دسته‌بندی نشده

۱۰ فروشگاه برتر فروش هدایای تبلیغاتی

۱۰ فروشگاه برتر فروش هدایای تبلیغاتی

10 فروشگاه برتر فروش هدایای تبلیغاتی در ایران کدام است؟ بی شک یکی از روش های منحصر به فرد و عالی برای جذب مشتری استفاده از هدیه تبلیغاتی است. وقتی هدیه ای به صورت رایگان داده می شود افراد در ذهن خود به دنبال جبران هستند و ترجیح می دهند این پلی که میان مشتری و فروشنده ایجاد شده است همچنان حفظ شود. در بیشتر مواقع این جبران از طریق خرید و یا دریافت خدمات صورت می گیرد. اگر شما نیز تصمیم گرفته اید که از هدیه تبلیغاتی برای برندسازی استفاده کنید در این مقاله می خواهیم 10 فروشگاه برتر فروش هدایای تبلیغاتی در ایران را به شما معرفی کنیم.

لیست فروشگاه های هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در تهران و ایران فاخر گیفت می باشد. شما می توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از مزایای فاخر گیفت این است که تنوع محصول بسیار زیاد است و به راحتی می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

فاخر گیفت سال های زیادی را به صورت حضوری فعالیت کرده است و هم اکنون نیز به صورت اینترنتی فعالیت خود را گسترده است. این مجموعه از ارزان ترین تا گرانترین هدایا را دارد که با توجه به بودجه خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی رضازاده

این فروشگاه عمدتا خودکار تبلیغاتی می فروشد و اگر به دنبال یک هدیه ارزان قیمت هستید می توانید از هدایای تبلیغاتی رضازاده استفاده کنید. البته ست های تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی دیجیتال نیز در این مجموعه موجود است.

هدایای تبلیغاتی تک نگار

شرکت چاپ تک نگار، که فعالیت خود را به عنوان یکی از تولید کننده های انواع هدایای تبلیغاتی از سال ۱۳۷۸ شروع کرده است، نمونه های تبلیغاتی بسیاری را برای بسیاری از شرکت ها و موسسات تولید کرده و با استفاده از نوآوری و خلاقیت بالا، هدایای تبلیغاتی موثری را به صنعت بازاریابی تقدیم نموده است. این مجموعه که از بهترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی است، همواره محصولات سفارشی شما را در بهترین کیفیت ارائه می نماید.

10 فروشگاه برتر فروش هدایای تبلیغاتی

10 فروشگاه برتر فروش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

گروه آونگ صنعت زمان با نام تجاری آونگ زمان شناخته می شود، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی شروع کرده و توانسته است با ارائه عکس های صنعتی و تبلیغاتی خود بر روی تولیدات مختلف، مشتریان خاص و وفاداری را در میان شرکت ها و کسب و کارهای شخصی ایجاد کند. در این مجموعه، انواع چاپ صنعتی از جمله سیلک، تامپو، لیزر، طلاکوب انجام می شود. طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه خود را به آونگ زمان بسپارید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *