وبلاگ

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مدل ها و شکل های مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارند که یکی از بهترین آن ها هدایای تبلیغاتی خلاقانه می باشد. در دنیای امروز به قدری رقابت میان کسب و کار های مختلف در حوزه های مختلف زیاد شده است که دیگر امکان رقابت به شکل سنتی وجود ندارد. از همین رو چاره ای که بسیاری از کسب و کار ها برای پیروز شدن در حوزه کاریشان اتخاذ می کنند این است که از خلاقیت استفاده کنند.

خلاقیت موجب می شود که شما دست به کاری خاص و جدید بزنید و توجه مخاطبان حوزه کاریتان را به خود جلب و آن ها را تبدیل به مشتری کنید. یکی از بهترین راه های استفاده از خلاقیت در کسب و کار هم راهی نیست جز استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه. برای این که بیشتر در مورد مسائلی مثل انواع هدیه تبلیغاتی خلاقانه یا مرکز فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه بدانید، در ادامه بحث هم همراه فاخرگیفت بمانید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

قبل از این که ببینیم کدام هدایای تبلیغاتی در دسته انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه قرار می گیرند، بد نیست که کمی در مورد تعریف خود هدیه تبلیغاتی خلاقانه بدانیم. ممکن است مخاطب شما در جریان زندگی روزمره، یکسری هدایای تبلیغاتی تکراری دریافت کند که مورد نیاز ایشان نبوده و از آن‌ها استفاده‌ای نخواهد کرد. همین موضوع اهمیت انتخاب درست هدیه تبلیغاتی خلاقانه را برای ما روشن می‌کند.

هديه تبلیغاتی خلاقانه، نقطه تمایز شما از سایر شرکت‌های رقبا بوده و مخاطب را شگفت زده خواهند کرد. هديه تبلیغاتی خلاقانه می تواند یک راهکار بسیار مهم در تاثیر گذاری تبلیغات شما باشد. هنگامی که شما کالایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه به مخاطب می دهید. توقع دارید به وسیله اینکاردریافت کننده قدردان شما باشد. تا راندمان کاریتان بالا برود. شما می توانید با مراجعه به سایت فاخرگیفت که یکی از مرکز فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه ها در تهران است اقدام به خرید هديه تبلیغاتی خلاقانه کنید.

  • نام کسب‌و‌کارتان را ماندگار کنید.
  • شما مشتری را انتخاب کنید.
  • تبلیغاتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه.
  • به شماره 1 تبدیل شوید.
  • مفید‌تر و بهتر از کارت ویزیت.
  • ایجاد حس وفاداری در مشتری با هدیه تبلیغاتی.
هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

برای این که شما عزیزان بهتر و بیشتر با انواع هدیه تبلیغاتی خلاقانه قابل تهیه از سایت فاخر گیفت آشنا شوید، یکسری از مدل های مختلف هدیه تبلیغاتی را در زیر با هم می بینیم.

هدايای تبلیغاتی مدیریتی خلاقانه

یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که هدایای تبلیغاتی دارند، ‌این می باشد که دنیای وسیع و گسترده ای دارند، به شکلی که شما با مراجعه به مركز فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه یعنی فاخرگیفت، امکان استفاده از هر چیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی دارید. در مورد هدایای تبلیغاتی مدیریتی هم قضیه دقیقا همین گونه است. شما برای این که چیزی را به عنوان هدیه برای کارکنان یا رؤسای خود انتخاب کنید، گزینه های متعددی را پیش رو دارید. به عنوان مثال می توانید از یک ست مدیریت شروع کنید.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی خلاقانه

اين نوع از انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه وسایل الکتروینکی پر استفاده ای هستند که بر روی قسمت هایی از آن ها، مشخصات کسب و کار افراد مثل محصولات، نام و لوگوی شرکت، خدمات یا هر چیز دیگری که مارکتر یا صاحب کسب و کار بخواهد بر روی آن مانور بدهد، چاپ و نوشته شده است. همانگونه که پیش تر هم گفتیم به این علت که در دنیای امروز، مردم به شکل روزانه و مکرر از لوازم الکترونیکی استفاده میکنند، دادن هدیه های تبلیغاتی الکترونیک یک روش تبلیغاتی موثر میباشد.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خلاقانه

یکی از بهترین مکانها برای دادن هدایای تبلیغاتی خلاقانه به مخاطبین یک کسب و کار، در زمان برگزاری نمایشگاه های مرتبط با آن حوزه میباشد. آن هم به این دلیل که در زمان برگزاری نمایشگاه ها میشود گفت که درصد بسیار بالایی از مخاطبین و افرادی که میتوانند تبدیل به مشتری بالقوه یک کسب و کار شوند، در نمایشگاه مرتبط با حوزه کاری‌ آن کسب و کار حضور دارند، همچنین علاوه بر این، به این علت که جو محیط نمایشگاه تماما در حوزه تخصصی کسب و کار مشخصی است، تاثیر هدیه تبلیغاتی ای که در نمایشگاه به افراد داده میشود، بسیار بیشتر از سایر اوقات خواهد بود.

جاکارتی تبلیغاتى

جاکارتی های تبلیغاتی نمونه ای مناسب از هدایای تبلیغاتی به شمار میروند، که میتواند به طور گسترده برای انواع اقشار و بیزنس های مختلف به کار گرفته شود. جاکارتی تبلیغاتی به دلیل پر کاربرد بودن میتوانند بسیار تاثیر گذار واقع شوند. با هدیه دادن این نوع از انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه به پرسنل يا مشتريان خود میتوانید خاطری خوش از کمپانی بر روی ذهن آنها به جای بگذارید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری ها وسایلی بسیار پرکاربرد و پراستفاده هستند که برای نگهداری یا جابجایی اطلاعت از آنها استفاده میشود. تهيه فلش تبلیغاتی از يك مرکز فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه مثل فاخر گیفت یک سرمایه گذاری بسیار مناسب بر روی تبلیغات میباشد، زیرا فلش مموری وسیله ای است که اغلب افراد به صورت روزانه از آن استفاده میکنند.

تقویم تبلیغاتی 1402

تقويم تبليغاتي 1402هم که شما می توانید از مركز فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه معتبر مثل فاخر گیفت آن را خریداری نمایید، یکی از زیر مجموعه های هدایای تبلیغاتی هستند. با این که در کل هدایای تبلیغاتی به علت اجاد احساس ارزشمند بودن در مشتری و ایجاد حس وفاداری در او، موجب جذب شدن او به کسب و کار شما می شوند، اما نکته ای که وجود دارد، این است تاثیر گذاری همه این وسایل به یک اندازه نیست. دلیل این بحث هم این موضوع می باشد که یکسری از هدایای تبلیغاتی که به آن ها هدایای تبلیغاتی کاربردی می گویند، وجود دارند که به علت کاربردی تر بودن، تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می گذارند. تقویم تبلیغاتی 1402 هم در این دسته قرار می گیرد.

مركز فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه

در طول مقاله مطالبی درباره هدایای تبلیغاتی خلاقانه و انواع و اقسام آن ها صحبت شد تا به شمایی که به دنبال راه بازاریابی ای برای کسب  کار خود هستید، با این روش پارتیزانی هم آشنایی ای پیدا کنید تا در صورت نیاز و دلخواه تان از آن استفاده کنید. در صورتی که تصمیم به استفاده از این روش بازاریابی یعنی دادن هدایای تبلیغاتی گرفتید، پیشنهاد می شود حتما سری به وبسایت فاخرگیفت بزنید.

گروه فاخرگیفت که یک مرکز فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه می باشد، یکی از معتبر ترین مراکز تولید، چاپ و عرضه هدایای تبلیغاتی می باشد که با توجه به تیم با تجربه و با دانشی که دارد، می تواند در این راه بسیار به شما کمک کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *