وبلاگ

چاپ لیوان سرامیکی در تهران

چاپ لیوان سرامیکی در تهران

اگر به دنبال چاپ لیوان سرامیکی در تهران هستید درست آمده اید. با ما همراه باشید. یکی از روش های تبلیغاتی که از دیرباز در میان شرکت های مختلف رایج بوده است، هدیه دادن است. حتما هدیه تبلیغاتی دیده و یا دریافت کرده اید. خودکارهای تبلیغاتی یکی از گزینه هایی است که حتما در نمایشگاه های مختلف و یا حتی به هنگام خرید یک محصول در فروشگاه به صورت اشانتیون به شما داده اند. اگر روی این هدیه ها را نگاه کنید نام برند، شماره تماس و یا حتی آدرس شرکت مورد نظر را می توانید مشاهده کنید. در میان هدایای تبلیغاتی مختلفی که توسط فاخر گیفت و دیگر شرکت های تبلیغاتی ارائه می شود می توان لیوان سرامیکی تبلیغاتی را نیز مشاهده کرد. لیوان سرامیکی نیز یکی از هدایایی می باشد که می توانید از آن به عنوان یک گزینه برای برندسازی استفاده کنید. اگر می خواهید فرایند چاپ لیوان سرامیکی در تهران را انجام دهید می توانید با ما همراه باشید. فاخر گیفت این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید بر روی لیوان های سرامیکی مورد نظر خود عکس شخصیت ها، انواع طرح ها، برند خودتان و یا حتی آدرس و شماره تماس خود را درج کنید.

چاپ روی لیوان سرامیکی سفید

چاپ لیوان سرامیکی در تهران | فاخر گیفت

چاپ لیوان سرامیکی در تهران | فاخر گیفت

یکی از پرفروش ترین لیوان های سرامیکی لیوان سفید می باشد که طرفدار بسیاری از افراد می باشد. هر فردی ترجیح می دهد که لیوان مخصوص خود را داشته باشد. در این میان لیوان سرامیکی سفید بیشتر مورد پسند افراد می باشد. پراستفاده ترین ماگ در ایران لیوان سرامیکی سفید می باشد. چاپ لیوان سرامیکی در تهران به رنگ سفید را می توانید به مجموعه فاخر گیفت بسپارید و بهترین گزینه را برای چاپ انتخاب کنید. کیفیت چاپ روی لیوان سرامیکی سفید بسیار عالی می باشد و به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم رنگ و یا پاک نمی شود. تنها کافیست مدل لیوان خود را انتخاب کنید و چاپ روی لیوان سرامیکی در تهران را به فارخ گیفت بسپارید.

کسب اطلاعات بیشتر: فروش عمده لیوان تبلیغاتی

چاپ روی لیوان حرارتی

یکی از لیوان هایی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد لیوان های حرارتی می باشد. این لیوان ها به این صورت می باشد که در صورت ریختن آب داغ و یا چای داغ درون آن، طرح روی لیوان ظاهر می گردد. این ترفند گزینه بسیار مناسبی برای جلب توجه مشتری است. مشتری با هربار استفاده از لیوان طرح روی لیوان را نیز مشاهده می کند. در ظاهر لیوان های سرامیکی مشکی می باشند و با تغییر دما می توانند به رنگ مورد نظر شما تبدیل شوند. چاپ روی لیوان سرامیکی حرارتی در تهران را به ما بسپارید.

چاپ روی فنجان حرارتی

از دیگر محصولاتی که در مجموعه فاخر گیفت می توانید مشاهده کنید چاپ روی فنجان سرامیکی سفید می باشد که می توانید آن را به مشتریان خود هدیه دهید و نام برند خود را بر روی آن درج کنید. چاپ روی لیوان سرامیکی در تهران با کیفیت بسیار بالایی توسط فاخر گیفت صورت می پذیرد. این ماگ ها هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید.

چاپ روی لیوان دسته رنگی و داخل رنگی

چاپ لیوان سرامیکی در تهران | فاخر گیفت

چاپ لیوان سرامیکی در تهران | فاخر گیفت

یکی دیگر از انواع ماگ ها سابلیمیشن موجود در بازار ، چاپ روی لیوان دسته رنگی و داخل رنگی است. این لیوان ها مشابه لیوان های سفید سرامیکی ست با این تفاوت که دسته و داخل آنها در رنگ های متنوع موجود می باشد که زیبایی دو چندانی به این لیوان ها می بخشند. از طرفی چاپ روی لیوان دسته رنگی بسیار برای شرکت های تجاری که از رنگ خاصی در طرح و لوگو خود بهره می برند مناسب می باشد. چاپ روی لیوان سفید دسته رنگی نیز مشابه لیوان سفید ساده می باشد و هیچگونه محدودیت رنگ چاپی نداشته و کلیه رنگ ها بسیار شفاف و درخشنده خواهند شد.

چاپ روی لیوان اکلیلی

از لیوان هایی که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است لیوان سرامیکی اکلیلی می باشد این لیوان ها به دلیل زیبایی جلوه و نمایه فوق العاده ای دارند و می توانند لوگو و برند شما را نیز شکیل تر به نمایش بگذارند. برای سفارش چاپ لیوان سرامیکی در تهران به صورت لیوان اکلیلی می توانید به مجموعه فاخر گیفت مراجعه کنید و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. لیوان های اکلیلی در سه رنگ طلایی، نقره ای و ارکیده قابل انجام می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت

چاپ لیوان سرامیکی در تهران

چاپ لیوان سرامیکی در تهران | فاخر گیفت

چاپ لیوان سرامیکی در تهران | فاخر گیفت

بسیاری از شرکت ها برای اینکه لوگو خود را برای بازاریابی استفاده کنند و یا برندسازی انجام دهند از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. یکی از این هدایای تبلیغاتی لیوان سرامیکی می باشد که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تصور کنید که برند شما بر روی میز بسیاری از کامندان شرکت های مختلف قرار بگیرد. جهت سفارش چاپ لیوان سرامیکی در تهران می توانید به فاخر گیفت مراجعه کنید و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *