وبلاگ

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت

خرید لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت و یا ماگ تبلیغاتی ارزان و دادن آن به عنوان هدیه به مشتریان و مخاطبان یک کسب و کار از راه های بازرایابی و مارکتینگ می باشد. صاحبان کسب و کار های مختلف همواره به دنبال راه هایی هستند که تجارت خودر را به افراد بیشتری نشان دهند و افراد ببیشتری را جذب و تبدیل به مشتری کنند. به همین سبب هم همواره به دنبال راه های مارکیتنگ و بازاریابی برای بیشتر دیده شدن و گسترش کسب و کار خود هستند. صاحبان کسب و کار ها راه های متفاوتی را برای انجام تبلیغات پیش روی خود دارند که یکی از بهترین و تاثیرگذارترین آن ها دادن هدیه لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت می باشد. در صورتی که راه های مارکتینگ و بحث هدایای تبلیغاتی برای تان جذابیت دارد و یا در صورتی که به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود می گردید، اداماه مقاله لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت هدایای تبلیغاتی فاخرگیفت را از دست ندهید.

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت، مناسب برای تبلیغات گسترده

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت | ماگ تبلیغاتی ارزان

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت | ماگ تبلیغاتی ارزان

لیوان تبلیلغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت، نوعی هدیه تبلیغاتی می باشد. لیوان تبلیغاتی هدیه ای می باشد که کسب و کار ها و بنگاه های اقتصادی به جهت گسترش بازار خود، و معرفس و نشان دادن خدمات، محصولات و شکل کاری خود، آن را به مخاطبان حوزه کاری و مشتریان شان هدیه می دهند. دادن لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت و در کل دادن هدیه تبلیغاتی از راه راهی بازرایابی و مارکتینگ پارتیزانی یا چریکی می باشد. هدایای تبلیعاتی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که برخی از آن ها به عنوان هدایای کاربردی شناخته می شوند که لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت و گران قیمت هم در این دسته قرار میگرند. زیرا لیوان وسیله ایست که همواه انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی آب که ساده ترین نوشدینی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می کند، و وسیله ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد.

کسب اطلاعات بیشتر: هدایای تبلیغاتی جدید 1401

انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت

لیوان های تبیغاتی هم درست به مانند تمامی چیز ها در این کره خاکی دارای انواعی هستند که افراد برای انجام عمل تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود، می توانند از آن ها استفاده کنند. لیوان های تبلیغاتی همان طور که گفتیم از هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می شوند و طول عمر تقریبی آن ها حدود 8 تا 14 ماه است. لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت با این که هدیه تبلیغاتی ای کاربردی است اما کاربرد و عمر همه انواع آن، به یک انداره نمی باشد. برخی از انواع آن عمر و کاربرد بیشتری نسبت به دیگر لیوان ها دارند. برای آشنایی بیشتر و بهتر شما با موضوع لیوان تبلیغاتی سرامیکی، برخی از انواع لیوان تبلیغاتی در قسمت زیرین جمع آوری شده اند.

ليوان فلزی تبلیغاتی ارزان قیمت

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت | ماگ تبلیغاتی ارزان

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت | ماگ تبلیغاتی ارزان

از انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت، لیوان تبلیغاتی فلزی می باشد. این نوع از لیوان های تبلیغاتی همان طور که از نامش هم پیداست از جنس فلز می باشد و به دلیل مقاومت و بدنه قوی ای که دارد، و بخاطر حجم و جای کمی که میگیرد از هدایای تبلغاتی مناسب است.

لیوان تبلیغاتی کاغذی: از دیگر انواع لیوان های تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی کاغذی است که همان طور که از نامش هم پیداست جنسی از کاغذ دارد. این لیوان تبلیغاتی به علت قیمت پایین و طول عمر کمی که در زمان استفاده مشتری دارد، بهتر است به طور عمده به مراکزی که مخاطبان کسب و کار شما به آنجا زیاد مراجعه می کنید، هدیه داده شوند، تا در زمان آب خوردن یا در کل نوشیدن مخاطبان در آن مکان ها، تبلیغ شما که بر روی لیوان حک شده است، به خوبی دیده شود.

لیوان تبلیغاتی پلاستیکی ارزان قیمت

لیوان تبلغاتی پلاستی که از انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت می باشد، دقیقا شراطی به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی دارد، با این تفاوت که باز، ممکن است از لیوان تبلیغاتی کاغذی چند باری استفاده شود اما از لیوان تبلیغاتی پلاستکی به طور معمول تنها یک بار استفاده می شود و بهتر است به مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی به طور عمده و به تعداد هدیه داده شود.

ماگ تبلیغاتی ارزان قیمت

از لیوان های تبلیغاتی، که طرفدارن زیادی را، به خصوص در امروزه روز دارند، ماگ های تبلیغاتی تهران می باشند. ماگ ها لیوان هایی از جنس سفال یا سرامیک هستند که برای نوشیدن انواع نوشدنی های سرد و گرم کاربرد دارند. تفاوت اصلی ماگ های تبلیغاتی با لیوان های تبلیغاتی هم در این می باشد که ماگ ها کمی بزرگ تر از لیوان ها می باشند و از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و قیمت مناسب هستند.

چاپ روی لیوان

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت | ماگ تبلیغاتی ارزان

لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت | ماگ تبلیغاتی ارزان

پس از این که از میان انواع لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت یکی را انتخاب کردید، نوبت به آن می رسد که لیوان ها را بفرستید برای چاپ. پس از این که لیوان را تهیه کردید، باید به این فکر باشید که چه چیزی، چه نوشته، چه متن یا چه عکسی را می خوهید بر روی لیوان انتخابی تان چاپ کنید؟. پس از این که بر روی متن و نوشته چاپی بر روی لیوان، به نتیجه رسیدید، نوبت به آن می رسد که به سراغ چاپ کردن آن بر روی لیوان یا لیوان های تبلیغاتی تان بروید. برای این کار می توانید از مراکز معتبر فروش لیوان تبلیغاتی مثل فاخر گیفت، استفاده کنید.

قیمت لیوان تبلیغاتی ارزان

این که بخواهیم نرخ و مقدار هزینه ای را مشخص کنیم و بگویم که بله دوستان، این قیمت و هزینه نهایی صفر تا صد تهیه لیوان تبلیغاتی می باشد، کار ناممکنی است. آن هم به این دلیل که قیمت تمام شده لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت یا گران قیمت به این بر می گردد که از کدام نوع لیوان ها قرار است استفاده کنید، پس از آن هم به این بر می گرد که تهیه لیوان و چاپ مطالب مرود نظرتان بر روی لیوان ها را در کجا انجام می دهید؟. زیرا قیمت هر مرکز فروش لیوان تبلیغاتی با دیگری متفاوت است. در کل اما پیشنهاد می گردد که برای انجام صفر تا صد دادن هدیه لیوان تبلیغاتی از خدمات فروشگاه معتبر فاخرگیفت استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *