دسته‌بندی نشده

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ بخش هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت یکی از بخش های فعال در مزینه ارائه انواع هدیه تبلیغاتی می باشد که یکی از محصولات آن ساک دستی تبلیغاتی است. این محصول یک وسیله تبلیغاتی و کاربردی است که برای تمامی صنف های کاری قابل استفاده است. ساک های پارچه ای دارای انواع گوناگونی هستند که می توانید نام برند خود را بر روی آن درج کنید و محصولات خریداری شده توسط مشتری را درون این ساک ها قرار دهید.

بسیاری از افراد نمی دانند ساک دستی تبلیغاتی چیست؟ و چه تاثیری می تواند بر برندسازی شما داشته باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی ها و کاربرد این هدیه ارزان قیمت به بحث و بررسی بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت این هدیه تبلیغاتی و محصولات مشابه می توانید به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و یا با شماره 09125373413 تماس بگیرید.

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟ این سوال ممکن است برای شمایی که می خواهید یک هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید پیش آمده باشد. بیایید با یک مثال به این سوال پاسخ دهیم. فرض کنید که به یک فروشگاه کیف و کفش مراجعه کرده اید و محصولی را از آن خریداری کرده اید اما نیاز است که آن را تعویض کنید و یا با فروشنده تماسی داشته باشید. تنها کافیست شماره را از روی ساک دستی که حاوی خرید شما بود بردارید و یا حتی آدرس دیگر شعب این فروشگاه را بر روی ساک دستی مشاهده کنید. این یک تبلیغات گسترده برای برندسازی شما محسوب می شود.

ساک دستی وسیله پرمصرفی است. زیرا وسیله ای مناسب برای انتقال کالاهایی است که در کیف جا نمی شوند. همچنین به دلیل مقاومت بالایی که دارند به مراتب مورد استفاده قرار می گیرند. ساک دستی تبلیغاتی به دلیل کاربرد زیادی که دارد روزانه ممکن است توسط افراد مختلف در جای جای شهر دیده شود و این یک تبلیغات گسترده بصری برای شما محسوب می شود. از مهم ترین مزایای ساک دستی تبلیغاتی می توان به تنوع رنگی بالا، قیمت پایین و مقاومت بالای آن اشاره کرد.

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی یک هدیه عمومی

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟ پاسخ این سوال داده شد. حال می خواهیم بدانیم که این هدیه در کجا کاربرد دارد. از ساک دستی می توانید حتی به مناسبت های گوناگون نیز استفاده کنید. بدین صورت که شما می توانید هدیه تبلیغاتی خود را درون این ساک دستی قرار دهید و به مشتریان هدیه بدهید. بر روی تمامی ساک دستی ها نام برند شما و شماره تماس شما درج می شود.

مناسبت دیگری که می توانید از ساک دستی استفاده کنید شب یلداست. بسیاری از افراد به دنبال هدیه تبلیغاتی شب یلدا هستند که به مشتریان خود هدیه بدهند. پیشنهاد می کنیم پک یلدایی خود را درون این ساک دستی های زیبا قرار دهید و به مشتریان بدهید.

نمایشگاه مکانی است که از مکان های مختلفی حضور پیدا می کنند که با یک پک تبلیغاتی می توانید آن ها را به مشتری تبدیل کنید. بدین ترتیب که برای برندسازی لازم است که ابتدا خود را معرفی کنید. شما می توانید بروشورهای تبلیغاتی خود را درون ساک دستی تبلیغاتی به مشتریان هدیه بدهید.

کیسه پارچه ای تبلیغاتی چیست؟

کیسه های پارچه ای که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند از تنوع بالایی برخوردارند. این کیسه ها در شکل های گوناگونی تولید می شوند و به عنوان ابزارهای تبلیغاتی مناسبی به کار می روند. در واقع چاپ ساک تبلیغاتی امروزه بسیار راهگشا می باشد. زیرا این ساک ها با توجه به ویژگی های زیادی که دارند از محبوبیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل گرایش مردم به استفاده از آن ها زیاد می باشد. پرکاربرد ترین این کیسه ها عبارتند از:

  1. کیسه پارچه ای با دسته بند دار
  2. کیسه تبلیغاتی پارچه ای با دسته بغل کاست
  3. کیسه پارچه ای با دسته ته کاست
ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

در بخش های پیشین بیان کردیم که ساک دستی تبلیغاتی چیست؟ در این بخش می خواهیم در مورد کاربرد ساک دستی تبلیغاتی به بحث و بررسی بپردازیم ساک دستی ها مزایای ویژه ای دارند که در ادامه آن ها را بیان می کنیم. این هدیه تبلیغاتی از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است و هنوز هم جزو بهترین گزینه ها برای تبلیغات ارزان قیمت است:

  1. چاپ بر روی این کیسه ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
  2. امکان چاپ طرح و نام و نشان شرکت ها بر روی این ساک ها.
  3. مقاومت بالا و تحمل وزن های زیاد
  4. مقاومت در برابر پارگی حتی در هنگام کشیدگی
  5. مناسب جهت تبلیغات در سطحی وسیع
  6. تنوع بالای رنگی و جذابیت این رنگ ها
  7. مناسب جهت محافظت از محیط زیست
  8. سرعت بالای تولید و قیمت مناسب آن ها
  9. ماندگاری بالای ساک های سوزنی
  10. مناسب جهت عرضه هدایای تبلیغاتی
  11. مناسب استفاده در بوتیک، فروشگاه و نمایشگاه ها
  12. قابلیت چاپ طرح های گوناگون و با کیفیت
  13. ساک های سوزنی انعطاف پذیری بالایی دارند.
  14. عمر این ساک ها به چند سال نیز می رسد.
  15. به کرات قابل استفاده می باشند.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *