وبلاگ

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چیست؟ سوال خیلی از افرادی است که صاحب کسب و کار های مختلف هستند و به دنبال راهی برای تبلیغات کسب و کارشان می باشند، است. دنیای تبلیغات و مارکتینگ، یک دنیای بسیار وسیع و گسترده است و طیف وسیعی از شیوه ها و روش های مختلفی که هر کدام میزان تاثیر مشخصی دارند را شامل میشود. یکی از این شیوه ها و روش های بسیار موثر و پربازده تبلیغاتی هم، استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. از همین رو بسیاری از افراد به دنبال استفاده از این هدایای تبلیغاتی به عنوان روشی برای مارکتینگ و بازاریابی هستند. اگر که می خواهید بیشتر با هدایای تبلیغاتی و نحوه چاپ اطلاعات کسب و کارتان بر روی آن ها آشنا شوید، در ادامه بحث چاپ سابلیمیشن چیست هم همراه فاخرگیفت بمانید، تا بیشتر با مسائلی مثل این که چاپ سابلیمیشن چیست، کاربرد چاپ سابلیمیشن، چاپ هدایای تبلیغاتی با سابلیمیشن و لیست قیمت چاپ سابلیمیشن آشنا شوید.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

پیش از این که به صحبت درباره چاپ سابلیمیشن چیست بپردازیم، بد نیست که کمی خود چاپ را مروری کنیم. چاپ کردن بر روی سطوح مختلف، یکی از فعالیت های بسیار قدیمی و دیرینه در تاریخ بشر است. انسان ها از آغاز تمدن و شهر نشینی، و حتی در بعضی مناطق پیش از شروع تمدن و شهر نشینی، اقدام به چاپ بر روی سطوح مختلف می کرده اند. روش ها و شیوه های مختلفی برای چاپ متون، علامت ها، نشانه ها و در کل هر گونه نوشته بر روی سطوح مختلف وجود دارند، که از آن ها می توان به انواع و اقسام روش های چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ مرکبی،‌ چاپ سیلک، چاپ جوهر افشان و… اشاره کرد. اما یکی از پر استفاده ترین شیوه های چاپ دیجیتال در دنیای امروزه که برای چاپ نوشته های دلخواه صاحبین کسب و کار های مختلف بر روی هدایای تبلیغاتی مد نظرشان مورد استفاده قرار میگیرد، چاپ سابلیمیشن است.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چیست؟

کسب اطلاعات بیشتر: لباس کار تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن

اما در پاسخ به این سوال که چاپ سابلیمیشن چیست باید گفت کخ سابلیمیشن در لغت به معنای تصعید است و به روشی گفته می شود که به کمک انتقال حرارت جوهرجامد را مجبور به تصعید و تبدیل به حالت گازی می کنند تا این جوهر به عمق تار و پود پارچه نفوذ کند و طرح مورد نظر را بر روی پارچه یا اجسام دیگر چاپ می کند. دستگاه سابلیمیشن جوهر را بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می کند و سپس این طرح از کاغذ برروی متریال با حرارت بالای 350 تا 400 درجه فارنهایت در دستگاه پرس حرارتی منتقل می شود. در این روش طی یک فرایند شیمیایی ذرات جامدی جوهر به حالت گاز تبدیل می شوند و در نهایت کار چاپ انجام می شود. چاپ سابلیمیشن یک روش ساده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و به راحتی می توان برای شخصی سازی و تبلیغات محصولات و برندها از آن استفاده کرد.

کاربرد چاپ سابلیمیشن‌

در قسمت قبلی با هم خواندیم که چاپ سابلیمیشن چیست، و تا حد زیادی هم مشادهده کردیم که چگونه انجام می شود. چاپ سابلیمیشن به دلیل مناسب بودن و سرعت انجام کار بالا، و کیفیت خوب چاپ، برای چاپ متون و نوشته های مختلف، بر روی سطوح گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو می توان گفت که کاربرد چاپ سابلیمیشن با توجه به موارد موجود در لیست قیمت چاپ سابلیمیشن بسیار زیاد است. برای آشنایی بهتر و بیشتر شما عزیزان با کاربرد های چاپ سابلیمیشن، یکسری از آن ها در قسمت پایینی جمع آور شده اند.

 تابلو های اعلانات: اولین مورد از کاربرد چاپ سابلیمیشن که شما طبق لیست قیمت چاپ سابلیمیشن می توانید از آن استفاده کنید، و بد نیست که در کنار این که چاپ سابلیمین چیست، با آن هم آشنا شوید،‌ چاپ بر روی تابلو های اعلانات و راهنماها در نمایشگاها يا ساير مکان ها است.

 لباس ها: یکی از ویژگی هایی سابلیمیشن که در کنار این که چاپ سابلیمیشن چیست، آن را هم باید بدانید، این است که به کمک شیوه سابلیمیشن چاپ بر روی همه چیز از تیشرت ها و پیراهن ورزشی گرفته تا کیف های دستی و کلاه ها، ممکن شده است. تیشرت تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چیست؟

اشیاء یا محصولات سخت و محکم: محصولات سخت و محكم، از جمله پدهای موس، جاکلیدی ها، قاب های موبایل، ظروف حیوانات خانگی، صفحات کلید برق و غیره، از وسایلی هستند که می توان به کمک چاپ سابلیمیشن از آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد.

چاپ عکس ها: يكي دیگر از موارد کاربرد چاپ سابلیمیشن که می توان آن را به نوعی چاپ هدایای تبلیغاتی با سابلیمیشن دانست، چاپ عکس ها و تصاویر است، از چاپ سابلیمیشن برای چاپ بر روی کادوهای شخصی مثل آهنربا، قاب عکس های دیواری و لباس های عکس دار گرفته تا پرده های عکس دار، ميتوان استفاده کرد.

چاپ هدایای تبلیغاتی با سابلیمیشن

همان طور که پیش تر هم در پاسخ به سوال چاپ سابلیمیشن چیست به آن اشاره شد، چاپ سابلیمیشن یکی از شیوه های چاپی است که از آن می توان برای چاپ نوشته ها و متون مختلف بر روی وسایل و لوازم مختلف استفاده کرد. به همین خاطر چاپ سابلیمیشن که در بخش چاپ سابلیمیشن چیست هم با آن آشنا شدیم، یکی از شیوه های چاپی است که میتوان متون و نوشته های مختلف را به کمک آن بر روی هدایای تبلیغاتی چاپ کرد. در دنیای تبلیغات و مارکتینگ و هدایای تبلیغاتی می توان از چاپ سابلیمیشن برای چاپ بر روی انواع لباس ها و پوشاک تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و… استفاده کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: کلاه تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن

لیست قیمت چاپ سابلیمیشن

امید است مطالب بیان شده در طی مطلب چاپ سابلیمیشن چیست، مقل همین پاسخ سوال چاپ سابلیمیشن چیست، کاربرد چاپ سابلیمیشن، چاپ هدایای تبلیغاتی با سابلیمیشن و لیست قیمت چاپ سابلیمیشن برای شما مفید واقع شده باشند. اگر که به فکر استفاده از چاپ سابلیمیشن برای چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی مد نظرتان هستید، به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت فاخرگیفت که یکی از بهترین و حرفه ای ترین مراکز در حوزه چاپ انواع و اقسام هدایای تبلیغاتی می باشد، بزنید، و به کمک آن ها چاپ سابلیمشن را بر روی هدایای تبلیغاتی مد نظرتان پیاده نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *