دسته‌بندی نشده, وبلاگ

شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی

بهترین شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی

شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی شرکتی است که می تواند انواع سررسید های تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب و پر کاربرد ترین کند. همه افراد هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست دارند چرا که می تواند خاطرات بسیار خوشی را برای ما رقم بزند و ماندگاری بالای در ذهن داشته باشد. یکی از مهم ترین نوع هدیه ها، هدایای تبلیغاتی هستند که در آینده کاری شرکت ها و برند های مختلف تاثیر زیادی دارند و می توانند باعث توسعه و پیشرفت در این کسب و کار ها بشوند. از این رو امروزه بسیاری از شرکت ها و برند های مختلف به فکر هدایای تبلیغاتی و تقدیم کردن آن ها به کارمندان و یا مشتریان شرکت می باشد.

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و با یکدیگر فرق می کنند. از جمله این هدایا می توان به فلش تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، جا کارتی تبلیغاتی و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. اما یکی از مهم ترین نوع هدایای تبلیغاتی شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی می باشد. برای این که با شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی و عناوین دیگری مانند چاپ سررسید و تقویم رو میزی، قیمت سررسید ۱۴۰۲ و ... بیشتر و هر چه بهتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با سایت فاخرگیفت بمانید.

بهترین شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی

همان طور که اشاره شد یکی از محبوب ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی، سررسید های تبلیغاتی می باشند. سررسید های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و برای این که با شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید بهتر است انواع این سررسید ها را بشناسید. در ادامه برخی از آن ها به شما معرفی شده اند:

کسب اطلاعات بیشتر: مزایای تبلیغات با سالنامه

بهترین شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی

بهترین شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی

انواع سررسید ها بر اساس نوع صحافی:

صحافی دوخت: اولین مورد در ارتباط با شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی و انواع آن ها را می توان به سررسید های با صحافی دوخت اختصاص داد. صحافی دوخت بیش ترین کاربرد را در بین تمامی سررسید های موجود بر اساس نوع صحافی دارد. همان طور که از نام آن ها نیز می توان تشخیص داد این نوع از سررسید ها با استفاده از یک دوخت به هم دیگر متصل می شوند.

صحافی سیمی: یکی دیگر از انواع سررسید ها بر اساس نوع صحافی که مربوط به شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی نیز می شود، صحافی سیمی است. صحافی سیمی از جمله صحافی هایی است که ظاهری منحصر به فرد و یا به عبارتی دیگر خاص دارد. چرا که برگه ها پانچ شده است و فنر از بین آن ها رد شده است که علاوه بر زیبایی یاعث شده است که استفاده از آن نیز راحت تر و آسان تر شود.

صحافی چسب: در مورد بعدی در ارتباط با شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی و انواع آن می توان به صحافی چسب اشاره نمود. صحافی چسب نوعی صحافی است که می توان آن را همراه صحافی دوخت استفاده نمود تا دوام و ماندگاری سررسید ها بیشتر شود. همچنین بهتر است بدانید که صحافی چسب به نوع چسب سرد و چسب گرم تقسیم بندی می شود. چسب گرم از آن جایی ‌که کیفیت بسیار بیش تر و بالا تری نسبت به چسب سرد دارد و می تواند گرمای خاصی به کاغذ ببخشد، طبیعتا قیمت بیشتری نیز دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای خرید سررسید تبلیغاتی

صحافی کلاسور: از دیگر انواع سررسید های مربوط به شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی می توان به سررسید های با صحافی کلاسور اشاره نمود. این نوع از صحافی ها شباهت بسیار زیادی با صحافی های سیمی دارند و مانند آن فنر از کاغذ پانچ شده عبور کرده است. مهم ترین ویژگی و یا مزیت سررسید های با صحافی کلاسور این است که می توان به آن ها کاغذ اضافه و یا کم کرد که این موضوع باعث شده است تا این نوع از کلاسور ها محبوبیت بالایی داشته باشند.

چاپ سررسید و تقویم رو میزی

مورد بعدی در رابطه با چاپ سررسید و تقویم رو میزی می باشد. همان طور که مشاهده کردید انواع سررسید های مربوط به شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی از لحاظ نوع صحافی به شما معرفی شدند اما بهتر است به این موضوع نیز توجه داشته باشید که سررسید ها را می توان بر اساس جنس جلد آن ها نیز تقسیم بندی نمود. به عنوان مثال می توان به این موضوع اشاره کرد که یکی از انواع سررسید ها بر اساس جنس جلد که توسط شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی طراحی می شود، جلد های چرم می باشند.

بهترین شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی

بهترین شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی

جلد های چرم یکی از بهترین جلد های موجود می باشند و کیفیت بسیار زیادی دارند. چرم ها نیز به دوسته اصل و غیر اصل تقسیم بندی می شوند که طبیعتا می توان گفت که چرم اصل از کیفیت بهتر و در نتیجه آن قیمت بالا تری برخورد دار می باشد. یکی دیگر از انواع سررسید ها بر اساس جنس جلد که با شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی ارتباط دارد را می توان به سررسید های با جنس جلد سلفونی اختصاص داد.

کسب اطلاعات بیشتر: نکات طراحی صفحات سررسید تبلیغاتی

سلفون یکی از پر کاربرد ترین جنس های به کار رفته شده در چاپ سررسید و تقویم رو میزی می باشد و می تواند ماندگاری سررسید ها را تا حد زیادی بیشتر کند. شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی، سررسید های با جنس سلفون را در رنگ های مختلفی طراحی کرده است که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از آن ها را انتخاب نموده و از آن ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب استفاده کنید.

شرکت چاپ سررسید ۱۴۰۲

امید است مطالب بیان شده در طی شرکت چاپ سررسید تبلیغاتی و مطالب دیگری نظیر چاپ سررسید و تقویم رو میزی، قیمت سررسید ۱۴۰۲ و ... به اندازه کافی برای شما مفید بوده و در بالا بردن سطح آگاهی شما موثر بوده باشد. به طور کلی قیمت سررسید ۱۴۰۲ را نمی توان به همین راحتی تعیین کرد چرا که به موارد زیادی از جمله جنس جلد، نوع صحافی و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد اما شما می توانید برای اطلاع دقیق تر از قیمت آن ها به سایت فاخر گیفت که یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت های چاپ سررسید تبلیغاتی می باشد و انواع هدایای تبلیغاتی دیگر می باشد، مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت سررسید ۱۴۰۲ نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *