ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

هدایای تبلیغاتی شرکتی را از کجا بخریم؟ یکی از عمومی ترین هدیه های تبلیغاتی، هدیه هایی می باشد که شرکت ها به کارمندان و مشتریان خود می دهند. این کار با هدف برند سازی و جذب مشتری صورت می گیرد. با توجه به هدف می خواهیم بدانیم که هدایای تبلیغاتی شرکتی را از کجا بخریم که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم اینکه تنوع محصولات آن بالا باشد. هدایای تبلیغاتی عموما با اقلام فیزیکی گفته می شود که بر روی آن ها لوگو و نام شرکت شما درج می شود و کسب و کار شما را تبلیغ می کند.

حتی در مدرن ترین جوامع نیز هنوز هم از هدیه تبلیغاتی که یک روش سنتی محسوب می شود، استفاده می کنند چرا که هدایای تبلیغاتی یک تماس فیزیکی با مشتری برقرار می کنند و نام شرکت شما با سرعت بالاتری می تواند برند شود. اما مهم ترین سوال برای مدیران شرکت ها این است که هدایای تبلیغاتی شرکتی را از کجا بخریم؟

مجموعه فاخر گیفیت یکی از برترین شرکت های تولید و پخش هدایای تبلیغاتی می باشد که می تواند برای انتخاب هدیه تبلیغاتی شرکتی شما گزینه مناسبی باشد. شما عزیزان می توانید انواع هدیه های تبلیغاتی را در این مجموعه با مناسب ترین قیمت تهیه کنید و اقدام به برند سازی کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی شرکتی

هدیه مناسبتی: یکی از بهترین روزهای هدیه دادن به کارمندان در مناسبت های ختلف است. این هدایا می تواند برای جشن گرفتن سالگرد کسب و کار باشد و یا برای دورهمی های شش ماهه در سال. هدایای مناسبتی مناسب برای کارمندان است و می توانید به عنوان هدیه تولد نیز از این هدایا استفاده کنید.

هدایای گروهی: هدایای گروهی، هدایایی است که به همکاران یا کارمندان اعطا می‌شود و معمولا یک هدیه واحد است که توسط یک گروه کامل تأمین مالی می‌شود. یک هدیه گروهی می‌تواند موقعیت شغلی را تثبیت کند و تأثیر شخصی بر گیرندگان را افزایش دهد.

هدایای شخصی: برخی دیگر از هدایای مناسب برای شرکت ها هدایای شخصی می باشد که برای ترفیع درجه، کادو تولد و ... می توانید از پک های تبلیغاتی که شامل اقلام قابل استفاده می باشند استفاده کنید.

مزایای هدایای تبلیغاتی شرکتی چیست؟

یکی از مهم ترین مزیت اهدای هدایای تبلیغاتی شرکتی از کجا بخریم، شناخت و به خاطر سپردن برند و همچنین استفاده از کسب و کار شما است. 88٪ از گیرندگان محصولات تبلیغاتی، نام تبلیغ‌کننده روی محصولات را به خاطر می‌آورند. شناخت برند معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که افراد می‌توانند محصولات یا کالاهای شما را شناسایی کرده و آن را با ویژگی‌های خاصی مرتبط کنند.

هدایای تبلیغاتی شرکتی را از کجا بخریم؟

هدایای تبلیغاتی شرکتی را از کجا بخریم؟

هدیه دادن به مشتریان سیگنال‌های برند شما را در اطراف منتشر می‌کند. افراد بیشتری نام برند را می‌بینند و آن را با کیفیت هدیه ارائه شده تطابق می‌دهند. هر بار که شخصی از محصول تبلیغاتی شما، که می‌توان یک خودکار، جاکلیدی یا حتی یک پاپ سوکت باشد، در اطراف فرد دیگری استفاده می‌کند، برند شما را به اشتراک گذاشته و آن را تایید می‌نماید.

یکی از دیگر مزیت‌های مهم هدایای تبلیغاتی شرکتی حفظ مشتری قدیمی است. اگر هدایای مناسبتی رایگان را ارائه بدهید مشتریان شما نسبت به خرید از کسب و کارتان ترغیب خواهند شد. مثلاً اهدای هدیه در سالگرد راه‌اندازی یک شرکت باعث می‌شود که مشتری احساس ‌کند که مورد قدردانی و درک قرار گرفته است، زیرا جزئیات کسب‌وکار را با یک هدیه مادی بیان می‌کنید.

هدایای تبلیغاتی شرکتی را از کجا بخریم؟

هدف از تبلیغات برندسازی می باشد بنابراین بهتر است هدیه ای خریداری شود که ماندگار باشد و حداقل چندین سال توسط مشتریان و کارمندان استفاده شود. یکی از بهترین راه ها این است که لوازم مورد استفاده در شرکت مانند ست های رومیزی، لیوان های شخصی و یا خودکارهای تمامی کارمندان یکسان و مزین به لوگو شرکت باشد. 

همچنین می توانید با هدیه دادن یک ماگ تبلیغاتی و یا فلاسک تبلیغاتی به مشتریان خود حداقل به مدت یک سال در مقابل چشم مشتریان خود باشید. به همین سادگی می توان برند خود را در میان مشتریان محبوب کرد. اگر برای شما هم مشکل این است که هدایای تبلیغاتی شرکتی را از کجا بخریم پیشنهاد ما فاخر گیفت می باشد که می توانید به راحتی بهترین گزینه را برای تبلیغات خود استفاده کنید.

 

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان