دسته‌بندی نشده

مقایسه خودکار و روانویس تبلیغاتی

مقایسه خودکار و روانویس تبلیغاتی

با مقایسه خودکار و روان نویس تبلیغاتی در خدمت شما هستیم. اگر سری به هدایای تبلیغاتی زده باشید حتما متوجه شده اید که در میان خودکارهای تبلیغاتی روانویس تبلیغاتی نیز مشاهده می شود و البته قیمت بالاتری دارند. در این بخش می خواهیم در مورد این دو نوع هدیه صحبت کنیم و ویژگی های هریک را به صورت جداگانه بررسی کنیم. دلیل استفاده از خودکارهای تبلیغاتی این است که بسیار اقتصادی می باشند و کاربرد بسیار زیادی دارد. هدیه تبلیغاتی ارزان گزینه ای مناسب برای انواع کسب و کارها می باشد که با کمترین هزینه می توانید برندسازی خود را آغاز کنید. 

خودکار وسیله ای است که اکثر افراد دنیا به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و حتی خانه دارها نیز روزانه حداقل یکبار از این وسیله استفاده می کنند و در کیف دوشی تمامی افراد یک خودکار پیدا می شود. همه ما می دانیم بهترین مکان برای تبلیغات مکان های شلوغ است. 

تاثیر خودکار و روانویس بر تبلیغات

اگر قصد ارائه هدیه تبلیغاتی را دارید و مخاطبین شما عام هستند می بایست هدیه ای انتخاب کنید که عموم مردم از آن استفاده می کنند. خودکار هدیه ای است که عموم مردم از آن استفاده می کنند بنابراین گزینه خوبی برای تبلیغات محسوب می شود. حال در صورتی که بودجه کافی برای این کار دارید می توانید از روانویس استفاده کنید که قیمت بالاتری دارد اما مطمئن هستید که مشتری حتما آن را نگهداری می کند و از آن استفاده می کند.

زمانی که سخن از قیمت مناسب برای محصول می شود بسیاری از مدیران در فکر فرو می روند که آیا هدیه گرانقیمت بخرند و یا با هدیه ارزان قیمت اقدام به برندسازی کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که مردم هدیه گرفتن را دوست دارند و اگر این هدیه کاربردی و گران باشد قطعا از آن استفاده خواهند کرد. اما این دلیل بر بی اهمیت بودن هدیه ارزان نیست. با انتخاب یک هدیه مناسب می توانید مشتریان خود را پیدا کنید.

مقایسه خودکار و روان نویس تبلیغاتی

مقایسه خودکار و روان نویس تبلیغاتی

مقایسه خودکار و روان نویس تبلیغاتی

این که تصور کنید روان نویس تبلیغاتی بهتر از خودکار تبلیغاتی است که تصور غلطی می باشد. خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت تر است اما شما می توانید تعداد بیشتر خرید کنید و مخاطبین بیشتری را تحت تاثیر قرار دهید. اگر مخاطبین شما جدید هستند بهتر است از خودکار تبلیغاتی استفاده کنید. مثلا فرض کنید که در یک نمایشگاه شرکت کرده اید و می خواهید برند خود را به مدعوین نمایش دهید. در این صورت خودکار گزینه مناسب تری است. مدیران با توجه به نوع تبلیغ و هزینه مد نظر می توانند نام برند و شرکت خود را بر روی هدیه تبلیغاتی درج کنند.

در صورتی که مشتریان شما ثابت هستند و یا تعدادی مشتری قدیمی دارید که می خواهید برای تبلیغات هدیه ای را برای آن ها در نظر بگیرید پیشنهاد ما استفاده از روانویس تبلیغاتی است. شما عزیزان برای مشاهده لیست قیمت و خرید خودکار و روانویس تبلیغاتی می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *