وبلاگ

جاکارتی تبلیغاتی چرم

جاکارتی تبلیغاتی چرم

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی کاربردی، موثر وزیبا، جاکارتی تبلیغاتی چرم می باشد.در دنیای امروزه با توجه به رشد شدیدی علم و صنعت، دنیای سرگرمی و به خصوص فضای رسانه ای، هر کسب و کاری برای این که دیده شود و بتواند به حیات و کسب درآمد خود ادامه دهد، ملزم با انجام تبلیغات است. هر کسب و کار و یا صاحب کسب و کاری هم که به دنبال تبلیغات باشد، راه های متنوعی پیش رویش دارد که یکی از بهترین راه ها، تبلیغات به کمک هدایای تبلیغاتی است. در ادامه بحث هم همراه فاخر گیفت باشید تا بیشتر در مورد مسائلی مثل جاکارتی تبلیغاتی چرم که خود یک نوع از انواع هدایای تبلیغاتی است بدانید و با مسائلی مثل انواع جاکارتی تبلیغاتی چرم، قیمت جاکارتی تبلیغاتی چرم و… بیشتر آشنا شوید.

جاکارتی تبلیغاتی چرم         

اما بهتر است قبل از این که پای مسائل تخصصی تر مثل سفارش جاکارتی تبلیغاتی به میان بیاید، کمی در مورد تعریف کلی جاکارتی تبلیغاتی بدانیم. در مورد جاکارتی تبلیغاتی یا غیره باید گفت که نمونه ای مناسب از هدایای تبلیغاتی به شمار میروند، که میتواند به طور گسترده برای انواع اقشار و بیزنس های مختلف به کار گرفته شود. جاکارتی تبلیغاتی به دلیل پر کاربرد بودن میتوانند بسیار تاثیر گذار واقع شوند. با هدیه دادن این محصول به پرسنل خود میتوانید خاطری خوش از کمپانی بر روی ذهن آنها به جای بگذارید. همچنین از طرفی هم هدیه دادن انواع جاکارتی تبلیغاتی چرم به مشتریان نیز، گزینه ای مناسب و بهینه ای به شمار میرود.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

یکی از معروف ترین انواع جاکارتی تبلیغاتی هم اما، جاکارتی تبلیغاتی چرم میباشد. این جاکارتی‌ ها هم از انعطاف‌ پذیری و ماندگاری بالایی برخوردار اند و تنوع رنگی این محصول بسیار بالا میباشد. شما میتوانید این جاکارتی تبلیغاتی را طبق سلیقه‌ ی خود از فاخرگیفت سفارش دهید. جاکارتی تبلیغاتی به راحتی در جیب قرار میگیرد، ضربه ‌گیر دارد، تهویه مناسبی برای کارتها فراهم میکند، از خیس شدن و تغییر شکل کارتها جلوگیری میکند و درنهایت مقاومت زیادی در مقابل کشش و سایش دارد.

جاکارتی تبلیغاتی چرم

جاکارتی تبلیغاتی چرم

انواع جاکارتی تبلیغاتی چرم

شمایی که به دنبال خرید جاکارتی تبلیغاتی از مراکز معتبری مثل فاخر گیفت برای گسترش کسب و کار خود هستید، این نکته را باید بدانید که در زمان سفارش جاکارتی تبلیغاتی چرم، تنها یک گزینه و آپشن پیش روی خود ندارید و از میان انواع جاکارتی تبلیغاتی مختلف، می توانید آن مدلی که دلخواهتان است را برای هدیه دادن به مشتریان خود سفارش دهید. در قسمت پایینی یکسری از انواع جاکارتی تبلیغاتی چرم و غیر چرم را با هم می بینیم.

جاکلیدی تبلیغاتی چرم فلزی

شما می توانید جاکلیدی های فلزی چرمی را با پرداخت قیمت جاکلیدی تبلیغاتی چرمی و با اشکال گوناگون هندسی و هنری به مخاطبانان ارائه دهید و به وسیله ی فلز به ساخت اشکال مرتبط با کسب و کارتان بپردازید و آن را به عنوان یک هدیه یا گیفت تبلیغاتی به مشتریان ارائه کنید.

جاکارتی تبلیغاتی با چرم ترمو

در مورد چرم ترمو که این نوع از انواع جاکارتی تبلیغاتی با آن ساخته می شوند باید گفت که نوعی چرم مصنوعی است که از ترکیب مواد شیمیایی و پیلیمری تشکیل میشود و شباهت زیادی به چرم های طبیعی دارد. چرم مصنوعی ترمو حالتی سوخته و تغییر رنگ یافته دارد که معمولا برای حک کردن مهر یا برند شرکت به کار میرود و جلوی زیبا و دلنشینی به مهر ایجاد شده میدهد.

جا کارتی تبلیغاتی با چرم پوست ماری

این نوع از انواع جاکارتی های چرم، می تواند بدون اشغال جای زیاد به راحتی در جیب و یا داخل کیف دستی شما قرار بگیرد و کارتهای شما را از خطر آسیب دیدگی حفظ کند. طرح پوست ماری به دلیل استحکام بالایی که نسبت به چرم مصنوعی از جنس فوم و پارچه دارد، از محبوبیت بسیار ویژه ای بین مشتریان برخوردار است. نخ های مورد استفاده در این جا کارتی از نوع نخ موم زده می باشد که مقاومت چرم کیف را در محل دوخت چندین برابر می کند. نخ موم زده علاوه بر وصل کردن اجزای کیف به هم، باعث تزیین کار هم می شود.

جاکارتی تبلیغاتی چرم مگنتی یا آهنربایی

انواع جاکارتی تبلیغاتی چرم مگنتی یا آهنربایی، کیفی ایمن برای کارت های بانکی می باشد ترکیب استیل و چرم مرغوب ظاهری بسیار شکیل و جذاب به این جاکارتی ها افزوده است، درب این جاکارتی ها توسط آهنربا هایی که در داخل آن نسب شده است باز و بسته کردن آن را برای استفاده کننده بسیار آسان کرده است همچنین فضای داخل جاکارتی بسیار جا دار است که می تواند تعداد زیادی کارت ویزیت و کارت بانکی را در خود جای دهد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی عمده از تهران

جاکارتی تبلیغاتی چرم

جاکارتی تبلیغاتی چرم

قیمت جاکارتی تبلیغاتی چرم

یکی از موضوعات بسیار مهم که در زمان خرید هر وسیله، محصول یا خدماتی وجود دارد، بحث قیمت آن محصول، وسیله یا خدمات است. به طبع در مورد خرید جاکارتی تبلیغاتی چرمی هم این داستان وجود دارد و قیمت آن یکی از موضوعات مهم برای کسانی که به دنبال سفارش جاکارتی تبلیغاتی برای تبلیغات کسب و کارشان هستند، می باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی و عدم وجود ثبات در قیمت ها نمی توان نرخ مشخصی را برای این جاکارتی ها مشخص کرد. از همین رو در صورتی که به دنبال قیمت جاکارتی تبلیغاتی چرم هستید به شما توصیه می شود که سری به فاخر گیفت بزنید.

خرید جاکارتی تبلیغاتی چرم

از دیگر مباحث بسیار مهم و حائز اهمیت در حوزه سفارش جاکارتی تبلیغاتی هم بحث خرید آن ها که قدم آخر کار از طرف شما است، می باشد. اهمیت بخش خرید جاکارتی تبلیغاتی چرمی از آنجایی می باشد که هر مرکز و هر شرکت تولید کننده هدایای تبلیغاتی ای، از درجه کاری و کیفیت کاری مشخصی برخوردار است که با سطح کیفی کاری شرکت های هدایای تبلیغاتی دیگر متفاوت است و فرق می کند. از همین رو به شما عزیزی که به دنبال تهیه جاکارتی تبلیغاتی هستید توصیه می شود که کار تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی مد نظرتان را به یک شرکت معتبر و کار درست مثل گروه فاخر گیفت بسپارید.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی چرم

در طول مقاله جاکارتی تبلیغاتی چرم مباحثی بیان شدند با این هدف که به شمایی که به دنبال راهی برای گسترش کسب و تان هستید، و به دنبال راهی برای تبلیغات کسب و کارتان می گردید، کمکی هر چند کوچک شده باشد. اگر که تصمیم خود را برای خرید جاکلیدی تبلیغاتی به طور قطعی گرفتید، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت فاخر گیفت بزنید. گروه فاخر گیفت یکی از با تجربه ترین و حرفه ای ترین گروه ها در زمینه تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی در تهران هستند، که شما می توانید برای سفارش جاکارتی تبلیغاتی چرمی، و در کل برای تهیه هر نوع هدیه تبلیغاتی به بهترین شکل، از آن ها کمک بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *