دسته‌بندی نشده

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برندسازی چیست؟ به عنوان صاحب کسب و کار قطعا همیشه به فکر این هستید که از چه روشی می توان بر ذهن مخاطب تاثیر گذاشت تا هم مشتری بیشتری داشت و هم برندتان محبوب شود. انتخاب یک روش خوب برای بسته بندی محصولاتی که به فروش می رسانید ایده خوبی است. ساک دستی تبلیغاتی یکی از ساده ترین روش ها برای جلب توجه و ماندگاری برند و محصول در ذهن مشتری است. ساک دستی یک برند ممکن است از خود محصول بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد و به همین جهت تاثیر بسزایی در برندسازی و دیده شدن نام برند شما در مکان های عمومی دارد.

جابجایی ساک دستی تبلیغاتی حاوی برند شما توسط مشتریان در مکان های عمومی مانند مترو، بی ارتی و ... مانند یک بیلبورد تبلیغاتی سیار است که برند شما را به صورت ناخودآگاه تبلیغ می کند. البته فواید استفاده از این روش و تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات تنها به این گزینه ختم نمی شود و در ادامه از دیگر مزایای آن را نیز برای شما بیان می کنیم.

ساک دستی چیست؟

ساک دستی به بگ هایی گفته می شود که مردم برای حمل وسیله از آن استفاده می کنند. شما به هر فروشگاهی که مراجعه کنید پس از خرید محصولات خریداری شده درون یک ساک دستی قرار می گیرد. حال در صورتی که نام برند آن فروشگاه بر روی آن درج شود تبدیل به ساک دستی تبلیغاتی می شود. این یک تبلیغات آفلاین است و در مکان های مختلف ممکن است نام برند شما دیده شود. اگر جنس ساک دستی که در اختیار مشتری قرار می دهید باکیفیت و مرغوب باشد و یک طرح خلاقانه و هوشمندانه داشته باشد ممکن است سال ها توسط مشتری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: انواع ساک دستی تبلیغاتی

علاوه بر درج لوگو و برند تجاری می توانید دست به ابداع هم بزنید. مثلا از رنگ های شاد برای ساک دستی استفاده کنید و یا نوع بسته بندی را عوض کنید. استفاده از ساک دستی تبلیغاتی یکی از موثرترین راه های تبلیغات و معرفی محصول است که تاثیرات زیادی را بر روی مشتری می گذارد.

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برند

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برند

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برند

روش های تبلیغاتی متنوعی برای تبلیغات و معرفی برند وجود دارد. با توجه به کسب و کاری که دارید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش های تبلیغات برای کسانی که محصولی ارائه می دهند استفاده از ساک دستی می باشد که ماندگاری بالایی دارد و به دلیل کاربردی بودن در ذهن مخاطب و دیگر افراد باقی می مماند. تجربه ثابت کرده است که تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برند زمانی که محصول کیفیت مناسبی دارد دوچندان می شود. برخی از فواید استفاده از این روش به شرح زیر می باشد:

ماندگاری بالا و استفاده مکرر

در منزل هر فردی حداقل چندین ساک دستی دیده می شود که برای جابحایی محصول از آن ها استفاده می شود. هرجه متریالی که برای ساک دستی استفاده شده است کیفیت بالاتری داشته باشد دوام بیشتری دارد و در نتیجه استفاده طولانی تر نیز خواهد داشت. بنابراین هنگان طراحی و ساخت به میزان جذابیت و کاربردی بودن محصول توجه داشته باشید. استفاده از یک پاکت بادوام می تواند در عین اینکه بسیار زیبا و کاربردی باشد مشتریان بیشتری نیز برای شما جذب کند.

اقتصادی، کم هزینه و سودآور

طراحی، تولید و ساخت بسته و پکیج‌های تبلیغاتی هزینه زیادی نمی‌خواهد درعین‌حال در تعداد و تیراژ بالا هم قابل سفارش دهی است. از این رو اغلب کسب‌وکارها حتی کسب‌وکارهای کوچک نیز با تهیه پاکت دستی تبلیغاتی برای رسیدن هرچه سریع‌تر به اهداف خود در معرفی و شناساندن برند خود هستند. زیرا هزینه‌ای که بابت طراحی و تولید ساک تبلیغاتی مصرف می‌شود نسبت به تأثیرگذاری آن برای فروش و سوددهی بالا بسیار ناچیز است. هرچند تخصیص بودجه برای بگ‌های ویژه با طراحی‌های پیچیده، اختصاصی و کاملاً ابتکاری، اثرگذاری بیشتر و چندبرابر در ذهن مخاطب خواهد داشت.

تنوع در جنس و طراحی

در طراحی و تولید ساک دستی تبلیغاتی تنوع زیادی وجود دارد. نمونه های متعددی در فاخر گیفت وجود دارد که می توانید پس از مشاهده بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. استفاده از انواع متریال های کاغذی و یا پارچه ای برای ساک دستی می تواند ایده جالبی باشد. تاثیر ساک دستی بر روی تبلبغات و برند سازی با توجه به جنس نیز می تواند افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: معرفی ساک پارچه ای برای تبلیغات

وزن کم

بگ های تبلیغاتی وزنی ندارند و سبک هستند. حمل اسانی دارند و این بزرگترین مزیت این هدیه تبلیغاتی محسوب می شود که سبب افزایش ارزش کسب و کار شما می گردد.

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برند

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برند

فروش بیشتر

توجه داشته باشید که این ابزار تبلیغاتی مؤثر و کم‌هزینه فقط شامل ساک دستی نمی‌شود. بلکه می‌توان در تولید کیف پول و بسیاری از ابزارهای کاربردی دیگر نیز از آن بهره‌مند شد. بیشتر کارخانجات تولید پوشاک، کیف و کفش، کیف‌دستی‌های بسیار گران‌قیمت تولید می‌کنند که اکثر افراد امکان تهیه آنها را ندارند. ولی شما می‌توانید با تهیه انواع مختلفی از این موارد، با طرح، رنگ و نام لوگو و برند کسب‌وکارتان با سوددهی کمتر آن را در اختیار عموم قرار دهید که اثرگذارترین تبلیغ را بر افراد خواهد داشت.

جمع بندی

تاثیر ساک دستی بر روی تبلیغات و برند سازی در بخش پیشین بیان شد. استفاده از بگ های تبلیغاتی یک روش موثر و مفید برای تبلیغات برند شماست. با توجه به اینکه این ساک دستی ها اصولا پارچه ای هستند تا زمان خراب شدن به صورت مداوم توسط مشتری استفاده می شوند و برای حمل وسیله گزینه مناسبی است. اگر شما می خواهید از ساک دستی پارچه ای به عنوان یک روش تبلیغاتی برند خود استفاده کنید می توانید با یک طرح زیبا مشتریان را جذب برند خود کنید. برای این کار تنها کافیست با شماره 09125373413 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه فاخر گیفت بهره مند شوید. 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *