وبلاگ

فلش تبلیغاتی کارتی

فلش تبلیغاتی کارتی

راه هاي مختلف و زیادی برای تبلیغات و جلب توجه مشتریان وجود دارد که یکی از مفید ترین آن ها، استفاده از فلش تبلیغاتی کارتی است. امروزه که ما با حجم بسیار زیادی از اطلاعات مواجه هستیم نیاز به وسایل ذخیره سازی داده بیشتری داریم، وسایل ذخیره سازی ای که قابل حمل باشد و به ما کمک کند که هر گاه می خواهیم به اطلاعات مان دسترسی پیدا کنیم، از آن کمک بگیریم. به دلیل اهمیت بالای وسایل ذخیره سازی قابل حمل در دنیای امروز، استفاده ازانواع فلش تبلیغاتی کارتی برای تبلیغات و بازاریابی، یک انتخاب هوشمندانه می باشد. برای این که بیشتر و بهتر با مسائلی مثل خرید فلش تبلیغاتی کارتی، قیمت فلش تبلیغاتی کارتی و… آشنا شوید، در ادامه بحث هم همراه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت بمانید.

انواع فلش تبلیغاتی کارتی

فلش تبلیغاتی کارتی طراحی به شکل و اندازه کارت ویزیت دارد و مناسب برای تبلیغات تمام رنگی  برروی دو طرف فلش کارتی میباشد. این فلش مموری کارتی با کاور چرمی، قاب پلاستیکی یا قاب فلزی ارائه میگردد. قسمت پورت فلش های تبلیغاتی کارتی با دو پین کوچک به بدنه اصلی فلش کارتی متصل است و عملکرد چرخشی دارد. قيمت فلش هاي تبلیغاتی کارتی بسیار معقول است و استفاده کردن از آن به عنوان تبلیغات کاملا منطقی است. آنچه که فلش کارتی را از نظر تبلیغاتی منحصر بفرد میکند ابعاد آن و قابلیت چاپ تمام رنگی اطلاعات تبلیغاتی شما بر روی دو طرف سطح  این فلش مموری میباشد.

شما محیط بسیار زیادی را دقیقا مثل یک کارت ویزیت در اختیار دارید و تکنولوژی پرینت تمام رنگی برروی سطوح اجسام مختلف، به شما کمک میکند تا هر آنچه که تمایل داشته باشید به وسیله یک دستگاه پرینتر رنگی، برروی فلش کارتی شما چاپ شود. چاپ، پس از پرینت برروی فلش کارتی بوسیله تابش اشعه مخصوص ماورا بنفش ثابت شده و استحکام قابل قبولی را بدست می آورد. انواع فلش تبلیغاتی کارتی، بدلیل ضخامت بسیار نازک (تقریبا در حد ضخامت دو عدد کارت اعتباری) به راحتی درون کیف یا جای کارت اعتباری و یا جیب قرار میگیرند و حمل و نقل راحت آنها مزیت دوم آنها میباشد. شما برای سفارش فلش تبلیغاتی کارتی با پرداخت قیمت فلش تبلیغاتی کارتی، می توانید به سایت فاخر گیفت مراجعه نمایید. ىر قسمت پایینی یکسری از انواع فلش های تبلیغاتی کارتی را با هم می بینیم.

لیست قیمت و خرید انواع فلش تبلیغاتی کارتی

لیست قیمت و خرید انواع فلش تبلیغاتی کارتی

یواس ‌بی فلش درایو یا کول ‌دیسک: این وسیله یک رسانه‌ جداشدنی است که با وجود کوچک‌ بودن ظرفیت بالایی دارد. در یواس‌بی فلش درایو، از حافظه ‌ای استفاده شده‌است که از قطعات حالت جامد الکتریکی ساخته شده‌است. برای استفاده از یواس ‌بی فلش درایو کافی است آن را به یواس‌بی وصل کرد. یواس ‌بی فلش درایو در ظرفیت‌های متفاوتی ساخته می شود. براي خرید فلش تبلیغاتی کارتی در این مدل می توانید از طریق سایت فاخر گیفت اقدام نمایید.

کارت حافظه مموری SD: این کارت حافظه برای دوربین‌های دیجیتال، ام پی تری پلیرها، گوشی‌های موبایل و غیره کاربرد دارد و یکی از مهم ‌ترین وسایل جانبی دیجیتال است. از این دستگاه برای ذخیره ‌سازی اطلاعات قابل حمل استفاده می‌ شود و معمولاً عکاسان و فیلم‌ برداران دو تا سه نمونه از آن‌ ها را همیشه همراه خود دارند. برای تهیه این مدل از انواع فلش های تبلیغاتی کارتی می توانید با پرداخت قیمت فلش کارتی تبلیغاتی به مراکز هدایای تبلیغاتی معتبری مثل فاخر گیفت، مراجعه نمایید.

میکرو اس ‌دی microSD: این مورد از انواع فلش تبلیغاتی کارتی کوچک‌ ترین کارت‌های حافظه‌ ی حال ‌و ‌حاضر دنیاست که اغلب شرکت‌ ها برای افزایش حافظه‌‌ ی داخلی دستگاه‌ های خود از آن استفاده می‌ کنند. کارت ‌های حافظه‌ ی micro SD می‌توانند برای افزایش حافظه‌ ی موبایل یا تبلت استفاده شوند، اما علاوه‌براین دستگاه‌هایی هم وجود دارند که حافظه ‌ای مستقل برای ذخیره ‌سازی ندارند و کارکردشان وابسته به کارت ‌های حافظه است. دوربین‌ دیجیتال یا ورزشی، پخش/ضبط کننده‌ موسیقی، لپ‌تاپ، هدفون‌، مودم‌، اسپیکر پرتابل، پخش ماشین، ساعت‌ هوشمند یا هر دستگاه دیجیتال دیگری که بخواهد به‌ نوعی با حافظه جانبی در ارتباط باشد، به ‌ناچار باید از این نوع کارت ‌ها استفاده کنند.

خرید فلش تبلیغاتی کارتی

خرید فلش تبلیغاتی کارتی مزایا و ویژگی های مبثبت زیادی دارد که یکسری از آن ها را در قسما پایینی این بند با هم مشاهده می کنیم.

  •  قیمت فلش تبلیغاتی کارتی مناسب و اقتصادی می باشد.
  •  به راحتی در جیب لباس، شلوار، کیف پول و… جا می شوند.
  •  توانایی چاپ روی دو طرف اين حافظه ها وجود دارد.
  •  قابلیت درج مشخصات شما روی بخش های مختلف آن وجود دارد.
  • فلش های تبلیغاتی ماندگاری و مقاوت بالایی دارند.
  •  ضد ضربه، ضد گرد و غبار و ضد آب می باشند.
  •  فلش ها دارای ظرفیت های مختلف از 4 گیگابایت تا 64 گیگابایت می باشد.
  • امکان درج هر نوع شکل، تصویر و یا آرمی روی فلش کارتی ها وجود دارد.
  • چاپ به صورت رنگی ممکن میباشد.
  •  امکان ارائه و یا استفاده به عنوان کارت ویزیت را دارند.
  • ساختار ارائه و یا استفاده فلش مموری ها شبیه به کارت بانکی میباشد.
  •  فلش مموری ها دارای شکل ها و طرح های مختلفی می باشد.
  • میتوانید این نوع فلش ها رو در انواع ویندوز ها و سیستم عامل ها استفاده کنید.
  • بسیار شیک و مدرن می باشد.
لیست قیمت و خرید انواع فلش تبلیغاتی کارتی

لیست قیمت و خرید انواع فلش تبلیغاتی کارتی

 قیمت فلش تبلیغاتی کارتی

یکی از موضوعات بسیار مهم که در زمان خرید هر وسیله، محصول یا خدماتی وجود دارد، بحث قیمت آن محصول، وسیله یا خدمات است. به طبع در مورد انواع فلش کارتی تبلیغاتی هم این داستان وجود دارد و قیمت آن یکی از موضوعات مهم برای کسانی که به دنبال استفاده از هدایای تبلیغاتی هستند، می باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی و عدم وجود ثبات در قیمت ها نمی توان نرخ مشخصی را برای این نوع هدایای تبلیغاتی مشخص کرد. از همین رو در صورتی که به دنبال خرید فلش تبلیغاتی کارتی هستید به شما توصیه می شود که سری به سایت فاخرگیفت بزنید.

سفارش فلش تبلیغاتی کارتی

در طول مقاله مباحثی مثل انواع فلش تبلیغاتی کارتی بیان شدند با این هدف که به شمایی که به دنبال استفاده از این نوع هدایای تبلیغاتی هستید، کمکی هر چند کوچک شده باشد. اگر که تصمیم خود را برای استفاده از هدایای تبلیغاتی و سفارش فلش تبلیغاتی کارتی، به طور قطعی گرفتید، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت فاخرگیفت بزنید. گروه فاخرگیفت یکی از با تجربه ترین و حرفه ای ترین گروه ها در زمینه تولید و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی در تهران هستند، که شما می توانید برای سفارش انواع هدایای تبلیغاتی مثل فلش های تبلیغاتی کارتی، و در کل چاپ و تهیه انواع هدایای تبلیغاتی به بهترین شکل، از آن ها کمک بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *