وبلاگ

ماگ تبلیغاتی تهران

چند سالی است که خرید و هدیه دادن ماگ تبلیغاتی تهران و سایر شهر های کشور (اغلب کلانشهر ها) رواج زیادی پیدا کرده است. دلیل این رواج هم به این بر می گردد که ماگ ها در کنار قابلیت تبلیغاتی ای که دارند وسایل پر کاربردی هستند و افراد تا زمانی که ماگ شان گم بشود و یا بشکند از آن استفاده می کنند، به نوعی می شود گفت که ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها، یک تبلیغ دائمی یا حداقل طولانی مدت است. در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی برای تبلیغ و بازایابی کسب وکار هستید و یا اگر که به حوزه و صنعت تبلیغات علاقمند هستند، ادامه مقاله ماگ تبلیغاتی تهران را از دست ندهید. با مجموعه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت همراه شما هستیم.

سفارش ماگ تبلیغاتی تهران

ماگ تبلیغاتی تهران | انواع ماگ فانتزی

ماگ تبلیغاتی تهران | انواع ماگ فانتزی

پیش از پرداختن به صورت عمده به ماگ های تبلیغاتی مثل ماگ تبلیغاتی تهران، بهتر است که کمی درباره خود ماگ ها صحبت کنیم. ماگ ها لیوان هایی از جنس شیشه یا سفال اند که دارای روکش های مختلفی از جمله سفال، سرامیک و… می باشند. ماگ ها غالبا برای نوشیدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی ها برای درست کردن برخی کیک و کاپ کیک ها هم از ماگ ها استفاده می کنند. ماگ ها هم درست به مانند لیوان ها این امکان را به شما می دهند که ازشان برای نوشیدن نوشیدنی ها گرم و سرد، مثل انواع قهوه، نوشابه،‌ چای، دم نوش ها و… استفاده کنید.

 تفاوت ماگ ها با لیوان ها هم در بحث اندازه می باشد و به طور معمول ماگ ها از لیوان های معمولی و فنجان ها بزرگ تر بوده و حجم بیشتری از نوشیدنی را در بر می گیرند. همچنین درست است که گفتیم ماگ ها هم برای نوشدنی سرد کاربرد دارند هم برای نوشدنی گرم، اما استفاده اصلی و بیشتر آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های گرم است.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدایای تبلیغاتی در سال 1401

انواع ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی خود نیز به مانند تمامی وسایل در این دنیا انواعی دارد، این انواع هم از آن جهت مورد اهمیت هستند که ، شمایی که قرار است از ماگ برای تبلیغات کسب وکار خود استفاده کنید، می توانید بر حسب علاقه یا نیاز یکی از این انواع را انتخاب و بر روی آن مانور دهید. به طور کلی ماگ های تبلیغاتی به سه دسته عمده تقسیم می شوند. در بخش پایینی یکسری از این ماگ ها که قابل استفاده به عنوان ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها می باشند را با هم دیگر می بینیم.

قیمت تراول ماگ تبلیغاتی

ماگ گلس Glass Mug: از انواع ماگ ها که شما می توانید از آن به عنوان ماگ تبلیاتی در تهران یا شهرستان ها، برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، گلس ماگ که به همان معنای ماگ شیشه ای است، می باشد. تفاوت عمده این ماگ با ماگ معمولی دراین است که جنس آن از شیشه است و با توجه به همین هم بیشتر برای نوشیدنی های سرد کاربرد دارد تا نوشیدنی های گرم.

ماگ یا Mug: همانطور که دیدیم تعریف ماگ را در قسمت قبل گفتیم اما در اینجام هم صرفا آن را مروری می کنیم. ماگ که همان نوع معمول و ساده ماگ است، پر استفاده ترین نوع ماگ ها می باشد و به طور معمول از جنس سفال یا سرامیک ساخته شده است و سایزی بزرگ تر از لیوان های ساده دارد.

ماگ کاپ Cup Mug: این دسته از ماگ ها هم ماگ هایی هستند که هم می توانند در نوع شیشه ای یا گلس ماگ تولید شوند و هم می توانند همان از جنس سفال یا سرامیک ماگ ساده باشند، تفاوت اصلی این ماگ ها با دو ماگ قبلی در این است که ماگ کاپ ها سایز کوچک تری دارند و اغلب برای نوشیدن چای و قهوه از آن ها استفاده می شود.

ماگ تبلیغاتی تهران | انواع ماگ فانتزی

ماگ تبلیغاتی تهران | انواع ماگ فانتزی

سفارش ماگ تبلیغاتی

در صورتی که با توجه به استراتژی تجاری و تبلیغاتی کسب و کار خود به این نتیجه رسیدید که از ماگ تبلیغاتی تهران و یا شهرستان ها برای تبلیغ، بازاریابی و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید، نوبت به آن می رسد که ماگ تبلیغاتی خود را سفارش دهید. برای این که ماگ تبلیاتی مد نظرتان را سفارش دهید، حتما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که از کدام نوع ماگ می خواهید برای تبلیغ استفاده کنید، ساده یا شیشه ای یا فنجانی؟.

خرید ماگ تبلیغاتی

از دیگر کار هایی که می توانید برای استفاده از روش بازاریابی ماگ تبلیغاتی، انجام دهید، خرید ماگ تبلیغاتی است. در صورتی که شما قصد دارید، با استفاده از ماگ ها تبلیغ کسب و کار خود را بکنید و برای تان فرقی نمی کند که اسم برند تان بر روی ماگ خورده باشد یا نه، می توانید یکسری ماگ که به طور پیش فرض طرح هایی را در حوزه کسب و کار شما دارند، خریداری کنید، الیته این روش زیاد توصیه نمی شود. همچنین شما در صورتی که قصد استفاده از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهر ها را دارید و می خواهید مستقیما برند و کسب وکارتان هم بر روی لیوان نوشته شده باشد، خرید ماگ تبلیغاتی از مراحل انجام کارتان است.

تولید ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی تهران | انواع ماگ فانتزی

ماگ تبلیغاتی تهران | انواع ماگ فانتزی

پس از این که تصمیم گرفتید از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهرستان ها استفاده کنید و به این نتیجه رسیدید که بهتر است به جای استفاده از ماگ های آماده، از ماگ های تبلیغاتی با نام و برند کسب و کار خودتان استفاده کنید، به مرحله ای به اسم تولید ماگ تبلیغاتی می رسید که در آن یا می توانید به همان تولیدی ماگ ها سفارش 0 تا 100 کار را بدهید و یا می توانید ماگ های بدون طرح و رنگ را خریداری کرده و بر روی آن ها نام، برند یا هر نوشته ای که می خواهید را پرینت یا چاپ کنید.

سفارش ماگ تبلیغاتی ارازن

در صورتی که با خواندن مطالبی که در طول مقاله ماگ تبلیغاتی تهران گفته شد به این جمع بندی رسیدید که از این روش بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید و نوع و نحوه سفارش خود را هم مشخص کردید، به شما پیشنهاد می شود که برای انجام کارها و طی کردن مراحل انجام کار، به مرکز معتبری مثل فاخر گیفت مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *