وبلاگ

انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی و در کل انواع تقویم، در دنیای امروزه به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند. دلیل این موضوع هم خیلی واضح و مشخص است. در امروزه روز که زندگی ها به طور کلی شکل ماشینی به خود گرفته اند، زمان و وقت ارزش بیشتری پیدا کرده اند و فهمیدن این که در چه روزی از چه ماه و چه سالی هستیم، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما یک نکته ای که در مورد تقویم ها باید بدانید این است که تنها یک نوع تقویم وجود ندارد و تقویم ها در شکل و انواع گوناگونی در بازار موجود هستند. در ادامه بحث انواع تقویم تبلیغاتی 1402 هم همراه هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت باشید تا بهتر و بیشتر در مورد مسائلی مثل قیمت انواع تقویم تبلیغاتی و… اطلاعات بدست آورید.

انواع تقویم تبلیغاتی 1402

در قدم اول از بحث امروز و پیش از این که به سراغ انواع تقویم تبلیغاتی 1402 یا قیمت انواع تقویم تبلیغاتی برویم، بهتر است که کمی در مورد خود تقویم و گذشته آن صحبت کنیم. تقویم در اصطلاح نجومی، مجموعه ‌ای از اصول و قوانین است که برای تنظیم زمان و تطبیق سال حقیقی (مدت زمان یک دور کامل زمین به دور خورشید) با سال مجازی (مدت زمانی که انسان‌ها در محاسبهٔ سال و تقسیمات آن در تقویم به کار میبرند) و چگونگی تقسیم آن به بخش‌ های کوچکتر، جهت انجام امور کشاورزی، مالی، آیینی، اجتماعی، زناشویی، شرعی و انجام فرایض دینی مورد استفاده قرار ميگیرد كه در زبان فارسی با کلمهٔ (گاهشماری) و در شکل مدون آن با (گاهنامه) مترادف است.

انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی

انسان متمدن در کنار دیگر نشانه‌ های تمدن، از انواع تقويم تبليغاتي و غير تبليغاتي مثل تقویم رومیزی و… به عنوان وسیله ‌ای برای مشخص کردن زمان استفاده کرد. سنگ نبشته‌ ها، کتیبه‌ ها و کنده‌ کاری ‌های ابنیه ميتواند شاهدی محکم بر این مدعا باشد. برای تهیه انواع و اقسام تقویم های تبلیغاتی رومیزی و… می توانید به سایت یکی از بهترین مجموعه های تولید و چاپ کننده هدایای تبلیغاتی، یعنی فاخر گیفت مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

انواع تقویم تبلیغاتی 1402 هم که شما می توانید از مراکز فروش هدایای تبلغاتی معتبر مثل فاخر گیفت آن را خریداری نمایید، یکی از زیر مجموعه های هدایای تبلیغاتی هستند. با این که در کل هدایای تبلیغاتی به علت اجاد احساس ارزشمند بودن در مشتری و ایجاد حس وفاداری در او، موجب جذب شدن او به کسب و کار شما می شوند، اما نکته ای که وجود دارد، این است تاثیر گذاری همه این وسایل به یک اندازه نیست. دلیل این بحث هم این موضوع می باشد که یکسری از هدایای تبلیغاتی که به آن ها هدایای تبلیغاتی کاربردی می گویند، وجود دارند که به علت کاربردی تر بودن، تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می گذارند. تقویم هاي تبلیغاتی 1402 هم در این دسته قرار می گیرد.

دلیل این که انواع تقویم تبلیغاتی هم در دسته هدایای تبلیغاتی پر کاربرد قرار می گیرند این است که همان طور که پیش تر هم گفته شد، دیدن تاریخ و روزی که در آن قرار داریم، ‌مسئله مهمی است، از همین رو افراد، تقویم های تبلیغاتی 1402 را در محل کار یا خانه خود، در جایی قرار می دهند که جلوی چشمشان باشید، و همین موضوع هم باعث می شود که خودشان و یا کسانی که به محل کار یا خانه آن ها سر و کار دارند، با نگاه کردن به روز و تاریخ، تبلیغ شما هم به چشم شان بخورد. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از انواع تقویم تبلیغاتی 1402 را که با پرداخت قیمت انواع تقویم تبلیغاتی می توانید آن ها را تهیه کنید، با هم می بینیم.

انواع تقویم دیواری تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی دیواری ممکن است در هر مکانی از جمله ادارات، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، محل کار و در هر خانه و گوشه ای از دیوار مشاهده گردد. تبلیغات روی تقویم دیواری بازخورد بسیار مثبت دارد به این دلیل که روی دیوار و در معرض دید عموم قرار می گیرد و موجب می شود که تعداد افراد زیادی اتفاقی و یا هدفمند با تبلیغات شما برروی تقویم دیواری مواجه شوند.

انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم جیبی تبلیغاتی

تقویم های جیبی تبلیغاتی برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند بسیار مناسب است . این تقویم ها به راحتی در کیف پول، کیسه های پیامرسان یا کیف های دستی جایگذاری میشود. آنها برای افرادی که به یادآوری در مورد رویدادها و قرار ملاقات هایشان نیاز دارند بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، تقویم های جیبی، ضد ضربه هستند و هیچ اتفاقی برای آنها در مقابل ضربه وارد نمیشد.

انواع تقویم تبلیغاتی رومیزی

تقویم رومیزی را می توانید در کنار سررسید به مشتریان خود هدیه دهید. یکی از خصوصیات مهم تقویم رومیزی این است که روزهای سال را در یک صفحه نمایش می دهد و لازم به ورق زدن نیست. تقویم رومیزی امکان چاپ اختصاصی را دارد. شما می توانید مناسب با سلیقه خودتان تصاویر روی صفحه و فرمت قرار گرفتن اعداد را تغییر دهید و حتی می توانید جمله های مد نظر خود را روی صفحات چاپ کنید. از مزایای تقویم رومیزی میتوان به زیبایی آن و راحتی چک کردن تاریخ ها و روزها اشاره کرد. برای تهیه انواع تقویم تبلیغاتی می توانید به سایت فاخرگیفت مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری

قیمت انواع تقویم تبلیغاتی

مطالبی در طی مقاله انواع تقویم تبلیغاتی مثل انواع تقویم تبلیغاتی 1402 و قیمت انواع تقویم تبلیغاتی بیان شدند که امید است برای شما مفید واقع شده باشد. هر مدیر موفقی می داند که تبلیغات یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری می باشد. هر شرکتی برای تبلیغات خود استراتژی خاصی استفاده می کند که در میان تمامی برنامه های کاری برای تبلیغات حتما فضایی برای هدایای تبلیغاتی وجود دارد و از چاپ تقویم تبلیغاتی استفاده می شود. در واقع برای هر تبلیغ می بایست هدفی در نظر گرفته شود و هزینه ای که برای آن در نظر گرفته می شود به صورت بلند مدت باید به شرکت بازگردانده شود. به همین دلیل است که شیوه های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد. از تبلیغات در فضای مجازی گرفته تا تبلیغ در رسانه ها، روزنامه ها و مجلات و … که می توان از تمامی آن ها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. اما برای شروع که هزینه اضافی نیز نکنید بهتر است از روش های تبلیغاتی عمومی مانند چاپ انواع تقویم تبلیغاتی استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *