آفتابگیر تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در روزهای گرم تابستان هستیم و بسیاری از صاحبین خودرو برای در امان ماندن از نور خورشید از آفتابگیر استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم در مورد آفتابگیر تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات به بحث و بررسی بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش می توانید همین حالا با فاخر گیفت همراه باشید.
آفتابگیر تبلیغاتی چیست؟
آفتابگیر یک بیلبورد تبلیغاتی سیار می باشد که به صورت رایگان می تواند برند شما را تبلیغ کند. این بدان معناست که با کمترین تلاشی می توانید برند خود را در سطح شهر به نمایش درآورید بدون اینکه هزینه های سنگین برای اجاره بیلبورد پرداخت کنید. با توجه به آب و هوای اقلیمی سراسر ایران در فصل تابستان از آفتابگیر استفاده می کنند.
قیمت آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایا مناسب تر می باشد و در واقع یک روش تبلیغاتی ارزان قیمت محسوب می شود. این محصول با توجه به اینکه در سطح شهر توسط عموم مردم مشاهده می شود یک تبلیغات سیار با قیمت پایین محسوب می شود.
آفتابگیر تبلیغاتی شیشه بغل ماشین
چه اطلاعاتی روی آفتابگیر تبلیغاتی درج می شود؟
تبلیغات آفتابگیر خودرو نهایتا از یک فاصله 8 الی 10 متری برای کسانی که از کنار اتومبیل رد می شوند قابل رویت است. بنابراین ما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان اطلاعات زیاد با فونت کوچک استفاده نشود. استفاده از نام برند و لوگو، اطلاعات تماس و مختصر در خصوص کالا یا خدماتی که ما ارائه میدهیم. گنجاندن این اطلاعات به همراه یک طراحی با نظم و استاندارد را میتوانید از خدمات فاخر گیفت دریافت کنید.
قیمت آفتابگیر تبلیغاتی
قیمت آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به دیگر کالاهای تبلیغاتی ارزان تر است چرا که یک پارچه ساده ولی با کیفیت می باشد و نیازی به وسایل جانبی ندارد. برای تبلیغات بنر شما باید هزینه های گزافی بپردازید و از طرفی مجوزهای لازم را دریافت کنید. اما در مورد آفتابگیر این مشکل وجود ندارد و این محصول جزو هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت محسوب می شود.
ویژگی های آفتابگیر تبلیغاتی
چنانچه قبلا ذکر شد آفتابگیر تبلیغاتی تنها وظیفه ممانعت از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل خودرو را ندارند و وظیفه دیگری نیز دارند که مانند یک بیلبورد تبلیغاتی سیار، برند و محصول شما را به مخاطب معرفی میکنند، چرا که وقتی اتومبیل پارک شده است اشخاص بسیاری آن را خواهند دید. با ما همراه باشید تا به برخی از ویژگی های این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی اشاره کنیم:
کاربردی بودن محصول
تقریبا تمامی خانواده ها حداقل یک خودرو را دارند بنابراین این خودرو یک خودرو عمومی برای تمامی افراد می باشد. شما تهیه حداقل 100 عدد آفتابگیر و درج برند خود بر روی آن می توانید 100 بنر رایگان در سطح شهر داشته باشید که چندین ماه قرار است در معرض دید عموم مردم باشد.
تنوع در رنگ و چاپ
تنوع رنگ پارچه محصول در کنار تنوع رنگ چاپی، این امکان را به شما میدهد تا با سلیقه خود و استفاده از رنگ سازمانی، بتوانید یک طرح زیبا و جذاب برای آفتابگیر خود طراحی کنید. البته نا گفته نماند که مجموعه فاخر با در داشتن گرافیستهای حرفهای این کار را برای شما انجام می دهد.
انواع آفتابگیر تبلیغاتی
آفتابگیر تبلیغاتی به طور کلی به دو دسته جلو ماشینی و رو دری تقسیم می شود. آفتابگیر جلو ماشینی جهت استفاده در شیشه عقب ماشین نیز مناسب میباشد و آفتابگیرهای رو دری یا بغل ماشینی همانطور که از اسمشان پیداست برای شیشههای کناری ماشین مناسب هستند. علاوه بر این آفتابگیر های تبلیغاتی در دسته های دیگری نیز گنجانده میشوند که با توجه به شرایط استفاده مشخص میگردند. به طور نمونه برخی از این دسته بندی ها عبارتند از:
- دسته بندی بر اساس مدل و ابعاد خودرو
- دسته بندی بر پایه طرح آفتابگیرها
- دسته بندی بر اساس محل نصب آفتابگیر
دسته بندی اول بر اساس نوع خودرو ها و ابعادی که دارند شکل می گیرد. به طور نمونه آفتابگیر هایی که برای خودروی پراید تولید میشوند کوچکتر از آفتابگیر خودروی سمند میباشند. دومین دسته بندی بر اساس طرح آفتابگیر ها می باشد که این طرح ها انواع گوناگونی دارند مثل مدل عینکی و یا مدل رولی. سومین دسته بندی ای که در اینجا به آن اشاره کردیم محل نصب آفتابگیرهاست.
سفارش آفتابگیر تبلیغاتی
چنانچه تمایل به سفارش و یا خرید آفتابگیر تبلیغاتی دارید باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. برخی از فاکتورهایی که می بایست در نظر داشته باشید را فاخر گیفت برایتان شرح می دهد. با ما همراه باشید.
ارائه دقیق اطلاعات: به هنگام سفارش آفتابگیر تبلیغاتی اطلاعات را به صورت دققی در اختیار چاپ قرار دهید. مشخص کنید که چه نوع آفتابگیری می خواهید و مشخصاتی که بر روی آن باید درج شود را نیز به طور کامل بنویسید.
جنس آفتابگیر: هر چه کیفیت آفتابگیر تبلیغاتی مطلوبتر باشد مشتریان بیشتری نسبت به برند و نام تجاری شما علاقه نشان داده و جزء مشتریان ثابت شما خواهند بود. بهتر است که کیفیت را قربانی کمیت نکرده و از جنس مناسب استفاده کنید.