دسته‌بندی نشده

استفاده از جعبه چوبی برای تبلیغات

استفاده از جعبه چوبی برای تبلیغات

استفاده از جعبه چوبی برای تبلیغات این روزها بسیار مرسوم شده است و بسیاری از شرکت ها برای برندسازی و جذب مشتری از برخی لوازم چوبی استفاده می کنند که کاربرد زیادی دارد و در عین حال گزینه خوبی برای دکور نیز محسوب می شود. این جعبه پذیرایی تبلیغاتی را می توان بر روی میز قرار داد و از آن برای شکلات، دمنوش، چای و ... استفاده کرد. همچنین برخی از این جعبه ها به عنوان جعبه دستمال کاغذی نیز استفاده می شود. جعبه چوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی یکی از محبوب ترین هدایا می باشد که در سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود. برای مشاهده مدل های متنوع در قیمت های مختلف از این جعبه ها می توانید به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید.

استفاده از جعبه چوبی برای تبلیغات

یکی از پرکاربرد ترین هدایای تبلیغاتی جعبه چوبی هستند که هم جنبه تزیینی دارند هم زینتی و می ‌توان از این جعبه ‌ها برای حفظ و نگهداری بعضی از وسایل شخصی استفاده کرد. این جعبه‌ ها از نوع زیباترین جعبه‌ های چوبی خاص هستند که دارای اشکال زیبا و مقاوم هستند و در اندازه‌ های متنوع و دلخواه تولید می ‌شوند. این جعبه‌ های چوبی لوکس با روش ‌های اتوماتیک و با دستگاه‌ های جدید ساخته می ‌شوند که استحکام زیادی دارند و دارای ظرافت و دقت زیادی در تولید هستند.

انتخاب جعبه چوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی به دلیل زیبایی و تبلیغ محصولات می ‌تواند بسیار موثر باشد. از این جعبه ‌ها برای بسته ‌بندی آجیل و خشکبار، جعبه جواهرات، چای کیسه ‌ای و دمنوش ‌ها استفاده می ‌شود و  مواد باکیفیت برای ساخت و طراحی این جعبه‌ ها به کار برده می ‌شود. این جعبه‌ ها بیشتر از چوب ام دی اف با روکش های چوب و یا از چوب طبیعی تولید می ‌شوند.

استفاده از جعبه چوبی برای تبلیغات

استفاده از جعبه چوبی برای تبلیغات

استفاده از جعبه چوبی برای برندسازی

بیشتر کسب و کارها و شرکت ‌های مختلف از جعبه چوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می ‌کنند و می خواهند فروش خود را افزایش دهند. این جعبه‌ ها در آجیل فروشی‌ ها برای استفاده از محصولات بسیار کاربرد دارند.چرا که فرم و شکل زیبایی داشته و با پوسته ‌های آجیل ‌های مختلف مانند: بادام، فندق، گردو و… می ‌توانند تناسب ایجاد کنند و به مخاطبین خود یک حس سنتی و قدیمی را بدهند. این جعبه ‌ها در اندازه و شکل ‌های مختلف طراحی و تولید می ‌شود و کاربردهای متنوعی هم دارند.

یکی از این کاربردها برای نگهداری طلا و جواهرات است که این اکسسوری ‌های ارزشمند در این بسته ‌بندی‌ های زیبا و خاص جلوه زیبایی دارند. بیشتر طلا فروشان هم از این جعبه‌ های چوبی در رنگ و اندازه ‌های متنوع استفاده می کنند و امروزه بسیار رایج شده است. زیرا وسایلی که از چوب و فرآورده‌ های آن تولید می ‌شود، دارای محبوبیت زیادی هستند و هیچ زمانی جذابیت ‌های خود را از دست نمی ‌دهند.

این زیبایی جعبه و شکل خاصی که دارد، می ‌تواند مشتریان زیادی را هم به خود جذب کند و آنها را ترغیب به خرید و یا حتی مشارکت ‌های تجاری با شما بکند. امروزه اکثر شرکت ‌ها از مدل ‌های متنوع جعبه چوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می ‌کنند. افراد زیادی از این جعبه ‌های فانتزی چوبی در بسته ‌بندی ‌های انواع خوراکی ‌ها مثل سوغاتی شهرهای مختلف، شکلات، چای، دمنوش ‌ها و حتی برای بسته بندی محصولات شرکت خود استفاده می کنند.

نکات مهم در زمان تهیه و خرید جعبه‌ های چوبی

افرادی که به این جعبه ‌های چوبی علاقه مند هستند و می خواهند از مدل ‌های متنوع آن استفاده کنند، در زمان خرید باید به نکاتی توجه کنند که شامل موارد زیر می شوند:

دقت و توجه به طرح و رنگ

باید در زمان خرید به طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوع آن توجه کنید تا کالای مناسب و مفید انتخاب کنید. اگر به جعبه ‌های سنتی ایرانی و لوکس علاقه مند هستید، بهتر است از این محصولات خریداری کنید و یک جعبه زیبا و تزیینی در خانه داشته باشید.

توجه به اندازه و شکل جعبه

باید به اندازه این جعبه ‌ها و شکل ‌های متنوع آن هم توجه کنید و بدانید که برای چه مواردی می ‌خواهید از آنها استفاده کنید. اگر برای نگهداری طلا و جواهرات می خواهید باید از نوع شکیل ‌تر آن بهره‌ مند شوید.

نکات مهم در زمان تهیه و خرید جعبه‌ های چوبی

نکات مهم در زمان تهیه و خرید جعبه‌ های چوبی

توجه به کاربرد

در زمان انتخاب جعبه چوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی باید به طرز استفاده و کاربردی که این جعبه‌ ها دارند، توجه کنید. اگر به دنبال خرید جعبه‌ های چوبی هستید، می ‌توانید از مدل‌ های زیبا تر و جذاب ‌تر آن تهیه کنید.

بررسی قیمت جعبه‌ های چوبی

با توجه به اینکه این محصولات زیبا دارای مدل ‌ها، طرح و متریال و ابعاد متنوعی هستند، قطعا دارای قیمت ‌های متفاوتی هم هستند که زمان خرید و تهیه آن باید به آن توجه کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *