وبلاگ

لیوان تبلیغاتی سرامیکی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی یکی از هدایای تبلیغاتی است که امروزه توسط بسیاری از افراد انجام می گیرد. یکی از مهم ترین راه های بیشتر دیده شدن هر کسب و کار و محصولات یا خدمات اش انجام تبلیغات می باشد. هدف و مقصود هم از دیده شدن به وسیله تبیلغات، تبدیل کسانی که تبلیغ را می بینند به مشتری است. البته همه ی راه های تبلیغاتی به یک اندازه اثر بخشی و فایده ندارند. به طوری که یکسری از روش های تبلیغاتی منسوخ شده اند و یا دیگر جواب نمی دهند و از برعکس، از آن طرف هم یکسری روش ها که نوین هستند و افراد را جذب خود می کنند به وجود آمده اند. در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال دیده شدن بیشتر هستید، مقاله امروز برای شما نوشته شده است. با فاخر گیفت همراه باشید.

لیوان تبلیغاتی چیست؟

لیوان تبلیغاتی سرامیکی | فاخر گیفت

لیوان تبلیغاتی سرامیکی | فاخر گیفت

قبل از معرفی لیوان تبلیغاتی سرامیکی، ببینیم که اصلا لیوان تبلیغاتی چیست؟. لیوان های تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین محصولات در بین هدایای تبلیغاتی هستند. این لیوان ها با آن که قدمت نسبتا زیادی در دنیای تبلیغات دارند، اما به علت تنوعی که دارند، در کنار این موضوع که لیوان یک وسیله با کاربرد همیشگی است، هیچ گاه از دور هدایای تبلیغاتی موثر خارج نشده اند. به همین سبب در امروزه روز هم بسیار دیده می شود که کسب و کار های مختلف با چاپ نام، برند، شعار و یا هر چیز دیگری که دلشان بخواهد بر روی لیوان های تبلیغاتی، با هدیه دادن آن ها به مشتریان و یا مراجعه کنندگان خود، سعی در جذب آن ها و در نتیجه افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی که به آن لیوان سابلیمیشن هم می گویند، یک لیوان از جنس سرامیک است که پوشش و لایه ای مخصوص برای انتقال حرارتی طرح چاپ شده بر روی خود دارد و برای افراد این امکان را فراهم می آورد که طرح مورد نظر را بر روی تمام سطح لیوان چاپ کنند. لیوان تبلیغاتی سرامیکی از بدو معرفی شدن به بازار، به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. از دیگر ویژگی های به خصوص لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم می توان به قابلیت چاپ بر روی آن و سبک بودنش اشاره کرد.

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی هم درست به مانند تمامی چیز ها در این دنیا، خود انواعی دارند که هر کدام با توجه به سلیقه و کاربرد مد نظر صاحبان کسب و کاری که قصد استفاده از آن ها را دارند، مورد چاپ و استفاده قرار می گیرند. به طور مثال یک صاحب کسب و کار ممکن است از لیوان تبلیغاتی فلزی خوشش بیاید و یکی دگیر از ماگ های تبلیغاتی. دانستن این انواع از آن جهت مهم است که افراد و کسب و کار هایی که قصد استفاده از این روش بازاریابی و تبلیغاتی را دارند، بدانند گزینه هایی که بر روی میز دارند، هر کدام چه ویژگی هایی دارد. در زیر ما برخی از انواع لیوان تبلیغاتی را آورده ایم.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی | فاخر گیفت

لیوان تبلیغاتی سرامیکی | فاخر گیفت

ماگ تبلیغاتی: ماگ ها لیوان هایی از جنس سفال هستند که از آن ها برای نوشیدن نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می شود. تفاوت ماگ با لیوان ها در این می باشد که سایز ماگ ها کمی بزرگ تر از لیوان ها می باشد و کمی گنجایششان بیشتر است. از ماگ ها با چاپ مشخصات دلخواه صاحب کسب و کار، به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. برخی از انواع ماگ ها که استفاده تبلیغاتی دارند، عبارت اند از ماگ شیشه ای، ماگ فنجانی و ماگ ساده.

لیوان پلاستیکی: از دسته لیوان های تبلیغاتی، لیوان های پلاستیکی هستند. با توجه به این که لیوان های پلاستیکی هم این قابلیت را دارند که بر روی آن ها چاپ تبلیغاتی صورت بگیرد، اما به دلیل جنس شان یعنی پلاستیکی بودن و این مطلب که بیشتر حالت یکبار مصرف دارند، استفاده تکی از آن ها زیاد کاربردی نمی باشد و به این علت که استفاده همیشگی که از ویژگی های لیوان تبلیغاتی است را دارا نمی باشند، بهتر است در تیراژ بالا از آن ها استفاده شود و در زمان هدیه دادن هم، به تعداد هدیه داده شوند.

لیوان فلزی تبلیغاتی: لیوان های فلزی هم به دلیل مقاومت بالا و حجم کمی که دارند از دیگر انواع لیوان ها می باشند که به عنوان هدایای تبلیغاتی و برای معرفی کسب و کار افراد قابل استفاده هستند.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی: به این هدیه تبلیغاتی یعنی لیوان تبلیغاتی سرامیکی پیش تر به طور نسبتا کاملی پرداخته شد، به همین سبب در این قسمت برای این که تکرار مکررات نشود، صرفا نامی از آن آورده شد.

لیوان کاغذی تبلیغاتی: از دیگر لیوان های تبلیغاتی، لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد که به دلیل ظاهر شکیلی که دارد، به طور عمده با چاپ مشخصات کسب و کار افراد، در مراکز پر رفت و آمد و یا ادارات می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

لیست قیمت انواع لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی | فاخر گیفت

لیوان تبلیغاتی سرامیکی | فاخر گیفت

لیست قیمت انواع لیوان تبلیغاتی موضوعی نیست که به راحتی بشود آن را بیان کرد. دلیل این موضوع هم این می باشد که در کشور ما دائما قیمت های تمامی مواد و وسایل در حال بالا و پایین شدن هستند و هیچ چیزی قیمت ثابتی ندارد، که انواع لیوان های تبلیغاتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. همچنین مورد دیگر هم که درباره قیمت لیوان های تبلیغاتی وجود دارد، این است که قیمت انواع لیوان های تبلیغاتی و هزینه ای که یک مرکز برای چاپ طرح مورد نظر افراد بر روی آنها اخذ می کند، بسته به موارد مختلفی است و در میان تمامی مراکز یکسان نیست که بتوان قیمت مشخصی را برای آنها عنوان کرد.

سفارش لیوان تبلیغاتی سرامیکی

در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود و بازاریابی آن می گردید، استفاده از لیوان های تبلیغاتی و برای نمونه لیوان تبلیغاتی سرامیکی، به عنوان هدیه، با توجه مطالب ذکر شده در طول مقاله، بسیار توصیه می گردد.

اگر که تصمیم گرفتید از لیوان های تبلیغاتی برای بازاریابی و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید، پیشنهاد می شود که سری هم به سایت …. بزنید، که با داشتن گروهی حرفه ای و مجرب، و با دارا بودن انواع ماگ تبلیغاتی تهران،‌ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *