وبلاگ

سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

به دنبال جاکارتی تبلیغتاتی ارزان قیمت هستید؟ سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت، یکی از دغدغه های افراد و صاحبین کسب وکارهایی است که به دنبال راهی برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود هستند، می باشد. روش ها و شیوه های متنوعی وجود دارند که افراد از آن ها برای بازاریابی و مارکتینگ کسب و کار و تجارت خود از آن ها استفاده می کنند. این روش ها هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارند و برخی بسیار مثبت هستند و صاحبین کسب و کار پس از اجرای آن بلافاصله نتیجه تبلیغاتشان را می بینند، و برخی خیلی مثبت واقع نمی شوند. اما یکی از شیوه های بسیار مثبت و اثر گذار مارکتینگ، استفاده از هدایای تبلیغاتی و به خصوص سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت است. برای این که با مطالبی مثل چاپ روی جاکارتی، خرید جاکارتی تبلیغاتی، انواع جاکارتی تبلیغاتی، مزایا جاکارتی تبلیغاتی، سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت و… بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث هم همراه هدایای تبلیغاتی فاخرگیفت بمانید

تعریف جاکارتی تبلیغاتی

پیش از این که یکراست به سراغ سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت برویم، بهتر است که کمی تعریف جاکارتی تبلیغاتی را مروری کنیم. جاکارتی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی لوکس میباشد که از آن برای تنظیم و نظم بخشیدن به انواع کارت‌ها مانند کارت ویزیت و کارت‌های بانکی و سایر کارت‌ها استفاده میشود. از انواع جاکارتی ‌تبلیغاتی برای افزایش طول عمر کارت ‌ها و جلوگیری از آسیب دیدن کارت و مقاومت بیشتر در مقابل خرابی و پاک نشدن چاپ و اطلاعات روی آن ها استفاده می شود . شما میتوانید با مراجعه به سایت فاخرگیفت انواع چاپ روی جاکارتی مانند چاپ نام و لوگوی برند خود را انجام دهید و آنها را به مخاطبان و مشتریان خود هدیه دهید.

جاکارتی تبلیغاتی ارزان

شمایی که به دنبال تولید جاکارتی تبلیغاتی و استفاده از مزایا جاکارتی تبلیغاتی برای گسترش کسب و کار خود هستید، این نکته را باید بدانید که در زمان سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت، تنها یک گزینه و آپشن پیش روی خود ندارید و از میان انواع جاکارتی تبلیغاتی مختلف، می توانید آن مدلی که دلخواهتان است را برای هدیه دادن به مشتریان خود سفارش دهید. در قسمت پایینی یکسری از انواع جاکارتی تبلیغاتی را با هم می بینیم.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

سفارش جاکارتی فلزی ارزان قیمت

جنس این نوع جاکارتی‌ ها كه مي توانید با سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت از آن ها بهره مند شوید از آلومینیوم ساخته شده است و از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است. این نوع جاکارتی‌ قابلیت نگهداری چندین کارت را دارد و بسیار سبک و کاربردی میباشد . این نوع جاکارتی به‌ صورت درب‌ دار طراحی شده‌ است و به‌ راحتی قابل استفاده می‌باشند . قیمت جاکارتی‌های فلزی در مقایسه با جاکارتی پلاستیکی بیشتر بوده زیرا از دوام بالاتری برخوردار هستند. برخی از مدل‌های این جاکارتی‌ها، به‌صورت فلزی با روکش چرم میباشد برخی از این مدل ‌ها قابل شستشو بوده و در برابر امواج موبایل بسیار مقاوم می‌باشد . چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی فلزی و به وسیله دستگاه لیزر انجام می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی فلزی با کمترین قیمت

سفارش جاکارتی چرم ارزان قیمت

در جاکارتی هایی كه از جنس چرم در آن ها استفاده میشود به شما این امکان را میدهند که به راحتی از کارتها و مدارک خود نگهداری کنید. این جاکارتی‌ها معمولا طوری طراحی میشود که مانع از جابجایی و افتادن کارت‌ها میشوند. جاکارتی‌ های چرمی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند . نام و لوگوی برند شما با استفاده از چاپ تامپو لیزر روی جاکارتی‌های چرمی انجام میشود تا به عنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. برای سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت چرمی می توانید به سایت فاخرگیفت مراجعه کنید.

چاپ روی جاکارتی با قیمت ارزان

در ادامه بحث سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت، بهتر است این را بدانید که چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی را می توان بوسیله دستگاه طلاکوب و نقره کوب، یا چاپ لیزری روی جاکارتی انجام داد. از مزایا جاکارتی تبلیغاتی این است که چاپ طلاکوب روی جاکارتی تبلیغاتی زیبایی خاصی به جاکارتی تبلیغاتی میدهد و اگر کسی جاکارتی تبلیغاتی برای کارت ملی خود به همراه داشته باشد، همه افراد لوگویی که روی جاکاتی چاپ شده است را به راحتی دیده  و بخاطر می سپارند. چاپ روی جاکارتی هاي چرمی اغلب بوسیله دستگاه طلاکوب انجام می شود و مشتری باید به این نکته توجه داشته باشد که کیفیت فایل طراحی شده تاثیر مستقیم روی کیفیت چاپ طلاکوب روی جاکارتی تبلیغاتی خواهد داشت. برای اینکه چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید به ریز و درشتی فونت ها و لوگو در فایل طراحی شده توجه ویژه ای کنیم و سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت را به یک مرکز هدایای تبلیغاتی معتبر مثل فاخرگیفت بدهیم.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

مزایای جاکارتی تبلیغاتی ارزان

در طول صحبت سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت، اشاره هایی که به مزایا جاکارتی تبلیغاتی شده، اما برای این که بهتر و بیشتر با این مزایا آشنا شوید، برخی از آن ها در قسمت پایینی این پاراگراف آمده اند.

کارت های هوشمندی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند مستلزم حفظ و نگهداری به صورت یک جا و در یک محل مشخص یا به نوعی نگهدارنده مشخص می باشد، که برای انجام این کار استفاده از جاکارتی تبلیغاتی، بهترین گزینه است.

 اگر در پی برند سازی هستید، در جهت معرفی و قرار گرفتن در اذهان، می توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی و سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت، این کار را انجام دهید. زیرا کاربردی بودن این محصول خود سبب خاص گشتن آن شده و سبب می گردد تا در طی استفاده از این مدارک به طور روزانه هم نام شما برای مصرف کننده و هم تماشای آن توسط دیگران برند کاری شما را معرفی نماید.

این مطلب که قیمت جاکارتی تبلیغاتی ارزان می باشد و نسبت به دیگر هدایا تبلیغاتی قابل خرید برای همگان است را می توان از دلایلی بیان نمود که استفاده و انتخاب این نوع هدیه تبلیغاتی را بیشتر می نماید.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان

امید است مطالب بیان شده در طی بحث سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت مثل تعریف جاکارتی تبلیغاتی، مزایا جاکارتی تبلیغاتی، چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی، سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت و… برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشند. در صورتی که تصمیم به استفاده از هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار و یا تجارت خود گرفته اید و قصد خرید عمده جاکارتی تبلیغاتی از تهران را دارید، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت معتبر فاخرگیفت بزنید. گروه فاخرگیفت یکی از بهترین مراکز تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی هستند که آمادگی دارند سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت را از شما پذیرفته و جاکارتی های تبلیغاتی مدنظرتان را برای شما فراهم نمایند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *