در این مقاله به معرفی 10 ایده طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی پرداخته شده است.
این روزها یکی از بهترین راه های تبلیغات هدیه دادن وسایلی است که مردم روی میز کاری خود قرار می دهند و یا اینکه روزانه آن را استفاده می کنند. تقویم رومیزی یکی از وسایلی است که بر روی میز هر کارمندی دیده می شود و ممکن است برای دیدن مناسبت ها و تاریخ روزانه حداقل یکبار آن را مشاهده کند. اگر تقویمی که بر روی میز است به صورت کاملا خلاقانه و جدید طراحی شده باشد می تواند جذابیت آن را چندین برابر کند و همچنین توجه اطرافیان را نیز به خود جذب کند. در اینجا می خواهیم 10 ایده طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم که با توجه به آن می توانید یک تبلیغات ایده آل را تجربه کنید.
10 ایده طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی
با وجود پیشرفت تکنولوژی و گوشی و اینترنت مردم همچنان وابستگی خاصی به برخی از وسایل دارند و هیچ گاه از زندگی بشر حذف نخواهد شد. تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از این وسایل می باشد که هم در محل کار و هم در منازل به چشم می خورد. برنامه ریزی از زندگی کسی حذف نمی شود و افراد برای برنامه ریزی نیاز به تقویم روز دارند. اگر شما این تقویم را به آن ها هدیه تبلیغاتی بدهید قرار است روزانه با برند شما روبرو شوند. بنابراین در صورتی که به نظر شما استفاده از تقویم تبلیغاتی یک گزینه مناسب می باشد از ایده های زیر استفاده کنید تا یک طراحی جذاب برای مشتری رقم بزنید. 10 ایده طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی به شرح زیر می باشد.
در نظر داشته باشید سفارش تقویم تبلیغاتی در فاخر گیفت به دو صورت می باشد. در صورتی که تقویم تبلیغاتی عمومی بخواهید، صفحات این تقویم به صورت آماده می باشد و تنها بخشی از تقویم برای درج لوگو شما بر روی تقویم در نظر گرفته شده است. اگر تقویم رومیزی اختصاصی سفارش دهید می توانید تمامی بخش های آن را به سلیقه خود طراحی کنید.
انتخاب موضوع
ابتدا برای طراحی صفحات تقویم رومیزی می باشد یک موضوع را در نظر داشته باشید صفحات تقویم شما می بایست گویای موضوعی خاص باشند. این موضوع می تواند عامه پسند و عمومی باشد و یا اینکه شرکت شما را به نمایش بگذارد. شما می توانید به دو صورت صفحات تقویم رومیزی را طراحی کنید. اگر تقویم رومیزی آماده تهیه کنید تنها یک بخش کوچک برای درج لوگو دارد اما در صورتی که تقویم اختصاصی سفارش دهید می توانید بخش به بخش سایت را با توجه به سلیقه خود طراحی کنید.
طراحی زیبا
از نظر گرافیکی طراحی شما می بایست خاص و زیبا باشد. انتخاب رنگ ها، فونت ها و تصاویر می بایست با موضوع هماهنگ باشد. یک ظاهر ساده بهتر از یک تقویم شلوغ و عجیب و غریب می باشد.
استفاده از تصاویر
تصویر چندین برابر متن می تواند یک فرد را جذب کند. اگر می خواهید با انتخاب یک تقویم اختصاصی کسب و کار خود را تبلیغ کنید حتما از تصاویر مرتبط با کار خود استفاده کنید. تصویر طراحی را از حالت معمولی خارج می کند و ظاهر هنری به آن می بخشد.
ایجاد یک فضا برای یادداشت
از تقویم رومیزی برای برنامه ریزی استفاده می شود. اگر تقویم فضایی برای نوشتن نداشته باشد کاربر مجبور است برای یادداشت های کوچک روزانه خود از دفتر و یا تقویم دیگری استفاده کند. اگر برای هر برگ بخش کوچکی برای یادداشت قرار دهید میزان دیده شدن شما چندین برابر خواهد شد.
انعطاف پذیری
اگر ممکن است نیاز به تغییر و اصلاح در تقویم داشته باشید، از یک طراحی انعطافپذیر استفاده کنید که امکان اضافه کردن و حذف کردن رویدادها را فراهم کند.
طراحی ظاهر شیک و جدید
تقویم های قدیمی دیگر برای مردم جذاب نیستند و به نوعی تکراری محسوب می شوند. اما با یک ظاهر جدید می توانید تقویم خود را تبدیل به یک رومیزی جذاب کنید. این روزها برای جذاب کردن هدیه های تبلیغاتی از بتن استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات می توانید چندین نمونه کار هدیه تبلیغاتی بتنی را مشاهده کنید.
استفاده از تکنولوژی
امروزه تقویمهای دیجیتالی و نرمافزارهای موبایل محبوب شدهاند. اگر ممکن است تقویم را به صورت دیجیتال ایجاد کنید، از امکانات تکنولوژیک بهرهبرداری کنید. این تقویم ها قیمت بسیار بالایی دارند و می توانید آن ها را برای قشر خاصی از مشتریان خود سفارش دهید.
ایده طراحی تقویم رومیزی ماهانه
10 ایده طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی در بخش پیشین برای شما بیان شد. تقویم های رومیزی تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. یکی از این مدل ها به صورت ماهانه می باشد. تقویم رومیزی ماهانه یک نوع تقویم است که بر اساس ماه های سال سازماندهی می شود. در این تقویم ماه های سال در برگ های جداگانه درج شده و طراحی می شود. این تقویم کمک می کند تا به صورت دقیق و جامع بتوانید به صورت ماهانه برنامه ریزی کنید.
اگر برای تبلیغ کسب و کار خود می خواهید از تقویم های ماهانه استفاده کنید می توانید همین حالا به سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و انواع مختلف آن را مشاهده کنید.