بررسی کنیم این پک ها چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا بیشترین اثر را بر روی مشتری داشته باشند. در ادامه یکسری فاکتور برای انتخاب پک تبلیغاتی برای شما طبق تجربه کاربری پیشنهاد می دهیم. با فاخر گیفت همراه باشید.

  • کاربردی بودن هدایا

جذابترین هدایا برای اهدا در رویدادهای بزرگ علمی و صنعتی، هدایایی هستند که با توجه به نیازهای مخاطب در همایش، تهیه و توزیع می‌گردند. به‌عنوان مثال هدایایی مانند دفترچه یادداشت، خودکار یا پاور بانک در طول همایش بسیار کاربردی هستند، و حس بهتر کاربر هنگام استفاده را در پی دارند. وقتی هدیه شما متناسب با وسایل مورد نیاز مخاطب در همایش انتخاب شده باشد، نشان‌دهنده تدبیر و تفکر موثر تیم است و دید مخاطب نسبت به برندتان را بهبود می‌بخشد.  

  • ارزش مادی قابل قبول و انتخاب هوشمندانه

هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی الزاما گرانترین هدایا نیستند و خرید هدایای گران‌قیمت و نفیس اصلا مناسب چنین رویدادهایی نیست. اما درهرحال هدیه انتخابی باید از ارزش مادی قابل قبولی برخوردار باشد و نشان دهد که برگزارکننده برای مخاطبان ارزش زیادی قائل بوده است.
اما مهمتر از ارزش مادی هدیه، شان معنوی آن است.

  • عمومیت هدایا

اگرچه همه برندها به دنبال تهیه هدایای خاص برای رویدادهای تجاری هستند، اما باید توجه داشت که خاص بودن هدیه به معنای شخصی‌سازی آن نیست! مخاطب شما برای اهدا هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی دوستتان نیست که با توجه به سلیقه و نیازمندی وی هدیه بخرید. بلکه باید هدیه‌ای را تهیه نمایید که عمومیت داشته باشد و از لحاظ کاربرد، سن و جنسیت با همه کس سازگار شود.

هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی

  • دوام و کیفیت هدیه

پیش‌تر اشاره کردیم که هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی، هدایایی مثل دفترچه و خودکار تبلیغاتی هستند که در همین رویداد کاربرد داشته باشند. اما هدیه‌ای که اهدا می‌گردد. باید دارای کیفیت و دوام لازم باشد تا بعد از همایش نیز به کار مخاطب بیاید. وقتی که مخاطب در رویداد بزرگ شما حاضر است که طبیعی است به فکر شما و برندتان باشد. مهم این است هدیه تبلیغاتی، بعد از برگزاری رویداد نیز اثر خود را روی مخاطب داشته باشد.

  • هدیه مرتبط با رویداد

 یک فاکتور بسیار موثر در ماندگاری پیام تبلیغاتی هدیه شما، این است که هدیه مرتبط با رویداد باشد و در هر بار استفاده، مخاطب را به یاد آن روز بزرگ و اهداف و مقاصد برند شما بیندازد. بسیار مهم است که حتی اگر نوع هدیه‌تان مرتبط با تم همایش نیست.

  • طراحی و چاپ خلاقانه

هرچه شیوه طراحی، بسته‌بندی و چاپ لوگو روی یک هدیه خلاقانه‌تر باشد، بهتر در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود. البته این فاکتور در تهیه هدایای تبلیغاتی برای همایش های علمی، به مجموعه ارائه دهنده هدیه بستگی دارد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *