دسته‌بندی نشده

دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه بهترین راه برای برندسازی می باشد. مردم عاشق کافه و رستوران می باشند و علاقه مندند بخش از روز یا هفته را در کنار دوستان خود قهوه بخورند و یا یک شام مجلل را در یک رستوران عالی تجربه کنند. اگر شما دارای رستوران و یا کافه باشید برای اینکه برند خود را مطرح کنید تا در ذهن مشتری بماند از چه ترفندهایی استفاده می کنید؟ یکی از بهترین راه ها این است که در جای جای رستوران شما نام برندتان دیده شود. دستمال کاغذی تبلیغاتی این روش را برای شما تکمیل می کند.

دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

کمتر کسی پیدا می شود که تابحال به رستوران و یا کافه نرفته باشد و این فضا را تجربه نکرده باشد. تبلیغات بصری یکی از بهترین راه ها برای این است که مشتری بتواند نام برند شما را در خاطر داشته باشد. هر مشتری حداقل نیم ساعت را در رستوران شما سپری می کند. یک جعبه دستمال کاغذی مزین به نام برند شما در تمامی این لحظات در مقابل چشم مشتری است. این باعث می شود نام برند شما در ذهن وی ماندگار باشد.

از مهم ترین استانداردهای تمیزی و نظافت در محیط کافه بسیار مهم است. کافه و رستوران باید از هرگونه آلودگی تهی باشد و به همین خاطر دستمال کاغذی باید در نزدیک ترین محل برای مشتری باشد. چه بهتر که از همین وسیله نیز برای تبلیغات استفاده کنید.

دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه با هزینه کاملا اقتصادی و کیفیت مطلوب می تواند ابزاری مناسب برای رفع نیازهای مشتری باشد و تبلیغات گسترده ای را برای شما راه اندازی کند. برخی از دلایلی که استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه ها توصیه می شود به شرح زیر می باشد:

  • اول از همه استفاده و مصرف بالای مشتری و پرسنل
  • دوم به خاطر بازاریابی و تاثیرگذاری بر مشتریان
  • سوم بالا بردن استاندارد ها و کلاس کاری محیط کار
  • چهارم ایجاد تصویر ذهنی مثبت در مخاطب
  • پنجم استفاده های چند منظوره مانند؛ آدرس پیج و کانال های دسترسی اینترنتی، شماره تلفن و لیست منو‌های موجود در کافه
  • ششم استفاده در مناسبت ها به عنوان هدایت هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

طراحی دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

طراحی منحصر به فرد و جذاب؛ هر عکس جذاب یا طرح زیبایی که فکر میکنید جایی دیدید و می‌تواند به عنوان یک ایده، خاص و دوست داشتنی باشد را می‌توانید به راحتی چاپ کنید اگر طراحی را به گرافیست واگذار می کنید بهتر است به طراح یادآوری کنید از چه رنگ هایی بیشتر در کافه‌ی خود استفاده می‌کنید. در این حالت طراح از رنگ هایی استفاده می‌کند که بیشتر در کافه استفاده کردید. به این صورت ترکیب جذاب تری از رنگ و طرح خلق می‌شود. همچنین ممکن است طراح از قانون تضاد استفاده کند، مثلا اگر محیط کافه شما تاریک و در سبک مشکی است برای تضاد ممکن است طراح از رنگ سفید بیشتر استفاده کند تا جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی شما بیشتر به چشم آید.

استفاده از نشان تجاری؛ اگر کافه شما لوگو یا آرم بخصوصی دارد پبشنهاد می‌کنم حتما در طراحی مورد استفاده قرار گیرد. شاید بخواهید آن را در وسط یا گوشه کادر قرار دهید، در اینصورت با گرافیست مشورت کنید. در هر صورت علامت تجاری شما نشانه هویت محیط کسب و کار شماست

هندسه و حجم دستمال کاغذی؛ هیچ لزومی ندارد که حجم دستمال کاغذی تبلیغاتی، یک مکعب مستطیل ساده باشد می‌توانید خلاقانه‌تر هندسه جعبه را انتخاب کنید. به نمونه های مختلف نگاه کنید و سلیقه تان را آزادانه بیان کنید. برای این کار حتی می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل هم استفاده کنید

طراحی دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

طراحی دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه

استفاده از منو وQRcode؛ می‌توانید منوی کافه را در یک طرف دستمال کاغذی قرار دهید یا از کیو آر کد مخصوصی که به منوی کافه متصل است، استفاده کنید. این یک تکنیک مهم برای استفاده کاربردی از دستمال کاغذی تبلیغاتی است.

درج کانال‌های دسترسی؛ آدرس‌های اینترنتی خودتان را در جایی قرار دهید که قابل خواندن و جذاب باشد. از فونت‌های خاص استفاده کنید تا مشتریان بتوانند راحت تر شما را پیدا کنند. آدرس اینستاگرام، سایت، تلگرام و ... می‌تواند به شدت مفید و جذاب باشد.

شعار کاری؛ نوشتن یک جمله جذاب و تاثیرگذار مرتبط با کارتان، حس و حال خوبی را به مشتری انتقال می‌دهد، آنچه در خاطر مشتری می‌ماند همان حسی است که از شما دریافت کرده. اگر خوب باشد دوباره سمتتان می‌آید.

تمامی مواردی که بیان شد یک گزینه خوب برای طراحی دستمال کاغذی تبلیغاتی رستوران و کافه می باشد. شما عزیزان برای سفارش جعبه دستمال کاغذی با طرح و برند دلخواه خود می توانید به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و انواع نمونه های این هدیه تبلیغاتی را مشاهده کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09125373413 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *