وبلاگ

نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

دانستن نکات طراحی صفحات داخلی سررسید می تواند به ما کمک کند تا به شکلی بهتر و مناسب تر این سررسید ها را طراحی کنیم. یکی از انواع هدایا، هدایای تبلیغاتی می باشند که امروزه دغدغه بسیاری از شرکت ها و برند های مختلف هستند. هدایای تبلیغاتی به هدایایی گفته می شود که شرکت ها و برند های مختلف با توجه به هدف خود به کارمندان و مشتریان خود هدیه می دهند. معمولا هدایای تبلیغاتی را به مناسب های مختلفی مانند عید نوروز و یا بسیاری از موارد دیگر به عنوان هدیه به کارمندان شرکت می دهند.

انتخاب یکی از انواع هدایای تبلیغاتی از دغدغه های امروزه شرکت ها و برند های مختلف می باشد چرا که این هدایا می تواند نقش بسیار مهم و  پر رنگی در آینده کسب و کار این شرکت ها و توسعه آن داشته باشد. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی هستند که مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. برای این که با نکات طراحی صفحات داخلی سررسید و مطالب دیگری مانند قیمت طراحی سررسید، طراحی تقویم سررسید و ... بیشتر و هر چه بهتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با سایت فاخر گیفت بمانید.

نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

پیش از آن که درباره ی نکات طراحی صفحات داخلی سررسید صحبت شود بهتر با خود سررسید و انواع آن بیشتر آشنا شوید. سررسید های تبلیغاتی بر اساس موارد مختلفی در مدل های متنوعی طراحی می شوند. به عنوان مثال سررسید های تبلیغاتی و تقویم جیبی تبلیغاتی را می توان بر اساس نوع صحافی آن ها تقسیم بندی کرد که در ادامه به هر کدام از آن ها اشاره شده است.

صحافی سیمی: در اولین مورد در رابطه با نکات طراحی صفحات داخلی سررسید به طراحی سررسید های با صحافی سیمی اشاره شده است. این نوع از سررسید ها یکی از محبوب ترین سر رسید های تبلیغاتی می باشند. به طوری که صفحات این سر رسید ها پانچ شده و سیم از آن ها عبور کرده است. این موضوع باعث شده است که استفاده از این محصولات راحت تر و آسان تر شود. سر رسید های با صحافی سیمی به طور معمول برای سر رسید های قطور تر و با حجم بالا تر استفاده می شوند.

کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای خرید سررسید تبلیغاتی

صحافی کلاسور: یکی دیگر از موارد مربوط به نکات طراحی صفحات داخلی سررسید، طراحی سر رسید های با صحافی کلاسور می باشد. سر رسید های با صحافی کلاسور شباهت بسیار زیادی با سر رسید های با صحافی سیمی دارند اما تفاوت آن ها در این است که در صحافی کلاسور، برگه های سوراخ شده با استفاده از یک گیره به هم دیگر چسبیده اند. این نوع از سررسید ها نیز یکی از پر استفاده ترین سر رسید ها می باشد و از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار است. یکی از مهم ترین ویژگی هايي که این نوع از سر رسید ها دارند این است که می توان به اندازه دلخواه به آن ها برگه اضافه یا کم کرد.

نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

صحافی دوخت: از دیگر موارد مربوط به نکات طراحی صفحات داخلی سررسید می توان به طراحی سر رسید های با صحافی دوخت اشاره کرد. این نوع از سر رسید ها در مقایسه با دیگر سر رسید ها به مقدار بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند. سر رسید های با صحافی دوخت،همان طور که از نام آن ها نیز مشخص می باشد ورقه های آن با دوخت به یکدیگر متصل شده اند. این نوع از هدایای تبلیغاتی در مقایسه با سایر سر رسید ها، از قیمت به صرفه تر و کم تری نیز برخوردار هستند. از این رو می توان نتیجه گرفت که کسانی که محدویت مالی دارند، انتخاب سر رسید های با صحافی دوخت برای آن ها گزینه مناسب تری می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت سررسید سلفونی تبلیغاتی

صحافی چسب: آخرین مورد در ارتباط با نکات طراحی صفحات داخلی سررسید مربوط به سر رسید های با صحافی چسب می باشد. این نوع از صحافی ها نیز به مقدار بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و یا به عبارتی دیگر یکی از محبوب ترین سر رسید ها می باشند. از صحافی چسب برای ماندگاری بهتر و بیش تر سر رسید ها استفاده می شود و با توجه به نوع چسب به کار رفته ماندگاری این هدایای تبلیغاتی نیز تغییر می کند.

اصول طراحی سررسید تبلیغاتی

حال که با نکات طراحی صفحات داخلی سررسید آشنا شدید بهتر است در رابطه با قیمت طراحی سررسید نیز صحبت شود. همان طور که شما هم می دانید تعیین قیمت مشخص و دقیق برای بسیاری از هدایای تبلیغاتی کار بسیار سخت و حتی گاهی از اوقات غیر ممکن می باشد. متاسفانه تعیین قیمت برای سررسید های تبلیغاتی نیز به همین گونه است و نمی توان به راحتی قیمت مشخصی را برای آن ها تعیین کرد. قیمت طراحی سررسید ها با توجه به نکات طراحی صفحات داخلی سررسید که گفته شد و نوع سررسید ها با هم دیگر متفاوت است.

نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

به عنوان مثال قیمت طراحی سر رسید های با صحافی دوخت با قیمت طراحی سر رسید های با صحافی کلاسور با یکدیگر فرق می کند. همچنین یکی دیگر از مواردی که در قیمت طراحی سررسید ها و نیز نکات طراحی صفحات داخلی سررسید ها نقش زیادی دارد، روز شماری آن ها می باشد. سر رسید های تبلیغاتی از نظر روز شماری در انواع مختلفی طراحی شده اند که به عنوان مثال می توان به سر رسید های روزانه، سر رسید های هفتگی، سر رسید های ماهانه، سر رسید های سالانه و ... اشاره کرد که قیمت هر کدام از آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید عمده سررسید تبلیغاتی

معیارهای طراحی سررسید تبلیغاتی

امید است مطالب بیان شده در طی بحث نکات طراحی صفحات داخلی سررسید و مطالب دیگری مانند قیمت طراحی سررسید، طراحی تقویم سررسید و ... به اندازه کافی برای شما مفید بوده و در بالا بردن سطح آگاهی شما نسبت نکات طراحی صفحات داخلی سررسید موثر بوده باشد. برای اطلاع بهتر و بیشتر از طراحی تقویم سررسید به شما توصیه می شود که به سایت فاخر گیفت که یکی از بهترین و حرفه ای ترین مراکز در زمینه طراحی انواع هدایای تبلیغاتی می باشد، مراجعه بفرمایید و از خدمات این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *