وبلاگ

ماشین حساب تبلیغاتی

ماشین حساب تبلیغاتی

ماشین حساب 12 رقمی کوچک

شناسه: 3003
تومان 0
کد محصول: 3003 ماشین حساب کوچک با نمایشگر 12 رقمی ابعاد کوچک این ماشین حساب به شما این امکان را می دهد تا آن را در کیف خود قرار دهید و همیشه همراهتان باشد. امکان چاپ تکرنگ لوگو بر روی ماشین حساب حداقل خرید ماشین حساب 50 عدد می باشد
هزینه چاپ تکرنگ ماشین حساب تا 100 عدد 250.000 تومان
هزینه چاپ تکرنگ ماشین حساب بیشتر از 100 عدد (قیمت واحد) 2500 تومان

ماشین حساب دوطرفه 14 رقمی

شناسه: 3002
تومان 0
کد محصول: 3002 ماشین حساب با نمایشگر 14 رقمی با کیفیت عالی طراحی این ماشین حساب طوری است که هردو سمت دارای نمایشگر ال سی دی می باشد و اعداد از هر دو سمت قابل مشاهده هستند.جای دو عدد خودکار هم در بالای ماشین حساب تعبیه شده است. امکان چاپ لوگوی به صورت تکرنگ در قسمت بالای ماشین حساب 14 رقمی حداقل خرید ماشین حساب 50 عدد می باشد
هزینه چاپ تکرنگ ماشین حساب تا 100 عدد 250.000 تومان
هزینه چاپ تکرنگ ماشین حساب بیشتر از 100 عدد (قیمت واحد) 2500 تومان

حتما نام ماشین حساب تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی دیجیتال شنیده اید. هدیه تبلیغاتی عموما از میان لوازمی انتخاب می شود که مشتری هدف از آن استفاده زیادی دارد ودر واقع قرار است روزانه آن هدیه را مشاهده کند. حال فرض کنیم مشتریان شما گروه مهندسین و یا حسابداران می باشند که همیشه بر روی میز خود یک ماشین حساب دارند. با یک ترفند عالی می توانید ماشین حسابی را که روزانه می بینند شما هدیه بدهید و نام برند شما بر روی آن ماشین حساب باشد.

هدایای تبلیغاتی دیجیتال در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است چرا که عموم افراد از این لوازم استفاده بیشتری دارند. یکی از این هدایا نیز ماشین حساب تبلیغاتی می باشد که می توانید با انتخاب و سفارش آن یک برندسازی قوی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

قیمت ماشین حساب تبلیغاتی

شاید در نگاه اول هدیه ای مانند ماشین حساب مقرون به صرفه نباشد اما در صورتی که دیدگاه هوشمندانه ای داشته باشید متوجه می شوید که استفاده از هدیه تبلیغاتی یعنی یک تبلیغات گسترده و مادام العمر. با این هدیه شما هر روز در حال تبلیغ برند خود می باشید.

برای دریافت قیمت ماشین حساب تبلیغاتی و یا سفارش آن می توانید به فاخر گیفت مراجعه کنید و انواع این هدیه را مشاهده و از نظر ظاهری و کیفیت با هم مقایسه کنید. در انتها می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید ماشین حساب تبلیغاتی

در دنیای امروز هیچ چیز ارزشمندتر و نایاب‌تر از “توجه” و “ارزش” نیست. بنابراین موثرترین روش تبلیغات و متقاعد کردن افراد، دادن ارزش و توجه به ایشان است. وقتی هدیه تبلیغاتی ارزشمندی چون ماشین حساب تبلیغاتی را به مشتریان خاص اهدا می‌کنید، نشان می‌دهید چقدر برای ایشان ارزش و احترام قائل هستید. این احساس ارزش در وجود ایشان، حس مثبت و خوشایندی را نسبت به برند شما ایجاد می‌کند‌.

از این رو هر بار استفاده از این ابزار خاطره ارزشمند برند شما را برایشان تداعی می‌نماید. این احساس نه تنها موجب فروش هر چه بیشتر می‌شود، بلکه شروعی برای تبلیغات گسترده‌تر دهان به دهان نیز هست. چراکه این احساس خوب باعث می‌شود فرد دریافت کننده هدیه، شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کند.

(تبلیغات دهان به دهان صدها برابر موثرتر از تبلیغات مستقیم است. وقتی دوست معتمدتان برندی را به شما پیشنهاد کند جذب آن می‌شوید یا وقتی پیامک ست هدیه تبلیغاتی مشاهده می‌کنید؟ بی‌شک احتمال اولین مورد خیلی بیشتر است!)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *