دسته‌بندی نشده

معرفی ساک پارچه ای برای تبلیغات

ساک پارچه ای برای تبلیغات

با معرفی چندین نوع معرفی ساک پارچه ای برای تبلیغات در خدمت شما هستیم. ساک پارچه ای از جمله هدایایی است که می توان آن را به مشتری تقدیم کرد. فروشگاه های مختلفی را دیده اید که پس از خرید از یک ساک پارچه ای برای قرار دادن خرید های شما استفاده می کنند. معمولا بر روی این ساک نام فروشگاه، آدرس و شماره تماس آن درج شده است. استفاده از ساک پارچه ای باعث می شود مشتری ارزش بیشتری برای محصولات و فروشگاه شما قائل شود  و البته تبدیل به مشتری های دائمی گردد.

نقش ساک پارچه ای در تبلیغات و معرفی برند شما

ساک پارچه ای یکی از هدیه های تبلیغاتی ارزان قیمت است که می تواند نقش کلیدی در تبلیغات و کسب و کار شما داشته باشد. امروزه از وسیله های متنوعی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود که با توجه به مخاطبین این هدیه ها انتخاب می گردد. هریک از صاحبین کسب و کار با توجه به بودجه و سلیقه یکی از هدایای تبلیغاتی را برای برند سازی استفاده می کنند.

ساک پارچه ای برای تبلیغات

ساک پارچه ای برای تبلیغات

ساک پارچه ای نیز یکی از همین هدایا می باشد که شما می توانید با کمترین هزینه آن را سفارش دهید. از ساک پارچه ای برای تبلیغات می توانید به صورت گسترده استفاده کنید. در عصر جدید ساک پارچه ای صرفا به این دلیل استفاده نمی شود که مشتری را به سمت یک محصول خاص هدایت کنید بلکه این ساک یک تبلیغ متحرک در کوچه و خیابان می باشد. این می تواند یک روش خوب برای وفادار کردن مشتری یا تبدیل مشتری جدید به مشتری ثابت باشد. 

ساک پارچه ای برای تبلیغات

فروشگاه های بزرگ را تصور کنید که محصولات فیزیکی می فروشند. هر محصولی را که خریداری می کنید درون یک ساک دستی پارچه ای تحویل می دهند که آدرس دیگر شعبات آن نیز درج شده است. شما به راحتی می توانید متوجه شوید که این فروشگاه چند شعبه دیگر دارد و آدرس آن ها کجاست. بدین ترتیب به راحتی می توانید شعبات دیگر را به دوستان آشنایان خود معرفی کنید.

ساک دستی پارچه ای مقرون به صرفه است

برای شروع تبلیغات کسب و کارهای کوچک ممکن است بودجه کافی برای خرید هدیه های تبلیغاتی گران را نداشته باشند. در عین حال خرید هدیه گرانقیمت برای مشتریانی که هنوز ثابت نشده اند گزینه مناسبی نیست. شما می توانید با هر بودجه ای به تعداد مناسب ساک دستی تبلیغاتی سفارش دهید و شروع به تبلیغات کنید.

ساک دستی تبلیغاتی یک بیلبورد متحرک است

ساک دستی تبلیغاتی اگر از کیفیت مناسبی برخوردار باشد امتیاز کسب و کار شما را به همراه دارد. چرا که مشتری همواره از این ساک دستی برای کارهای مختلف استفاده می کند و در مکان های عمومی توسط دیگر افراد مشاهده می شود. در واقع هریک از مشتریان شما در حکم سفیر برند شما می باشند که می توانند با خود یک مشتری جدید بیاورند.

ساک پارچه ای برای تبلیغات

ساک پارچه ای برای تبلیغات

مزیت های استفاده از ساک دستی پارچه ای

در خصوص مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  حمل و جابه جایی کالای خریداری شده به وسیله ساک های دستی پارچه ای برای مشتری راحت است.
  •  این ساک ها نسبت به نایلون های تبلیغاتی دارای استحکام و دوام بیشتری هستند.
  •  چاپ لوگو و نام برند کسب و کارهای مختلف بر روی این ساک های پارچه ای دستی امکان پذیر بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.
  •  توانایی استفاده چندباره و امکان تبلیغات بر روی ساک های دستی پارچه ای وجود دارد.
  •  از دیگر مزیت های استفاده از این ساک ها می توان به تجدیدپذیری، توانایی بازیافت و محیط زیست دوست بودن آنها اشاره نمود.
  •  به علت دوام زیادی که این ساک ها دارند، برای مشتریان خاطره ای خوب به جا می گذارند.
  •  به علت مقاومت و کیفیت بالای ساک های دستی پارچه ای شما می توانید مناسب ترین بهره تبلیغاتی را از آنها ببرید.
  •  بر روی این نوع ساک های دستی چاپ سیلک اسکرین دوام بسیار زیادی دارد.
  •  ساک دستی پارچه ای جادار بوده و تحمل وزن بالا در حدود 25 کیلوگرم را دارا است.

سک دستی چگونه برند شما را معرفی می کند؟

ساک دستی پارچه ای به دلیل کیفیت بالا جهت استفاده در تبلیغغات محیطی بسیار بادوام است. این وسیله از جنس های مختلف کتان، متقال یا سوزنی تولید می شود و به راحتی پاره نمی شود. دسته این ساک ها به صورت لوپ و یا پانچ طراحی می شوند. ساک دستی پارچه ای در واقع یک ابزار تبلیغاتی محسوب می شود که ارزش بیشتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد و یک روش پربازده محسوب می شود.

فروشگاه ها بر اساس نیاز خود انواع مختلفی از ساک های پارچه ای را تولید می کنند که پرمصرف نیز می باشند و جابجایی وسیله از آن استفاده می شود. مقاومت زیاد این پارچه ها و قیمت مناسب باعث شده است که برای استفاده مخاطب بسیار محبوب باشد. این ساک دستی ها قابل شستشو هستند و اگر کیفیت مناسبی داشته باشند مشتری حاضر است آن را بشوید و چندین سال از آن استفاده کند. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی نیز این بگ ها را همراه با کادوی خود به مشتریان هدیه می دهند.

شما عزیزان برای سفارش انواع ساک دستی تبلیغاتی و یا مشاهده لیست قیمت آن ها می توانید به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *