ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک

این که بهترین هدایای تبلیغاتی بانک چه می باشد، سوالی است که برای خیلی از افرادی  بانکدار هستند و یا در بانک ها کار می کنند وجود دارد. در دنیای امروزه بانک ها تبدیل به بخشی اساسی از زندگی انسان ها شده اند و به جرات می توان گفت که بدون آن ها امکان زندگی و گذران امور در هیچ جای دنیا وجود نخواهد داشت. بخاطر اهمیت بالای بانک ها در دنیای امروزه، در شهر های مختلف از کوچک ترین شهر های دنیا تا بزرگ ترین آن، شعب بانک هایی را شاهد هستیم، که هر کدام از این شعب هم تعداد مختلفی از کارمندان را در خود جای داده اند. هر کدام از این بانک ها هم برای قدردانی از کارکنان و مشتریان شان، یا برای جذب مشتریان جدید، از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. برای این که با هدایای تبلیغاتی و به خصوص مطالبی مثل بهترین هدایای تبلیغاتی بانک، هدایای تبلیغاتی بانک ها، خرید بهترین هدایای تبلیغاتی بانک و... آشنا شوید، در ادامه بحث بهترین هدیه تبلیغاتی بانک هم همراه فاخرگیفت بمانید.

مناسب ترین هدیه تبلیغاتی بانک

بیاید تا در قدم اول از بحث بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها، کمی در مورد تعریف این سبک از هدایای تبلیغاتی بدانیم. شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که به یک موسسه مالی مراجعه کرده و ‌هدیه تبلیغاتی از آن دریافت کرده باشید. اگر جزء این دسته از افراد هستید، حتما از اثرات مثبت هدیه تبلیغاتی ‌برای موسسات مالی آگاه هستید. ‌هدیه تبلیغاتی برای ‌شرکت‌ های بیمه و بانک ‌ها می‌توانند مثال بسیار واضحی از این هدایا به شمار بروند. ‌‌هدیه تبلیغاتی برای بانک‌ها  و ‌شرکت‌های بیمه‌ای حتما نباید محصولی گران قیمت باشد. بلکه محصولی باشد که فرد دریافت کننده بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کرده و از آن استفاده مناسبی داشته باشد. شما برای خرید بهترین هدایای تبلیغاتی بانک می توانید به سایت و فروشگاه اینترنتی گروه کاربلد فاخرگیفت مراجعه نمایید.

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک چیست؟

این را جالب است در مورد بهترین هدایای تبلیغاتی بانک بدانید که انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی اعلام کرده، بیش از 80% افراد مایلند از خدمات شرکت و سازمانی بهره ببرند که شیوه هدایای تبلیغاتی را برای بازاریابی خود استفاده کرده‌اند و هدیه‌ای درخور پیشکش کرده‌اند. هدایای تبلیغاتی به ذات خود، جذاب، مفید و کاربردی هستند و در عین حال می توانند سرشار از مهر و احساس نیز باشند. هدایای تبلیغاتی دو جنبه دارند یک جنبه حرفه ای، بیزینسی و برندینگی که ارتباط مستقیمی با حوزه کسب و کار و فرایند های مارکتینگ و برندینگ کسب و کارها دارند و جنبه دیگر جنبه حسی و عاطفی هدایا است. در قسمت پایینی یکسری از انواع هدایای تبلیغاتی قابل تهیه از سایت معتبر فاخرگیفت را در زیر با هم مشاهده می کنیم.

کسب اطلاعات بیشتر: مزایای تبلیغات با سالنامه

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک 1401

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک 1401

کیف و محصولات چرمی: کیف های تبلیغاتی برای کاربرد های متفاوت و در اندازه های مختلف تولید می شود. از این کیف ها می توان به عنوان کیف پول، کیف دسته چک و یا کیف اداری استفاده کرد. با چاپ لوگو و نام بانک مورد نظرتان برای تبلیغ، یک هدیه ی ارزشمند به مشتریان یا کارکنان خود داده اید.

فلش مموری تبلیغاتی: از بهترین هدایای تبلیغاتی بانک می توان فلش مموری تبلیغاتی را نام برد. فلش مموری یک وسیله ی پرکاربرد است که قیمت مناسبی هم دارد. شما می توانید فلش مموری های اختصاصی با نام برند یا لوگوی بانک خود را از طریق سایت فاخرگیفت سفارش داده و به کارکنان یا مشتریان تان آن را هدیه دهید.

تقویم رومیزی: عموما با فرا رسیدن سال نو دادن تقویم رومیزی تبلیغاتی به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها به مشتریان، بین بانک ها و موسسات مالی رواج دارد. تقویم های تبلیغاتی برای یک سال روی میز کار یا خانه ی افراد باقی می ماند و یک تبلیغ خوب برای بانک و کسب و کار شما محسوب می شود.

ست های مدیریتی: اکثرا هدایای تبلیغاتی بانک به مدیران خود بسیار خاص و ویژه است. برای این منظور بانک ها معمولا از ست های مدیریتی الکترونیکی، ست های مدیریتی لاکچری، ست های مدیریتی نفیس، ست های مدیریتی رومیزی و.... استفاده می کنند..

جا کارتی تبلیغاتی: از بین بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها، جا کارتی یکی از مهم ترین هاست. از جا کارتی تبلیغاتی می شود به عنوان نگهدارنده کارت های بانکی و مدارک شناسایی خود استفاده کرد. بیشتر افراد امروزه از کارت بانکی به جای پول نقد استفاده می کنند. برای همین داشتن یک جاکارتی زیبا و شیک یک تبلیغ عالی برای بانک شما است.

جا کلیدی: یکی دیگر از هدایای کاربردی با قیمت مناسب جا کلیدی است. جا کلیدی تبلیغاتی در انواع مختلف فلزی، چوبی، چرمی و پلاستیکی تولید می شود. این هدیه تبلیغاتی می تواند تا مدت طولانی قابل استفاده باشد.

خودکار و روان نویس: بسیاری از مردم دوست دارند یک خودکار یا روان نویس خاص همراه خود داشته باشند. برای همین خودکار و روان نویس از جمله محصولات تبلیغاتی پرطرفدار است. پس شما می توانید با خرید بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها از سایت معتبر فاخرگیفت یک خودکار تبلیغاتی با نام و لوگوی بانک یا کسب و کارتان به آن ها هدیه دهید و تاثیر آن را در جذب مشتری مشاهده کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک 1401

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک 1401

پاور بانک: یک وسیله کاربردی که می توان آن را به عنوان یک هدیه ی خاص و ماندگار برای بانک و موسسه مالی شما بکار برد. امروزه با توجه به تعداد زیاد وسایل مورد نیاز شارژی از جمله موبایل، پاور بانک ها کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. پاور بانک سبک و قابل حمل بوده از این رو می تواند یک هدیه ی محبوب و دوست داشتنی برای مشتریان شما باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت ست مدیریتی دیجیتال

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی بانک

بخشی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانکدارها در این مقاله یعنی بهترین هدایای تبلیغاتی بانک و مطالبی مثل بهترین هدایای تبلیغاتی بانک، هدایای تبلیغاتی بانک ها، خرید بهترین هدایای تبلیغاتی بانک و... برای شما گردآوری شده بود تا راهنمای مناسبی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی تأثیرگذار باشد. علاوه بر این محصولات، شما می‌توانید هر هدیه تبلیغاتی دیگری را به صورت سفارشی با نام شرکت خود آماده کرده و مخاطبان ویژه ارائه کنید. برای این که بیشتر با هدایای تبلیغاتی مناسب بانک ها آشنا شوید و مشاوره تخصصی بگیرید، به سایت معتبر فاخرگیفت هم سری بزنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان